Omröstning

V5s bästa spelare 2009


  • Totalt antal röstare
    94
  • Enkät stängd .

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag lovade en omröstning, vem som var 2009 års bästa v5 spelare, here it comes...
 

DeletedUser

Guest
Jag ser bara två av dessa som potentiella kandidater och det är bobby och supersympa. Nu gillar jag bobby mer och då blev det han som fick min röst, men resten borde inte ha varit med.
 

DeletedUser

Guest
Jag röstade på SS eftersom han är den enda som jag verkligen vet hur bra han är. Jag tycker att Grizzly också har varit väldigt duktig.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Jag röstade på bobby, han har gjort ett bra intryck på mig. Utan att jag egentligen snackat med honom. Supersympa vet jag inte om det är samma spelare som från början och därför fick inte han/hon min röst. :p
 

DeletedUser

Guest
Jag röstade på bobby, han har gjort ett bra intryck på mig. Utan att jag egentligen snackat med honom. Supersympa vet jag inte om det är samma spelare som från början och därför fick inte han/hon min röst. :p

Samma ägare som alltid, för anmärkningen skull så är även original blerot kvar.
 

DeletedUser

Guest
Då PREKO är den enda av ovanstående jag har haft kontakt med så får han ju självklart min röst :D
 

DeletedUser

Guest
PREKO fick min röst. Behöver man säga mer än att ha stått emot flera stammar och håller upp DEMONS och får dem att nöta och sega sig kvar i krigen. Har då aldrig sett nån som fått en stam att vara så fruktansvärt sega.

:D
 

DeletedUser

Guest
kan då också säga att jag röstade på Preko, bättre ledare/spelare har jag inte mött någonstans på den svenska servern.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt om en halvbra lirare skulle vinna denna omröstningen framför två kungar som Bobby och SS.. :/
 

DeletedUser

Guest
Bobby ftw!!!

Kärlek på honom, i honom, bakom honom och över honom <3<3<3
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag lade min röst på PREKO.
Ingen har fått utstå som honom på den här världen och fortfarande se ut som en vinnare. Väldigt skicklig spelare/ledare.
 
Topp