Prisutdelning v23.

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Mozzarella Har spenderat 60 pp under hela v23. Och han har trupper ska ni veta...
2- darkraven80 Inte spelat länge men imponerar starkt på mig.
3-

Favoritspelaren:
1- Kronofogden
2- HiHo
3- Pampers Rocker

Mest hatade spelare:
1- teh gow Hata är ett starkt ord men sättet han agerar på i externa ogillas...
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- nick leson
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Mozzarella
2- Mars
3- Overrated Trio (om aktiv)

Mest Respekterade stammen:
1-
2-
3-

Favoritstammen:
1- WM
2- Swing
3-

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Karl-Alfred Sköter allt otroligt bra och organiserat, har dessutom ett extra sinne när det kommer till diplomati.
2-
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-
 

oxymetholone

Member
Reaktionspoäng
0
Mest respekterade spelare:
1- Pampers rocker - En spelare som är värld guld. Gillar skarpt denna spelare både som person och spelare.
2- Fjotor - En broder för mig
3- Salomo - Gammal räv som är igång igen

Favoritspelaren:
1- Pampers
2- Insane sti
3- Pewez

Mest hatade spelare:
1- Älskar alla lika mycket.
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Mållward
2- Pampers
3- Pewez

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Fjotor - Kommer snart in på topp 20!
2- Overrated Trio - En spelare (?) som jag inte kommit bra överens med, men fuck it. Han kommer komma in på topp 20 snart om inget oväntat händer.
3-

Mest Respekterade stammen:
1- Swing
2- FIN
3- Jag respekterar min egen stam, WSS!

Favoritstammen:
1- WSS - Man gillar väl sin egen stam!
1- Swing - Sjukt sköna människor där, gillas!
2- FIN - Finns spelare som jag gillar oerhört mycket.

Mest hatade stammen:
1- WM - Gamla pain, trevliga gubbar men snart ute.
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Pampers - Är väl den bästa ledaren som verkligen gör allt för laget!
2-
3-

Sämsta ledaren:
1- Mami utan tveckan som hotar hit o dit men snackar bara skit och som försöker få flera stammar mot en person utan att våga agera själv med sin egna stam. Fail!
2-
3-
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Mest respekterade spelare:
1- Sir Digby Chicken Caesar Han har väl varit den enda som tagit så stora byar tror jag, de kallar jag iafl respekt.
2- gsenor Krigarmaskinen :) nej nej han klår aldrig upp Fireside men han är riktig grym!
3- Fjotor Med den oba är de omöjligt inte få respekt bra gjort :) för förtjänat din plats här

Favoritspelaren:
1- Overrated Trio Nico är ganska snäll när han vill :)
2- Pampers Rocker jag kan inte hata dig ''kompis'' jag gillar dig fortvarande, du är som sagt helt annorlunda person men jag kan inte hata dig ändå :)
3- Fjotor inte mycket man snackar med dig, men ändå du är ganska trevlig.

Mest hatade spelare:
1-
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- ingen för ingen skickar PM till mig :)
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Overrated Trio om bara nico kör ja :) kan oxå väl gå bra utan honom tror jag.
2- Freps om hon orkar så kommer hon ganska långt.
3- förfallen jag vet du inte kommer orka, men annars tror jag lätt på dig :)

Mest Respekterade stammen:
1- Swing ja behöver inga förklaringar bara kolla på OBA/OBF/OBT listan.
2-
3-

Favoritstammen:
1- Swing jag gillar många i swing :) även om konstig nog jag blev nekat att gå med där även om jag vann röstvalet :D antar de sån dära anti hat mot mesut? :) de har väl varit med Swing-spelarna länge? :D jaja det förhindrar inte ändå att jag tar swing som min favorit stam.
2- FIN Finns riktigt många trevliga spelare där som fan som emmoth, langeman och Buckinghamn.
3-

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Pampers Rocker Han har väl tagit stammen så här långt kanske inte själv men ändå :) de alltid bra.
2-
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-
 

DeletedUser

Guest
Listor i denna tråden - kommentarer på listorna kan ni ta i nya trådar (det går att citera till annan tråd) eller i andra trådar i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Pampers Rocker - Killen vet hur man lirar TW samt hur en stam ska skötas.
2- insane sti - Snubben har gjort ett stort intryck på mig sedan några veckor tillbaka. Besitter en fin spelförståelse över TW. (Hans fyllePM är dessutom för söta ;D
3- teh gow - Sure, jag ger dig den, du vet hur man lirar TW, absolut! MEN!!! Ditt sätt och din attityd är bara för jäkligt... Ibland blir man rädd för hur människan utvecklas^^

Favoritspelaren:
1- Stanozolone - Du är nog en av de skönaste spelarna jag har mött på TW! Fyfan! ;D
2- Skatan - Vi har ju exakt samma spelstil! <3
3-

Mest hatade spelare:
1- teh gow - Sorry... Men du tar denna plats UTAN tvekan! Din attityd är bara för jäklig mot andra TW-spelare och du är riktigt egocentrisk.
2- skiprx - Även du har en taskig attityd och tror att du är över alla andra med din IA-byar. Är teh gow din mentor eller? Skärpning.
3- Karl-Alfred samt darkraven80 - Popeye sprider falska rykten, not OK! darkraven80 är en ful liten flykting.

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Stanozolone - Har nog aldrig haft så trevligt och roligt med någon TW-spelare som jag har haft med dig faktiskt! ;)
2- Skypen hos SWING - Haha... här händer allt möjligt! ;) Allt kan diskuteras!
3- Random people & Skatan - Alltid roligt och knyta nya kontakter på TW!

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Känner inte till så många under rank 40 :O
2-
3-

Mest Respekterade stammen:
1- FIN - Verkar vara en jävligt bra stam med många duktiga och sköna lirare. Ledningen verkar hålla stammen i ett järngrepp!
2- ST2 - Härligt gäng spelare som varit med länge. Deras diplomati är dessutom så jäkla bra! Stort +! Spelarna är dessutom inga fjortisar!
3- MASH - Hört väldigt gott om er! Ni troligtvis tampas om makten!

Favoritstammen:
1- SWING - Man måste ju ha sin egen stam som favoriter! :)
2-
3-

Mest hatade stammen:
1- Elight - Ena halvan av stammen kan spela medan andra halvan av stammen falerar något otroligt... Dessutom har alla en så jäkla taskig attityd mot andra TW-spelare.
2- WM - Ledningen i WM spelar inte juste, de sprider massa falska rykten och att gå bakom folks ryggar verkar de gilla.
3- Slight - Spelarna tror att de är "stammisar" med Elight... Men som vi alla vet utnyttjar Elight dem till deras favör.


Bästa ledaren:
1- Pampers Rocker - Killen vet verkligen hur man skall leda en stam! Har du gått någon ledarskapsutbildning? :p
2- Ledningen i FIN - De verkar vara jävligt kompetenta! Hade inte heller förvånat mig om de snart bryter sin allians med WM.
3- Ledningen i ST2 - Är tätt efter. Deras diplomati är så jävla skön! De har verkligen förstått att pennan är starkare än svärdet.

Sämsta ledaren:
1- Kasperkanin - Vad gör du?!?! Du låter teh gow och skiprx totalt fördärva din stam! Skäms på dig!
2- Karl-Alfred - Ok, du vet hur man styr en stam men du har inte en juste personlighet som en ledare skall ha!
3-

PS: Saknar dig Oxy ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var tvungen att redigera min lista då den inte var helt korrekt! Men här har ni min uppdaterad version som är korrekt! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Mest respekterade spelare:
1- CPNJ
2- Lakozz
3- Henke

Favoritspelaren:
1- CPNJ
2- Lakozz
3- Overrated Trio

Mest hatade spelare:
1- Gillar inte smöriga personer
2- Cribba55
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- CPNJ, även fast vi hörs så sällan.
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Teh Gow om han orkar
2- Arrgh en jävligt enveten gubbe
3- darkflash

Mest Respekterade stammen:
1- Swing
2- FIN
3-

Favoritstammen:
1- FIN - Tog en titt på denna stammen och WOW den har verkligen en salig blandning roliga spelare. Buckingham som diplomat vilket man kan tycka lite vad man vill om men denna stammen ses definitivt av mig som the underdog, håller stenhårt på er!
2-
3-

Mest hatade stammen:
1- ST2 innehåller flest spelare jag inte direkt gillar.
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Finns inga bra väl
2-
3-

Sämsta ledaren:
1- Cribba om han nu är en ledare, suck och stön.
2-
3-
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Pampers rocker - En spelare som har all min respekt och kommer alltid ha den OAVSETT!
2- Vizox - En glädeskapare o duktig lirare - me like!!!
3- Torped spelaren i ST2!

Favoritspelaren:
1- Vizox
2- Pampers rocker
3- Joakim1331

Mest hatade spelare:
1- Jag själv
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Vizox!
2- Vizox!
3- Vizox!

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Vizox
2-
3-

Mest Respekterade stammen:
1-
2-
3-

Favoritstammen:
1- Protte - pulvren gör susen!!!
2- Swing
3- FIN

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Jag
2-
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-
 

Blitzcrank

New Member
Reaktionspoäng
0
Mest respekterade spelare:
1- Pampers rocker han är en kungligt bra spelare som leder en bra stam. han kommer gå långt om han drar sina drag rätt.
2- Teh Gow måste bara respektera denna spelare!
3- Sir Lancelote du måste bara få respekt! Du deffade mig när en spelare ur din egen stam attackerade mig med 3/4nuke.

Favoritspelaren:
1- Vizox Skönaste spelaren på v23!
2- HiHo
3- Sir Lancelote du får ligga här med. Du deffade mig när en spelare ur din egen stam attackerade mig med 3/4nuke.

Mest hatade spelare:
1- Mig själv
2- Mig själv
3- Mig själv

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Vizox man får alltid ett gott skratt när man snackar med dig.;)
2- Admiralen Generalen Aladeen Sköna killar, alltid kul att snacka med dom.
3- Hogans Vill man snacka TW ska man snacka med dig.:)

Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top20:
1- Majskolven Tror du kommer att ligga top 20 inom 1vecka.
2- Pampers Rocker Man vet aldrig vad du kan hitta på.;)
3-Takas12 Vem vet, du kanske ligger top 20 någon gång?

Mest Respekterade stammen:
1- Swing Bara för eliten.
2- MASH
3- WM Med kalle som diplomat kommer ni gå långt.

Favoritstammen:
1-FIN
2- Protte
3-

Mest hatade stammen:
1- Swing Man hatar alltid 1an.
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Pampers Rocker
2-
3-

Sämsta ledaren:
1- Kasperkanin Lär dig leda en stam!
2-
3-
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
3- Sir Lancelote du måste bara få respekt! Du deffade mig när en spelare ur din egen stam attackerade mig med 3/4nuke.

Respekt? Det är väl såna människor man tappar respekten för! Stabbers. Vem fan deffar upp någon utanför sin stam EMOT sina stam medlemmar?

Jag personligen, ställer frågan till WM. Litar ni på denna spelare? Han kanske deffar upp era fiender mot er HAHA!!!
 

DeletedUser

Guest
Fick nyss reda på detta... Oacceptapelt är väll det bästa uttrycket...
 

DeletedUser

Guest
3- Sir Lancelote du måste bara få respekt! Du deffade mig när en spelare ur din egen stam attackerade mig med 3/4nuke.

Respekt? Det är väl såna människor man tappar respekten för! Stabbers. Vem fan deffar upp någon utanför sin stam EMOT sina stam medlemmar?

Jag personligen, ställer frågan till WM. Litar ni på denna spelare? Han kanske deffar upp era fiender mot er HAHA!!!

Ja denna värld bjuder verkligen på alla fulknep asså (facepalm)

Håller med Stanozolone här och vore det en av mina som gjorde samma sak hade han rykit direkt!

Men det är klart... Nu är ju snart vesslan själv i WM så de kanske gillar såna ^^

Eller hur Henke? :D
 

DeletedUser

Guest
Kanske Henke och skiprx joinar WM och tar över ledningen där (som de gjorde i Elight) och skapar en systerstam som de IA ;D?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kanske Henke och skiprx joinar WM och tar över ledningen där (som de gjorde i Elight) och skapar en systerstam som de IA ;D?

Jag vet inte om det här är smart överhuvudtaget, men ni är så ouppdaterade att jag känner att jag måste säga ett och annat.
För det första så har Henke och folket på Skiprx ingen kontakt överhuvudtaget. Tydligen gillade han inte att vi hoppade över till WM (även om han har slutat) så han blockade oss på Skype. Så att säga att han spelar på vårt acc eller att vi har några som helst planer tillsammans är en myt som jag dementerar här och nu. Henke spelar i w70 någonstans, och inte här. Förrutom att han gillar att rensa byar åt Elight när han byggt upp offen.
För det andra så har Skiprx aldrig varit i ledningen i Elight. I ledningen satt Teh Gow och senare Overrated Trio, även om jag/folket på Skiprx fick erbjudan om att bli general över något.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
3- Sir Lancelote du måste bara få respekt! Du deffade mig när en spelare ur din egen stam attackerade mig med 3/4nuke.

Respekt? Det är väl såna människor man tappar respekten för! Stabbers. Vem fan deffar upp någon utanför sin stam EMOT sina stam medlemmar?

Jag personligen, ställer frågan till WM. Litar ni på denna spelare? Han kanske deffar upp era fiender mot er HAHA!!!

+1....Visst kan du vara glad över att han deffade dig men är ju sjukt hur du kan respektera honom för det. Det enda positiva med att han hamnade med på listan är väl att han åker ut så fort någon i ledningen i WM ser detta...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om det här är smart överhuvudtaget, men ni är så ouppdaterade att jag känner att jag måste säga ett och annat.
För det första så har Henke och folket på Skiprx ingen kontakt överhuvudtaget. Tydligen gillade han inte att vi hoppade över till WM (även om han har slutat) så han blockade oss på Skype. Så att säga att han spelar på vårt acc eller att vi har några som helst planer tillsammans är en myt som jag dementerar här och nu. Henke spelar i w70 någonstans, och inte här. Förrutom att han gillar att rensa byar åt Elight när han byggt upp offen.
För det andra så har Skiprx aldrig varit i ledningen i Elight. I ledningen satt Teh Gow och senare Overrated Trio, även om jag/folket på Skiprx fick erbjudan om att bli general över något.

Dementeras starkt!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja denna värld bjuder verkligen på alla fulknep asså (facepalm)

Håller med Stanozolone här och vore det en av mina som gjorde samma sak hade han rykit direkt!

Men det är klart... Nu är ju snart vesslan själv i WM så de kanske gillar såna ^^

Eller hur Henke? :D

Vem vet, ja kanske redan styr VM genom skype. De tar upp de viktiga punkterna varje da & ja ger dem svar hur de ska göra.. :rolleyes:

Inget som du får reda på iaf pappers ;)
 

DeletedUser

Guest

Suck :( Har hört att du fortfarande tror att Henke spelar på vårt konto. Vet inte vart du fått det ifrån, men det gör han inte. Visst var det sagt så, men Henke valde att smålira på sitt eget konto istället. Han har aldrig varit inne på vårt konto överhuvudtaget, och nu har han och Nico blockat oss på Skype dessutom, så nu har vi överhuvudtaget ingen kontakt längre. Källor som styrker din dementering tack!
 
Topp