Organisation X återvinner dGröna

  • Trådstartare Poison is Deadly
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Kan säga såhär kan sätta min hand på att dGröna kommer inte åka ut av dessa stammar som dom e i ''krig'' med.. Om dGröna åker ut som jag inte tror kommer hända är då enda anledningen att dom e trötta på att kötta noobs utan mur och utan trupper...:)

Bara vad jag tror ehmmm ''vet'' :D
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Kan säga såhär kan sätta min hand på att dGröna kommer inte åka ut av dessa stammar som dom e i ''krig'' med.. Om dGröna åker ut som jag inte tror kommer hända är då enda anledningen att dom e trötta på att kötta noobs utan mur och utan trupper...:)

Bara vad jag tror ehmmm ''vet'' :D

du har inte så mycket att komma med...
Men när tänkte ni i BMF hoppa med?? edwin börjar haa det tråkigt där uppe i k44 ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan säga såhär kan sätta min hand på att dGröna kommer inte åka ut av dessa stammar som dom e i ''krig'' med.. Om dGröna åker ut som jag inte tror kommer hända är då enda anledningen att dom e trötta på att kötta noobs utan mur och utan trupper...:)

Bara vad jag tror ehmmm ''vet'' :D

Ska bli roligt att få höra era kommentarer när era älskade dGröna försvinner...
 

DeletedUser

Guest
Ska bli roligt att få höra era kommentarer när era älskade dGröna försvinner...

Det ser jag fram emot men detta komme inte hända tyvär... Ska bli kul hur du reagerar när dina noob stampolare och allys reagerar när 20 stamma inte har lyckats adla/katta ner dGröna:D

Go dGröna tänk på miljön!
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Det ser jag fram emot men detta komme inte hända tyvär... Ska bli kul hur du reagerar när dina noob stampolare och allys reagerar när 20 stamma inte har lyckats adla/katta ner dGröna:D

Go dGröna tänk på miljön!

kan du räkna vilka alla 20 stammar som är med i kriget mot dgröna, skulle respektera det mycket :)
 

DeletedUser

Guest
kan du räkna vilka alla 20 stammar som är med i kriget mot dgröna, skulle respektera det mycket :)

Jag överdrev men det är 5 st stammar minnst.. -.- Och i dom 5 st stammar ärdet ungefä 300-500 meddlemar bara suit-arna har ju runt 200 meddlemar själva :/

Har inte orkat kolla hur många meddlemar det är jag gick på magkänsla :)
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Jag överdrev men det är 5 st stammar minnst.. -.- Och i dom 5 st stammar ärdet ungefä 300-500 meddlemar bara suit-arna har ju runt 200 meddlemar själva :/

Har inte orkat kolla hur många meddlemar det är jag gick på magkänsla :)

inte så dåligt gissat av dig^^ vi är 236 medlemmar i "alliansen" så nu behöver ingen mera påstå nånting annat :p
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, om mina kalkylnationer stämmer betyder det att vi är 200 mer?:thinking:

:thinking:
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Kan säga såhär kan sätta min hand på att dGröna kommer inte åka ut av dessa stammar som dom e i ''krig'' med.. Om dGröna åker ut som jag inte tror kommer hända är då enda anledningen att dom e trötta på att kötta noobs utan mur och utan trupper...:)

Bara vad jag tror ehmmm ''vet'' :D


Där tar du i lite för mycket. :D

Mina grannar och jag har nämligen nollat ut en av era. :awsm:
Vi har sänkt hans poäng med ca: 200 på 1 dygn.

Många av hans byggnader är nere. Hans fina mur är en grushög.

5 svärdsmän hade han i morse, hoppas det räcker eftersom ni ska kötta noobs. Det är iallafall vad du uttrycker själv där uppe.



Slutet är nära för Dgröna. Våra industrier släpper ut alldeles för mycket "skräp" (trupper) för att ni ska hinna återvinna det.
Era återvinnings centraler (byar) blir överbelastade av allt "skräp.
Era maskiner pajar och blir till grushögar.
 

DeletedUser

Guest
Där tar du i lite för mycket. :D

Mina grannar och jag har nämligen nollat ut en av era. :awsm:
Vi har sänkt hans poäng med ca: 200 på 1 dygn.

Många av hans byggnader är nere. Hans fina mur är en grushög.

5 svärdsmän hade han i morse, hoppas det räcker eftersom ni ska kötta noobs. Det är iallafall vad du uttrycker själv där uppe.

Slutet är nära för Dgröna. Våra industrier släpper ut alldeles för mycket "skräp" (trupper) för att ni ska hinna återvinna det.
Era återvinnings centraler (byar) blir överbelastade av allt "skräp.
Era maskiner pajar och blir till grushögar.

JAg ska inte spamma men måste!!

Även om dGröna faller som inte kommer hända är ni fortfarnade nollor det krävdes 5 stammar för att få ner 35 byar NOOBS är mitt ord srry om sanningen svider :D

Grabbar och flickor:
Dont hate the game
Hate the players :)

Go dGröna vissa att miljön är viktig för världen :D
 

DeletedUser

Guest
JAg ska inte spamma men måste!!

Även om dGröna faller som inte kommer hända är ni fortfarnade nollor det krävdes 5 stammar för att få ner 35 byar NOOBS är mitt ord srry om sanningen svider :D

Grabbar och flickor:
Dont hate the game
Hate the players :)

Go dGröna vissa att miljön är viktig för världen :D

För det första vad är det för noobigt om man försvarar sin stam ???
Allt handlar om taktik i det här spelet.
Vi i [x] startade kriget och sen börja andra följa med och det är logiskt.
Det är väll mera noobigt av dGröna att starta massa problem som dom inte själva kan ta hand om ???

Tur att inte alla personer tänker som du.
Då ens tankar speglar på hur man tänker irl.
För som sakt hadde alla tänkt som dig.
Skulle någon diktator haft allmakt i världen.

Mvh CJ
 

DeletedUser

Guest
du har inte så mycket att komma med...
Men när tänkte ni i BMF hoppa med?? edwin börjar haa det tråkigt där uppe i k44 ;)

Jag har nog mer att komma med än du,, du snacka ju i forumet bara :O Tur ni inte är i våran kontinent då hade det inte varit mycket kvar av muren och trupperna ??!!!
 

DeletedUser

Guest
För det första vad är det för noobigt om man försvarar sin stam ???
Allt handlar om taktik i det här spelet.
Vi i [x] startade kriget och sen börja andra följa med och det är logiskt.
Det är väll mera noobigt av dGröna att starta massa problem som dom inte själva kan ta hand om ???

Tur att inte alla personer tänker som du.
Då ens tankar speglar på hur man tänker irl.
För som sakt hadde alla tänkt som dig.
Skulle någon diktator haft allmakt i världen.

Mvh CJ

Som sagt min åsikt är så och jag får tycka och tänka vad fan jag vill ? :D Ni får inte ner dGröna jag lova om ni får ner dom under dom senaste 2 månaderna kommer ni få en klapp på axlen av mig !

MVH Rasko
 

DeletedUser

Guest
Fler och fler stammar förklarar krig mot de dgröna.. vissa säger dom e fega vissa säger dgröna har varit lite för uppkäftiga för sitt eget bästa

det jag vill med detta inlägg är att spara ihop på trådarna (e me i dgröna och vill ju inte slösa på nått man måste ju vara sparsam och återvinna det man kan ;)) iaf slå ihop trådarna till en:


Dgröna vs Alliansen (eller nått)

va tycks om mitt förslag? käre administratör om detta förslag uppskattas så ändra på detta. Tack för mig :)
 

DeletedUser

Guest
Precis en sådan tråd jag gjorde, men det blev låst direkt :0
 

DeletedUser

Guest
Jag överdrev men det är 5 st stammar minnst.. -.- Och i dom 5 st stammar ärdet ungefä 300-500 meddlemar bara suit-arna har ju runt 200 meddlemar själva :/

Har inte orkat kolla hur många meddlemar det är jag gick på magkänsla :)

2 SuitUp 59
16 SuitDn 69
15 NWB 45
30 [x] 21
33 SuSa 45

totalt 239 medlemmar i dessa 5 stammar och suit:arna är endast 128 tillsammans

nog den sämsta magkänslan på länge
 

DeletedUser

Guest
Komigen nu o vinn mot miljömänniskorna. O jaa, jag slänger skräp på marken...:D *Sten seriös*
 
Topp