Off Topic @V33

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att du låter som en gammal/skåning som pratar politik... "SNART SÅ KOMMER ALAL SKOLOR VARA MOSKEER"

:awsm:

skulle inte kalla det "prata politik".. och nästa gång, prata inte negativt om skåningar, det får dig att låta som en bortskämd city unge som tror att latte är kaffe..
 

DeletedUser

Guest
skulle inte kalla det "prata politik".. och nästa gång, prata inte negativt om skåningar, det får dig att låta som en bortskämd city unge som tror att latte är kaffe..

Och du låter som någon som bryr sig om vad andra tycker..

Det gör inte jag, är skönare så :rolleyes:

Edit: Och... Läs om läs rätt, jag sa aldrig något om att han pratade politik :eek:
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
För att du kastar ur dig orimliga händelser som aldrig någonsin ens hintats att de ska ske :)

Men absolut, jag hatar de dumma premiumfunktioner som finns nu med.

Varför är det orimligt med tanke på hur ologiskt det är att kunna köpa adlar för pp? Sen att det är samma kostnad för adel nr 10 som adel nr 1000 är bara ännu dummare.
 

DeletedUser

Guest
skulle inte kalla det "prata politik".. och nästa gång, prata inte negativt om skåningar, det får dig att låta som en bortskämd city unge som tror att latte är kaffe..

Det du just sa får dig att låta som en skåning som aldrig har varit utanför skåne och vi alla
vet ju hur mycket dem vet. Dont judge kids
 

DeletedUser

Guest
Till ovanstående, är det inte skillnad på en 15 årig och en vuxen? Haha.
Spelar typ TW i snitt 3 gånger per dag, antagligen
mycket mindre än er :))
 
Topp