PBL förklarar krig mot T:V:W

DeletedUser

Guest
Jag säger inte att du är en noob för poängen talar för dig men hur svåra prov har du ställts inför då?
Du adlar i jämförelse med din poäng småspelare och om man jämför T:V:W och PBL så borde ni ha kunnat adla bort oss för länge sen men det har ni inte lyckats med för även fast vi är små så har vi spelare som kan ställa upp i kamp mot er ;)
Jag vet även att ni inte sparar mig bara för att jag är farlig för skulle alla ni gå emot mig så skulle jag inte ha mkt att säga till om men kolla bara på AB3SN t.ex... måste bara få säga HA HA HA! för hans adlingsförsök mot mig har varit patetiska och helt enkelt skrattretande xD
 

DeletedUser

Guest
T:V:W är väldigt oseriösa i denna värld må jag säga. Tar in en hel drös med flyktingar från olika krig och tror att dom är störst och bäst.
 

DeletedUser

Guest
T:V:W är väldigt oseriösa i denna värld må jag säga. Tar in en hel drös med flyktingar från olika krig och tror att dom är störst och bäst.

Har dom gjort något på denna värld?
Det enda jag egentligen sett är att sprit skiter i dom och det enda man såg från tvw var när gami var aktiv i forumet (krigsförklarningar osv)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att skitsnacket om varandra hit och dit bör upphöra nu. Ytterst tråkigt att skåda. Båda stammarna har några riktigt fina krigare, thats final.

T:V:W har haft så stora interna problem, så det är ett under att vi tagit oss genom det. Nu när vi gjort det så har vi, (vilket vi naturligtvis också skulle ha gjort med tanke på vår storlek) adlat bort PBL utan några större problem. Jag måste ändå som jag tidigare också gjort ge beröm till större delen av PBL, det är tappra och skickliga krigare en stor del av dem.

All heder till PBL, ty ni har kämpat på bra.
Men låt oss slippa trakasserier och dylikt. Jag vet att många av er är mogna och kloka spelare, bevisa att ni är det även skriftligt nu och lägg ner trakasserierna. Det tjänar inte till något.
 

ladybird

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med Floonky här!

Skriv bättre och sjysstare inlägg om varandra istället för att smutskasta varandra på olika sätt!
Propaganda är sin sak, men olika beskrivningar vem som är bäst etc är av låg karaktär just nu.


Finns många i båda stammarna som via aktivitet och kunskap har gjort kriget intressant.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: T:V:W
Players:

Side 2:
Tribes: PBL
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 23
Sida 2: 6
Skillnad: 17

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 4
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 208,688
Sida 2: 41,863
Skillnad: 166,825

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 160,020
Sida 2: 39,429
Skillnad: 120,591

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: T:V:W
Players:

Side 2:
Tribes: PBL
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 122
Sida 2: 34
Skillnad: 88

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48
Sida 2: 15
Skillnad: 33

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 991,545
Sida 2: 218,316
Skillnad: 773,229

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 416,731
Sida 2: 140,695
Skillnad: 276,036

image.php
 

ladybird

Member
Reaktionspoäng
0
Vi finns kvar och än är vi inte slagna.

Fortfarande är det härligt med aktivitet mellan T:V:W och PBL!
 

DeletedUser

Guest
Måste ju säga att Ni är verkligen sega o utgör tydligen en väldigt svår knäckt nöt......
 

DeletedUser

Guest
Ja vi vill ju inte ge upp utan en fight!
Lite måste ju T:V:W få kämpa för att vinna! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
T:V:W's yxor kommer lite titt som tätt så man behöver inte bli orolig över att bli uttråkad xD
Det gäller bara att deffa rätt och bygga trupper så det knakar i barackerna så går det bra :)
 

DeletedUser

Guest
Yxan kommer nog snart till dig igen blondie ;)

bara yxor?? men det e ju inget kul :cool: haha (A)

ja jo jag tror inte att vi kommer få vila det kommer ju attacker i vågor! om man säger att T:V:W inte skickar några attacker kan man lika gärna dra den om rödluvan! Men menar att vi kommer att kämpa emot ;)

Bush har helt rätt ta det coolt å rekrytera 24/7 så har man en chans att klara några få attacker :)
 

DeletedUser

Guest
bara yxor?? men det e ju inget kul :cool: haha (A)

ja jo jag tror inte att vi kommer få vila det kommer ju attacker i vågor! om man säger att T:V:W inte skickar några attacker kan man lika gärna dra den om rödluvan! Men menar att vi kommer att kämpa emot ;)

Bush har helt rätt ta det coolt å rekrytera 24/7 så har man en chans att klara några få attacker :)

Har då alltid undrat varför det blev krig mellan dessa stammar, men nu förstår jag!
George W Bush spelar i er stam och då antar jag att Usama bin Ladin spelar i T:V:W som då vill ta sin hämnd?

Borde ju fattat detta tidigare då T:V:W varit väldigt dåliga på krigandet mot er, som då Usama bin Ladin förklarar.

Länk - http://sv.wikipedia.org/wiki/Osama_Bin_Laden för er som är intresserade av denna otaktiska ledare!
 

DeletedUser

Guest
hahaha det var nice :awsm: men shhh det var hemligt inte presentera det för hela världen :rolleyes:

fast det känns ju lite som om George Bush har bytt ner sig en del om han nu har en så liten armé som PBL ... inte svagare, men mindre än T:W:V's han e ju van vid att ha den största armén ;)
han e väl ganska bra på krigföring ändå då! klarar sig ju någorlunda mot en stam som e 14ggr större (avrundat neråt)

visst det är trupper som vinner krig men hur stor e chansen att en stam på 237 byar har mer trupp än en på 3184? jag vet inte jag kanske e dum eller har missat ngt men känns inte särskilt realistiskt? bara undrar lite hur detta går ihop :)
 

DeletedUser

Guest
Blir så ***** trött på att läsa provokationer och sk't som inte stämmer! :mad:

visar verkligen att du är BLOND!!! förstår inte att ni fortfarande ens kan yttra er när det endast är några få kvar sk "leftovers"..som också ska rensas bort....och dom som är kvar till sist anser sig själva tydligen vara något "speciall"...:p
ni är helt enkelt bara kvar till sist för era byar ligger positionerade längst bort och ni har inte ansetts som något direkt hot mot oss..

bara pinsamt att ni går ut i stora forum och skriver massa bulls*t..! Har från början av detta krig varit mkt snack o liten verkstad!!! (bulls*t kennel borde ni ha hetat....all respekt för er stamfader som nog va den enda som bjöd på riktigt hårt motstånd och som också visste när han ska erkänna sig besegrad..) bort ska ni iaf...och d kmr jag personligen se till..! :D

och du nårdost....vilken planet har du ramlat ner ifrån och hur exakt förknippar du tvw med usama bin ladin och terrorism? :cool:

Bara lite kort info för er andra som nårdost..som inte har en aning men ändå känner för o öppna munnen..
tvw har utkämpat fler krig vid sidan av pbl och därför aldrig haft 100% fokus på dom..bara ett tiotal som varit inblandade i pbl under hela kriget..btw har inte pbl alltid haft 200 byar o 2m poäng...ni började m betydligt mer än så :rolleyes:
Tråkigt att det ska gå till den här nivån..att man ska börja spy galla på varandra..
men jag tänker inte sitta och tillåta andra snacka sk*t om tvw som om dom visste något.
 
Topp