Organisation X återvinner dGröna

  • Trådstartare Poison is Deadly
  • Start datum

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med om det ^_^ Men själv förstår jag inte jag skicka jette många vita hästar med era trupper dör aldrig har ni någon vapen på eran paladin eller?:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Väldigt många som skickar pm till mig om rapporterna så här kommer de:
Snipad adel 1
Snipad adel 2
Snipad adel 3
Utdeffad adel 1
Utdeffad rens+adel 2
Utdeffad adel 3
Utdeffad adel 4

När rensen landa fanns det hela 18 paladiner i byn :)
Måste även ge Hallon lite credits, han fick upp 3 adlar på under 48h de är inte dåligt!
Väl mött väl kött!

Det där var verkligen inte dåligt gjort.
Ni är 20 st och 18 skickade paladiner. Det visar att stammen är uppbyggda på aktiva och ej egoistiska typer.

Fortsätter ni att hjälpas åt som ni gjorde där kan ni ta er långt.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Konstigt när dom är 7 stammar mot oss?????
Lika mycket fusk som vanligt på fucking .se

vad jag vet är det inget fusk att ha vänner som hjälper en. Då fuskar jag IRL med.
Jag fick in några def från de andra stammarna med de flesta paladinerna är våra.
Tack till alla som hjälpte mig! (fast stor del av deffen var faktiskt min, kör man def+lc måste man ha endel def för att klara sig :))

Som ni ser skriver jag från Boefst accet och ja det är jag som är Poison is Deadly, många som vet det så då kan ni andra lika bra veta det det kommer ju ut tillslut ändå :sneaky:
 
Senast ändrad:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag är vanligtvis neutral till erat krig men här måste jag ta hallonbanan/kräm's sida. 7mot1 är jävligt fegt och om ni inte slagit ut dem på söndag är ni fanimej sämst.

dGröna har 35medlemmar ni har 20 det blir alltså de övriga 15 delat på era allianser (6st) och det är riktigt oschysst. Om jag hade haft möjligheten hade jag hoppat in på miljösidan bara för att nir så fega.

Cred till dGröna som tar sig an dess fegisar.
 

DeletedUser

Guest
Jag är vanligtvis neutral till erat krig men här måste jag ta hallonbanan/kräm's sida. 7mot1 är jävligt fegt och om ni inte slagit ut dem på söndag är ni fanimej sämst.

dGröna har 35medlemmar ni har 20 det blir alltså de övriga 15 delat på era allianser (6st) och det är riktigt oschysst. Om jag hade haft möjligheten hade jag hoppat in på miljösidan bara för att nir så fega.

Cred till dGröna som tar sig an dess fegisar.

För en gång skull skriver du något riktigt vettigt ^_^
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Om du tror att du vet allt är du dåligt underrättad.



Bra jobbat alla i det så kallade kriget :confused: host *slakten* :sneaky:

Det är ju inte såjävla konstigt, hallon möter ju va va det 18(?) paladins och det är ju alltså MINST 18spelare han slåss mot.

Disscred till er.

Edwin jag väljer att ta det som en komplimang med orden at jag för första gången känner för att skriva ett ordentligt brev. Efter väldigt mycket tjat via pm att jag är så dryg..
 

DeletedUser

Guest
dGröna kommer falla lika hårt som ni varit kaxiga dom första veckorna utav v14. Lär er att vara ödmjuka och att inte kötta bara för att få OBA. Ni som har satt er själva i denna sits, ni är mest bara medelmåttor och beter er som att ni vore bäst i världen på forumet. (3000ms tåg, wtf :confused:)

Och Hallonkräm, din off var inte mkt att hänga i julgranen. :p

Heja Organisation X och resten av "alliansen"!!

/GranberG
 

DeletedUser

Guest
Jag är vanligtvis neutral till erat krig men här måste jag ta hallonbanan/kräm's sida. 7mot1 är jävligt fegt och om ni inte slagit ut dem på söndag är ni fanimej sämst.

dGröna har 35medlemmar ni har 20 det blir alltså de övriga 15 delat på era allianser (6st) och det är riktigt oschysst. Om jag hade haft möjligheten hade jag hoppat in på miljösidan bara för att nir så fega.

Cred till dGröna som tar sig an dess fegisar.

Har inte mycket koll på det såkallade kriget.
Men när du skriver att de är sämst om de inte slagit ut dem tills på söndag, vad menar du då?

Som du skrev har dGröna 35 medlemmar.. Men det finns bara 19 adlar ute (när detta skrevs).

Så ska de slå ut dem med 19 adlar på 35 spelare?
Eller innebär slå ut för dig att alla i dGröna ska rensas?
 

DeletedUser

Guest
Jag är vanligtvis neutral till erat krig men här måste jag ta hallonbanan/kräm's sida. 7mot1 är jävligt fegt och om ni inte slagit ut dem på söndag är ni fanimej sämst.

dGröna har 35medlemmar ni har 20 det blir alltså de övriga 15 delat på era allianser (6st) och det är riktigt oschysst. Om jag hade haft möjligheten hade jag hoppat in på miljösidan bara för att nir så fega.

Cred till dGröna som tar sig an dess fegisar.

Okunskap = fullkomlig dåraktighet
Om du tror att dGröna har rent mjöl i påssen så vet du inte mycket.
(Inget ting som jag tänker ta upp här)

Två bra ordspråk är följande till det här kriget.
"Min fiendes fiende är min vän"
(dGröna har många fiender)

Som man ropar i skogen får man svar
(Kolla på OBA så förstår ni)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Okunskap = fullkomlig dåraktighet
Om du tror att dGröna har rent mjöl i påssen så vet du inte mycket.
(Inget ting som jag tänker ta upp här)

Två bra ordspråk är följande till det här kriget.
"Min fiendes fiende är min vän"
(dGröna har många fiender)

Som man ropar i skogen får man svar
(Kolla på OBA så förstår ni)

Lägger in med det oerhört kompetenta uttryket för min sinnestämning, L-O-L.

Sen floran så finns det faktist katapulter, men man skulle kunna säga att de rensas.
 

DeletedUser

Guest
dGröna kommer falla lika hårt som ni varit kaxiga dom första veckorna utav v14. Lär er att vara ödmjuka och att inte kötta bara för att få OBA. Ni som har satt er själva i denna sits, ni är mest bara medelmåttor och beter er som att ni vore bäst i världen på forumet. (3000ms tåg, wtf :confused:)

Och Hallonkräm, din off var inte mkt att hänga i julgranen. :p

Heja Organisation X och resten av "alliansen"!!

/GranberG

Du menar att vi ska låta granarna växa och inte slakta då? Utan vänta tills dom slaktar oss?

Om du kollar hans ob så har det antagligen dött mycket, eller antar du att han får ob gratis?

Alla kanske inte har pengar till ett lika snabbt bredband som dig? ^_^
 

DeletedUser

Guest
Du menar att vi ska låta granarna växa och inte slakta då? Utan vänta tills dom slaktar oss?

Om du kollar hans ob så har det antagligen dött mycket, eller antar du att han får ob gratis?

Alla kanske inte har pengar till ett lika snabbt bredband som dig? ^_^

För det första är mitt bredband skitkasst, för det andra så vet jag att det går finfint att spela utan att anfalla sina grannar onödigt mkt.

Anser att det är bättre att vänta med att anfalla dom och sedan adla dom när man har sin akademi, men det är väl bara jag de :).
 

DeletedUser

Guest
För det första är mitt bredband skitkasst, för det andra så vet jag att det går finfint att spela utan att anfalla sina grannar onödigt mkt.

Anser att det är bättre att vänta med att anfalla dom och sedan adla dom när man har sin akademi, men det är väl bara jag de :).

Jag som sakt, har ett liv. Och det går inte ut att ägna all sin tid åt tw.
Och då har man kanske sina trupper lite allt för väl mkt stående hemma. Och har man då inte rensat sina grannar lever man mycket farligt.

Dessutom dör man väl inte av att få in ennu mer resuser?
Adla, det finns alltid p-horar lite längre bort som man kan adla. Inga problem du vet ;)
 

DeletedUser

Guest
tycker de är dags för trevligare ton i denna tråden än att kasta paj på varandra hela tiden, annars låser vi den
 

DeletedUser

Guest
Härligt med lite krig :)

Jag håller med Crille, ni borde inte deffa hallons adel, det är ju fegt att samarbeta mot sin fiende *facepalm*
 
Topp