PBL förklarar krig mot T:V:W

DeletedUser

Guest
ursäkta mig, men om man kollar på TW-stats så har ni bara förlorat 5 byar till andra än PBL de senaste 20 dagarna. (Jr Ante 4 och gegju 1) ni har oxå adlat från andra: 17 från Hellsender f.d medlem i PBL, tre från lockemicke f.d medlem i PBL, en från GRADE och en från Sprit.

annat är bara från PBL er själva och barbarbyar. så vitt jag kan se och jag har kollat från 10 april. :confused:

du får gärna skälla på mig för vad jag skrev i tidigare inlägg för det var onödigt och osjysst! men detta tog jag direkt från tw-stats..http://se.twstats.com/sv9/index.php?page=ennoblements&pn=1&k=-1&maxpoints=&minpoints=&filtertribe=3283
 

DeletedUser

Guest
Har då alltid undrat varför det blev krig mellan dessa stammar, men nu förstår jag!
George W Bush spelar i er stam och då antar jag att Usama bin Ladin spelar i T:V:W som då vill ta sin hämnd?

Borde ju fattat detta tidigare då T:V:W varit väldigt dåliga på krigandet mot er, som då Usama bin Ladin förklarar.

Länk - http://sv.wikipedia.org/wiki/Osama_Bin_Laden för er som är intresserade av denna otaktiska ledare!

HAHAHAH en riktigt bra teori du fick fram där men tyvärr så stämmer den ju inte riktigt... För det första så vet jag inte vem som skulle vara Usama bin Ladin i T:V:W, mitt namn har ingen som helst koppling till George W Bush och sen så när jag gick med i PBL så va redan kriget mellan PBL och T:V:W redan i full gång xD
Menmen en riktigt bra och lite rolig teori iaf du har :D
 

lockemicke

Member
Reaktionspoäng
0
Blir så ***** trött på att läsa provokationer och sk't som inte stämmer! :mad:

visar verkligen att du är BLOND!!! förstår inte att ni fortfarande ens kan yttra er när det endast är några få kvar sk "leftovers"..som också ska rensas bort....och dom som är kvar till sist anser sig själva tydligen vara något "speciall"...:p
ni är helt enkelt bara kvar till sist för era byar ligger positionerade längst bort och ni har inte ansetts som något direkt hot mot oss..

bara pinsamt att ni går ut i stora forum och skriver massa bulls*t..! Har från början av detta krig varit mkt snack o liten verkstad!!! (bulls*t kennel borde ni ha hetat....all respekt för er stamfader som nog va den enda som bjöd på riktigt hårt motstånd och som också visste när han ska erkänna sig besegrad..) bort ska ni iaf...och d kmr jag personligen se till..! :D

och du nårdost....vilken planet har du ramlat ner ifrån och hur exakt förknippar du tvw med usama bin ladin och terrorism? :cool:

Bara lite kort info för er andra som nårdost..som inte har en aning men ändå känner för o öppna munnen..
tvw har utkämpat fler krig vid sidan av pbl och därför aldrig haft 100% fokus på dom..bara ett tiotal som varit inblandade i pbl under hela kriget..btw har inte pbl alltid haft 200 byar o 2m poäng...ni började m betydligt mer än så :rolleyes:
Tråkigt att det ska gå till den här nivån..att man ska börja spy galla på varandra..
men jag tänker inte sitta och tillåta andra snacka sk*t om tvw som om dom visste något.


ja du 'r ju mycket bättre än alla oss andra verkar det som, gå till kyrkan och predika istället
 

DeletedUser

Guest
han har ju all rätt att försvara sig här han med :) han har ju rätt det slängs onödigt mkt skit på dem oxå för den delen ...(jag e inte oskyldig (A)) hmmm
 

DeletedUser

Guest
han har ju all rätt att försvara sig här han med :) han har ju rätt det slängs onödigt mkt skit på dem oxå för den delen ...(jag e inte oskyldig (A)) hmmm

Det kan stämma det du säger Blondie men det är ju inte bara vi i PBL som snackar skit även fast jag oxå har sagt någonting onödigt nångång så har ju även spelare från T:V:W snackat en del skit oxå så det är ju inte bara vi.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Tycker att PBL ska lugna ner sig lite, jag själv är medlem i PBL men jag håller mig på en hyfsad nivå. Och jag tycker själv att det skriv mycket skit om T:W:W, visst vi kämpade på bra i början och då såg jag inte den här tonen här? Men nu när det går neråt så ska vi fortfarande ha samma ton! :eek:
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics.

Even if you win, you're still retarded:rolleyes:
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
det ryktas att 1 av era spelare kmr få press på sig från mig denna vecka:awsm:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att du missat att detta inte är en ryktes tråd, men visst jag tror bara det är rykten :p
 

DeletedUser

Guest
Hej på dig! :)
Det här kriget vann ni men det tog er tid...;) Men ja jag får väl säga grattis!
 
Topp