Omröstning

V5s bästa spelare 2009


  • Totalt antal röstare
    94
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
ingen tittar på statistiken???

preko är den största intern adlar i v5 ...
haroo största barbarerna taker ... och blev rädd när kriget startade ...
Kung Carl ... varför inte, behöver fler punkter som bör övervägas
killerkiten? aldrig hört ... eller förmodligen aldrig skadat någon ...
Grizzly ... gjorde bra på egen hand, tills han insåg du behöver för att spela i en stam och blev dödad ...
Bobby den sista spelaren som har en bra ranking både poäng och OBA ...

Spelet är i morgon kl 09:00 ... visa oss några kunskaper!

snälla sluta med de icke känsla OMRÖSTNING ...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vaa? att preko bett om röster i demons forumet??? eller tolkar jag det fel? för jag råkar vara medlem i DEMONS och HAN har inte bett om röster...

Det är sant att PREKO inte bett om några röster själv, men en medlem i stammen har "marknadsfört" honom i ert forum med tillhörande länk.

Viktigt: RÖSTA FÖR FASEN!!!!!!!

****** Idag kl 01:33 Citera Redigera Ta bort
Hej alla Demoner!
I Allmäna forumet är det nu en omröstning om V5's bäste spelare.
Jag hade tänkt att vår eminente ledare PREKO ska vinna den.
Så logga in på allmäna och lägg er röst på PREKO!

Rösta på PREKO<-- Klickbar länk!

Man måste vara inloggad för att kunna rösta!!
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Det är sant att PREKO inte bett om några röster själv, men en medlem i stammen har "marknadsfört" honom i ert forum med tillhörande länk.

Jag anser det inte är något fel att vi demoner vill rösta på honom? Nästan alla röstar på sin egna ledare/bästa spelare? så varför klagar alla när just vi demoner röstar?

Jag la iallafall min röst på PREKO :)


Edit: jag tror de flesta demoner skulle rösta på preko oavsett om vi skulle "marknadsföra" honom eller inte ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jo, men alla läser inte forumet. Alltså blir detta en röstning där även spelare som normalt inte läser forumet bara går in för att rösta på sin ledare.

Ingen annan stam (vad jag vet, och iaf inte SEAMEN) har marknadsfört sin egna ledare.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Dock lite patetiskt att faktiskt mer eller mindre bara ha från sin egna stam och TR då, eftersom att dem gillar demons som krigar mot oss/UC :)

Och att Preko alltid håller sitt ord kan ju vara, enligt vad jag har läst, pga. att han säger en sak till stammen sen en helt annan till alla utanför, beroende på vem han talar med. Så att han håller det han säger är ju bara på grund av att han vänder allting så att den som läser det skall gilla det. Oavsett om det är fienden eller medspelaren. Smart - Ja. Men det är ingen moral, som iofs precis alla andra i detta spelet :p

yes, jag är samma spelare sedan starten



Jag kommer att rösta för mig eftersom de bästa spelarna enligt min uppfattning inte i denna omröstning ...

Okej, då skulle du nog ha min röst egentligen, varför är ju ganska klart om man kollar statistiken. Fan ni fransmän, du och carerra vad jag vet, kan mycket bra svenska :D
 

DeletedUser

Guest
Dock lite patetiskt att faktiskt mer eller mindre bara ha från sin egna stam och TR då, eftersom att dem gillar demons som krigar mot oss/UC :)

Och att Preko alltid håller sitt ord kan ju vara, enligt vad jag har läst, pga. att han säger en sak till stammen sen en helt annan till alla utanför, beroende på vem han talar med. Så att han håller det han säger är ju bara på grund av att han vänder allting så att den som läser det skall gilla det. Oavsett om det är fienden eller medspelaren. Smart - Ja. Men det är ingen moral, som iofs precis alla andra i detta spelet :p



Okej, då skulle du nog ha min röst egentligen, varför är ju ganska klart om man kollar statistiken. Fan ni fransmän, du och carerra vad jag vet, kan mycket bra svenska :D


Orkar inte bry mig men ändå gör jag det.
1.Fan heller jag skulle fiska röster!
2.Jag håller alltid det jag lovar!
3.Jag tycker själv inte jag är den bästa spelaren,Men folk som röstat på mig kanske vet mer än er.
Hur hårt jag troligen jobbar.Om man lägger ner den tiden jag lägger på detta spel kan jag ärligt säga att då leder jag,O att jag dessutom gör det på andra o inte mig själv kanske har en del i alla röster.
Visst har jag tagit lätta byar på mitt konto på senare tid.
Men titta på hela min tid. O kolla på konton jag tar på k.ö
Men Helt ärligt är jag inte den bästa spelare!
Helt klart!
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Orkar inte bry mig men ändå gör jag det.
1.Fan heller jag skulle fiska röster!
2.Jag håller alltid det jag lovar!
3.Jag tycker själv inte jag är den bästa spelaren,Men folk som röstat på mig kanske vet mer än er.
Hur hårt jag troligen jobbar.Om man lägger ner den tiden jag lägger på detta spel kan jag ärligt säga att då leder jag,O att jag dessutom gör det på andra o inte mig själv kanske har en del i alla röster.
Visst har jag tagit lätta byar på mitt konto på senare tid.
Men titta på hela min tid. O kolla på konton jag tar på k.ö
Men Helt ärligt är jag inte den bästa spelare!
Helt klart!

Svar på 1:an. Det sa jag aldrig heller.
Svar på 2:an. Det är ju lustigt att du säger det. Dock är min vetskap inte oändlig såklart och jag har bara läst det som tredje part och kanske klandrade dig lite "hårt" i förra inlägget.
Svar på 3:an. Det jag vet, i egenskap av min bror, är att du är en gedigen ledare som alltid har gjort det bästa för stammen och hade nog kommit, tro mig, mycket längre om du var i KILT tillexempel och inte hade ledarrollen. Och då detta faktiskt är röstning om bästa spelaren, vet inte om det är allmänt - som ledare eller om det är den som t.ex. krigar mest/bäst och då tycker jag, som du själv säger, att det finns bättre.
 

DeletedUser

Guest
Svar på 1:an. Det sa jag aldrig heller.
Svar på 2:an. Det är ju lustigt att du säger det. Dock är min vetskap inte oändlig såklart och jag har bara läst det som tredje part och kanske klandrade dig lite "hårt" i förra inlägget.
Svar på 3:an. Det jag vet, i egenskap av min bror, är att du är en gedigen ledare som alltid har gjort det bästa för stammen och hade nog kommit, tro mig, mycket längre om du var i KILT tillexempel och inte hade ledarrollen. Och då detta faktiskt är röstning om bästa spelaren, vet inte om det är allmänt - som ledare eller om det är den som t.ex. krigar mest/bäst och då tycker jag, som du själv säger, att det finns bättre.

Så här står det faktiskt i orginaltråden där vi skulle nominera:

Kopierade denna från v7s forum, kan ju vara lite roligt vad folket på v5 tycker ;)

ja jag tycker vi ska utse vem årets spelare på värld 5 är, kom med förslag på vem du tycker har utvecklats mest elr är den bästa ledaren t.ex. :)
Regel 1: Ta ingen från din stam! :)
Regel 2: Spamma inte ner tråden med en massa bullshit
Regel 3: Låt de andra tycka nån spelare är bra även om du inte tycker det, säg varför den spelare du nominerar är bättre istället.
Kmr fixa en omröstning den 25 December där man får rösta på de spelare som skrivits i detta forum med en bra motivering :)

PREKO är nominerad som bästa ledare inte som spelare, vad jag vet :confused:
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Så här står det faktiskt i orginaltråden där vi skulle nominera:



PREKO är nominerad som bästa ledare inte som spelare, vad jag vet :confused:

Visa resultat för omröstning: V5s bästa spelare 2009 Och detta är vad omröstningen heter. Så därför skrev jag att jag inte var säker på om det var den som var bäst ledare eller den som köttade mest.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Att ni ens orkar hålla på. PREKO leder av att folk röstar på honom. Det är inte meningen att ni ska börja ta upp en massa skit om spelare osv. Så lägg bara ner ser ingen anledning till att ni ska hålla på att dra ned tråden i spam.

ONTOPIC. Röstade på killerkitten. Anledning- för jag bryr mig inte vem som är den bäste spelaren så det blev bara en slumpmässig röstning. :) Ha en bra natt xD
 

DeletedUser

Guest
Tycker med denna röstningen är lite ska man säga fel, de är inte bästa spelare som röstas utan snarare populärast spelare, annars borde bara topp 10-15 spelare varit med....visst poäng gör inte en till en bra spelare men de visar ändå en heldel...

Dessutom är de visa som klara av att både leda världen och ändå sitta i ledningen i en topp stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker med denna röstningen är lite ska man säga fel, de är inte bästa spelare som röstas utan snarare populärast spelare, annars borde bara topp 10-15 spelare varit med....visst poäng gör inte en till en bra spelare men de visar ändå en heldel...

Dessutom är de visa som klara av att både leda världen och ändå sitta i ledningen i en topp stam ;)

nu har du HELT FEL Sexikittie, den som vinner denna omröstningen är ju den bästa spelaren på V5!!!!!!!! OCH KANSKE TILL OCH MED .SE's BÄSTA SPELARE!!!!! AAAAHHHH!

Jag trodde inte att DU kunde ha SÅÅÅÅ FEEEL.
 

DeletedUser

Guest
Tycker med denna röstningen är lite ska man säga fel, de är inte bästa spelare som röstas utan snarare populärast spelare, annars borde bara topp 10-15 spelare varit med....visst poäng gör inte en till en bra spelare men de visar ändå en heldel...

Dessutom är de visa som klara av att både leda världen och ändå sitta i ledningen i en topp stam ;)

nu ska vi inte vara sådana bara för att eran lilla diamant inte leder;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja men det visar ju hur fel denna omröstning är.. PREKO e knappast v5's bästa spelare
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
ingen tittar på statistiken???

preko är den största intern adlar i v5 ...
haroo största barbarerna taker ... och blev rädd när kriget startade ...
Kung Carl ... varför inte, behöver fler punkter som bör övervägas
killerkiten? aldrig hört ... eller förmodligen aldrig skadat någon ...
Grizzly ... gjorde bra på egen hand, tills han insåg du behöver för att spela i en stam och blev dödad ...
Bobby den sista spelaren som har en bra ranking både poäng och OBA ...

Spelet är i morgon kl 09:00 ... visa oss några kunskaper!

snälla sluta med de icke känsla OMRÖSTNING ...

Hm.. Ser inte vart jag tagit mest barbarer @ v5, finns många fler som tagit fler barbs än jag. Jag har nog tagit mest barbs i denna omröstning kanske men finns många värre än jag!
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja men det visar ju hur fel denna omröstning är.. PREKO e knappast v5's bästa spelare

Men Drloveh, vi röstar för 2009:s spelare inte v5's bästa spelare.

Dessutom var det någon som inte var med i demons som tog fram Preko som nominerad heller:

Kopierade denna från v7s forum, kan ju vara lite roligt vad folket på v5 tycker ;)

ja jag tycker vi ska utse vem årets spelare på värld 5 är, kom med förslag på vem du tycker har utvecklats mest elr är den bästa ledaren t.ex. :)
Regel 1: Ta ingen från din stam! :)
Regel 2: Spamma inte ner tråden med en massa bullshit
Regel 3: Låt de andra tycka nån spelare är bra även om du inte tycker det, säg varför den spelare du nominerar är bättre istället.
Kmr fixa en omröstning den 25 December där man får rösta på de spelare som skrivits i detta forum med en bra motivering :)
 
Topp