Preemadeee

DeletedUser

Guest
Som du skulle veta :p du känner inte en tös i den stammen :p

hatar dom dock :( dom sa jag skulle få vara med dagen innan kickar dom mig från chatten och säger jag e för noob :/
 

DeletedUser

Guest
Skicka till meg så ser jag om det stämmer :p kan pågarna med nämligen eller vissa ska inte gå för långt nu ^^ men kan en hel del av dom
 

DeletedUser

Guest
mår illa av alla fejk nickare, fattar inte meningen med det, tycker alla rätt trogna borde föklara krig mot fejknickarna på samtliga världar.


OBS! MIN HÖGST PERSONLIGA TANKE OCH JAG VET ATT DU/NI ÄR MÅNGA MED MIG I DEN ANDAN.

Kriga ner dom nu innan blodtörsten blir för stor hos de fejkarna.


Upp tiill kamp nu.

/A
 

DeletedUser

Guest
mår illa av alla fejk nickare, fattar inte meningen med det, tycker alla rätt trogna borde föklara krig mot fejknickarna på samtliga världar.


OBS! MIN HÖGST PERSONLIGA TANKE OCH JAG VET ATT DU/NI ÄR MÅNGA MED MIG I DEN ANDAN.

Kriga ner dom nu innan blodtörsten blir för stor hos de fejkarna.


Upp tiill kamp nu.

/A

Kan du motivera lite varför du inte gillar fejknickare? Blev nyfiken, personligen tycker jag det kryddar till varje värld och gör den lite spännande med okända nicks.
 

-Emiil

Member
Reaktionspoäng
0
mår illa av alla fejk nickare, fattar inte meningen med det, tycker alla rätt trogna borde föklara krig mot fejknickarna på samtliga världar.


OBS! MIN HÖGST PERSONLIGA TANKE OCH JAG VET ATT DU/NI ÄR MÅNGA MED MIG I DEN ANDAN.

Kriga ner dom nu innan blodtörsten blir för stor hos de fejkarna.


Upp tiill kamp nu.

/A

Bra där!..
 

DeletedUser

Guest
alla vi som tycker att Atno borde bli bannad ifrån tw.se räcker upp en hand.


*hand upp*

Splittra er och gå med i olika stammar, det blir bättre för de vanliga lirrarna.

Jag är själv the special one och företräder de svaga i samhället. Min tro är större än er fejknix även om det ger eller inte ger pix.
 

DeletedUser

Guest
det är svårt när en halvdöing ska lkära sej :)

Budskapet är viktigare än ett Lukas hit eller dit ,)
 
Topp