Preemadeee

Reaktionspoäng
0
Kan du lära dig att stava till lirarna?

Tycker inte att man ska dra in personers stavningar i trådar. Det finns många olika anledningar till att personer stavar dåligt. Och så länge man förstår vad de menar finns det väl ingen anledning att haka upp sig på det heller. Om man inte förstår kan man be någon att moderera det hela rätt.
 

DeletedUser

Guest
Jag har alltid gillat dej Ferret The Queen, jag hå¨ller på dig ska du veta.
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte att man ska dra in personers stavningar i trådar. Det finns många olika anledningar till att personer stavar dåligt. Och så länge man förstår vad de menar finns det väl ingen anledning att haka upp sig på det heller. Om man inte förstår kan man be någon att moderera det hela rätt.

finns det nån mening med att inte lära nån annan att stava :confused:

Har sj väldigt svårt att stava D:
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Står i reglerna att man inte får hacka ner på nåns grammatik eller stavning:confused: :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Saaatan vilket rage ni fick då -,-


"vanliga lirare" ^^ ska de som fejk nicka och skojar till det för sig själva inte få spela?

antar du missade att det inte bara var dessa som fejk nicka -,-

btw varför detta hat ^^ hum bajarn står även att man inte får ta hat från andra världar :thinking: känns som kan inte känner "fejk" nickarna och att döda dom alla måste han ju nog bryta den lagen :p
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Hihi ska adla dig för att jag hatar dig från en annan värld :* :sneaky:
Nej men seriöst låt dom fejknicka om dom vill, det påverkar la för f*n inte er? :S :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha precis men jag vill veta var allt detta hat kommer ifrån :D vet inte vem det är men han måste haft det svårt med fejk nickare när han var liten :(
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Hans mamma eller pappa eller någon i hans närhet kanske fejkadenickade å sa att dom hette kalle när dom igentligen hette pelle :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Lalla nu inte bort inlägget som har en väsentlig ingridiens. Och sa ej h-ordet? brukar ej använda de hängslena.

Kan ju va så att det är lite fult med endel "fejk nick" som 123456678994949 typ och andra mer ordagranna preferenser.

Kanske så att det förändrar Tw.se s officiella statistik över antalet spelare på servern. Det sänker standarden att ha 25k varav det bara är 5k som är aktiv. Kanske kan de va något o tänk på..



/A
 

DeletedUser

Guest
Lalla nu inte bort inlägget som har en väsentlig ingridiens. Och sa ej h-ordet? brukar ej använda de hängslena.

Kan ju va så att det är lite fult med endel "fejk nick" som 123456678994949 typ och andra mer ordagranna preferenser.

Kanske så att det förändrar Tw.se s officiella statistik över antalet spelare på servern. Det sänker standarden att ha 25k varav det bara är 5k som är aktiv. Kanske kan de va något o tänk på..


/A



Mhe dom sa ju dom skulle göra en gissnings tävlig och jag gillar dom ^^ spelat SSBB jete länge :D
 
Topp