Off Topic @V33

DeletedUser

Guest
Till ovanstående, är det inte skillnad på en 15 årig och en vuxen? Haha.
Spelar typ TW i snitt 3 gånger per dag, antagligen
mycket mindre än er :))

Finns det någon helig kod vi alla lever efter? Kan inte du bara sköta dig själv istället? Jag skulle kunna tycka att äldre har mer anledning till att spela detta än småbarn, som borde göra annat vid sin ålder istället för att sitta vid datorn. Men vem vet, 15åringen har väl säkert mer livserfarenheter och kan därför sitta och läxa upp folk på ett spelforum.

Finns ju puckon som gillar Fotboll och tycker det är roligt, men jag sitter inte och gnäller i nåt fotbollsforum för det :awsm:
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Ah, men jag loggar bara EN gång om dagen. Jag vann. Och jag är bara 12 år, ni gamlisar är no-lifers

:ppPPpPpPp (glömde)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Finns det någon helig kod vi alla lever efter? Kan inte du bara sköta dig själv istället? Jag skulle kunna tycka att äldre har mer anledning till att spela detta än småbarn, som borde göra annat vid sin ålder istället för att sitta vid datorn. Men vem vet, 15åringen har väl säkert mer livserfarenheter och kan därför sitta och läxa upp folk på ett spelforum.

Finns ju puckon som gillar Fotboll och tycker det är roligt, men jag sitter inte och gnäller i nåt fotbollsforum för det :awsm:

Du kanske har hört om mobilappen? Man måste inte vara inne för att lira TW. Men jag är inte emot dig tjäder, vi vet båda
att du håller på med längåkning nuförtiden :) Blev de något vasalopp?
 

DeletedUser

Guest
Du kanske har hört om mobilappen? Man måste inte vara inne för att lira TW. Men jag är inte emot dig tjäder, vi vet båda
att du håller på med längåkning nuförtiden :) Blev de något vasalopp?

Ditt svar är helt obegriplig för mig. Du är ju helt besatt av mig, på nåt patetiskt sätt så försöker du alltid blanda ihop mitt privatliv på nåt oirrelevant och helt korkat sätt :*
 

DeletedUser

Guest
Ditt svar är helt obegriplig för mig. Du är ju helt besatt av mig, på nåt patetiskt sätt så försöker du alltid blanda ihop mitt privatliv på nåt oirrelevant och helt korkat sätt :*

Mannen du pluggar IT säkerhet och blir ledsen när jag sökte på ditt namn
på facebook? Lär dig ta ett skämt haha. Fö så vet jag inte varför ni
ska ta allt så jävla seriöst, have some chill?
 

DeletedUser

Guest
Sorry grabbar och tjejer, var inte meningen att starta igång något hat mot en massa fina ställen i vårt avlånga land...

Enbart mot skåne såklart D:
 

DeletedUser

Guest
Förklara dig själv..

Bara... FÖRKLARA DIG SJÄLV.

Edit: Jag är inte hemma, jag är på mitt rum.

Amen våran kära vän tjäderinoh tror ju att man måste SITTA FRAMFÖR DATORN och vara inne på TW. Han
vet inte att man kan vara ute och LEKA samtidigt.
 

DeletedUser

Guest
Amen våran kära vän tjäderinoh tror ju att man måste SITTA FRAMFÖR DATORN och vara inne på TW. Han
vet inte att man kan vara ute och LEKA samtidigt.

Jag är relativt tvärsäker på att tjäder vet precis hur det ligger till.

Och oavsett om man kan det eller inte, är tw ett sjukt tidskrävande spel.. som OM man ska ligga på topp definitivt behövs manövreras via en dator lite då och då.
 
Topp