Mest respekterade spelare:
1- teh gow - Är nog utan tvekan den som de flesta har på näthinnan när det gäller att respektera. Inställningarna kommer passa denna spelare/ledare utmärkt och han kommer göra mer väsen av sig framgent ska ni se ^^
2- Sneeky Sneeky - Dessa spelare har genom åren skaffat sig stor respekt på olika sätt här på Tw.se

väl värd den andra platsen med den combon lirare...
3- Arctic Genocide - Denna combo är på många sätt ännu vassare än den på plats nummer två. Frågan är bara om de satsar helhjärtat här på v23?! Gör det det så kommer nordvästra delen med all säkerhet få veta detta

För övrigt det enda kontot som har en spelare som fullkomligt älskar att farma
Favoritspelaren:
1- RageAce - Vad ska man säga

<3<3<3
2- Stanozolone - Killen går sin egen väg och skaffar sig "haters" och bryr sig inte det minsta om vad andra tycker. Kan man göra annat än att älska killen (när han är på min sida)
3- Arctic Genocide - Ett team jag gärna ALLTID har på min egen sida ^^ men men... vi får se vad denna värld bjuder på
Mest hatade spelare:
1- Stanozolone - Inte hatad av mig men han drar fram som en ångvält vart han än spelar och spelar man på det sättet skaffar man sig haters. Inte för att jag tror Stanozolone gör mer än skrattar åt detta
2- Overrated Trio - Med attityden som alltid verkar befinna sig där så tror jag ganska många gärna klipper till dessa killar på denna värld. Sorry Thalle
3- Pampers Rocker - Tror samma gäller mig själv

men jag tar utmaningen och hoppas jag står upp efteråt...
Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- RageAce
2- Mariam
3- Fjotor
Spelaren med ljusast framtid på v23 som inte är med på top40:
1- Overrated Trio - Om de nu har tid för denna värld ens ^^
2- teh gow - När kommer rycket? ^^
3- Arctic Genocide - Samma här? ^^
Mest Respekterade stammen:
1- -?- - Utan tvekan den stam som är topp-rankad här!
2- Swing - Känns fel att ranka in sin egen stam här men lik väl vet jag att denna stam får en väl värd respekt...
3- Pain - Nyfiken respekt känns det som i detta fall. Fågel eller fisk? det får tiden och köttandet utvisa men trots det så finns respekten där
Favoritstammen:
1- Storfavoriter till vinsten så här i förhand är ju solklart
-?-
Mest hatade stammen:
Pass! Tror inte nån har skaffat sig haters ännu som stam...
Bästa ledaren:
Återstår att se...
Sämsta ledaren:
M4ng3 - Hahahahaha