Politiker

DeletedUser

Guest
Jag skulle kunna gissa att det är minst en politiker i värld 8 iallafall.
 

DeletedUser

Guest
En riktigt grupp seplare som döper sig efter Socialdemokratisk anda.

Riktigt uppfiningsrikt:))
 

DeletedUser

Guest
Kan hitta spelarna men ingen stam, ska ni inte starta stammen snart?
 

DeletedUser

Guest
rent ut sagt klock rent!:p undrar bara vem som e ledare, skulle Persson verkligen låta Mona Sahlin styra när han är med?;)
 

DeletedUser

Guest
haha fan va kul grej! Kan inte nån skapa en stam typ "Moderaterna" med Fredrik Reinfelt och company
 

DeletedUser

Guest
palme är ju kungen ? :eek:

Oh, damn, såg aldrig att han va med:eek: Klart han e kungen då ja;)
Men man undrar ju lite hur dom kan låta Lorentz Andersson, den "fd raggaren", vara statsminister:p

Jag röstade då fan mig på Palme! Om han inte blir kung iaf går jag till oppositionen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Åh snälla snälla hoppas gudrun schyman skulle börja med detta då!

Jag skulle må seriöst skitbra om jag fick agera sexistiskt manssvin och adla henne! Mitt självförtroende skullle verkligen åka i taket då! :D

fö hoppas jag inte att politikierna spelar tw på arbetstid! Specielt inte dom som sitter i regeringen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Helt ärligt så önska ja mig att ha dom i min ände av kartan!

fan skulle vara nått att berätta för barnbarnen :p

"men lilla gubben farfar har ju nollat mona sahlin på trajbalwars en gång i tiden"
 

leif pagrotsky

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi har haft en auktoritär kultur i vårt parti... vi måste vara mer öppna, mer lyhörda, mindre auktoritära. Vår organisation får inte vara så stängd, så sektbetonad... vi har haft en kultur där nya idéer har mötts med aggressivitet istället för med uppmuntran
 

Gunnar Sträng

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi ska vissa att hårt arbete framför mygel och båg lönar sig i längden. Våra valkiga nävar ska bearbeta myglarna och bygga upp en stat där alla har lika rättigheter och ska tjäna på hårt arbete. VI HAR ETT BYGGE FRAMFÖR OSS!!!!
 
Topp