Politiker

DeletedUser

Guest
Har sett här på forumet att det verkar vara en del politiker som ska börja spela detta spel..

Är detta med att en stor skara av samma härkomst börjar spela en billig kopia utav en grupp Kloner?

Isåfall tycker jag att ni ska gå tillbaka till att skatteplanera och satsa på valet i EU-parlamentet istället :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Syftet är att försöka lista ut vad det är för några politiker som spelar, var kanske lite otydlig ;)
 

DeletedUser

Guest
verkar vara några sköna lirare :) Jag gillar deras idé så tummen upp för dem!
 

DeletedUser

Guest
Folkets längtan efter frihet kan i det långa loppet inte slås ner. Den kommer att leva och segra till sist.
 

DeletedUser

Guest
Haha, kommer nån heta Mona Sahlin så kommer jag fan starta på värld 8 för att kötta den personen :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, kommer nån heta Mona Sahlin så kommer jag fan starta på värld 8 för att kötta den personen :D

Senast jag pratade med Mona över länk skulle hon vara med och värva nya väljare. Det finns ändå 8-9000 personer som är aktiva i det här spelet.

kötta?
Låter otrevligt!
Bjud henne på middag och prata lite feministisk politik med henne istället.
 

DeletedUser

Guest
Senast jag pratade med Mona över länk skulle hon vara med och värva nya väljare. Det finns ändå 8-9000 personer som är aktiva i det här spelet.

kötta?
Låter otrevligt!
Bjud henne på middag och prata lite feministisk politik med henne istället.

Ewww middag med Mona. -kräks lite i munnen-
 

DeletedUser

Guest
Kanske bjuda med Gudrun och göra.... ja, det som sker när en pojke och 2 fritänkande damer är ensamma
 

Göran Persson

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej

Då har jag hittat hit också , :)
och vad jag känner än så länge
så värkar detta vara ett kul spel
:)

Socialdemokraterna <3
 
Topp