Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
precis som näbb anka sa.. Jag vet inte varför upp1bar har blivit så sjukt underskattade. Tror de kan vara en rejäl contester.

Men utöver det, ett annat alternativ än ett enorm gangbang är faktiskt att adla gratisbyar och växa på medan de större stammarna är fast i tidigt onödigt krig.. Precis som ni(?) borde gjort på v31 :thinking:

Hmm.. Jag har inte så stora förväntningar ifrån upp1bar. Hur lång tid var det det tog innan Disco da Gamas stammar var väck från kartan på v31? 48h?

Gäller ju att de stammarna gör det då, och fort också. Måste ju också vara en stång som kan hålla stången mot Dance, annars växer nog ni på redigt fort istället :p

Ni som i vilka? Jag var fast i krig hela tiden, dock inte onödigt :)
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Hmm.. Jag har inte så stora förväntningar ifrån upp1bar. Hur lång tid var det det tog innan Disco da Gamas stammar var väck från kartan på v31? 48h?

Gäller ju att de stammarna gör det då, och fort också. Måste ju också vara en stång som kan hålla stången mot Dance, annars växer nog ni på redigt fort istället :p

Ni som i vilka? Jag var fast i krig hela tiden, dock inte onödigt :)

Stor skillnad på upp1bar och familjestammarna på v31, iallafall erfarenhetsmässigt. Hur bra upp1bar nu gör ifrån sig är dock en annan femma. Dock tror jag det finns hopp
 

DeletedUser

Guest
Det har ju absolut inget med saken att göra?
Om ditt spel in-game påverkas av externa så är det ju något som inte står rätt till alltså..

Mitt spel påverkas självklart inte men andras spel påverkas självklart av mitt agerande på externa. Börjar folk hysa agg emot en så påveras deras handlingar och på så vis går det ut ingame. Har kunnat bli extremt mycket offensivare på senare väldar efter att jag slutade tjöta på externa :)

Är man go och glad har man en bra mycket större chans att överleva med mig som granne samtidigt som den blir oroligt liten ifall man är oskön :)
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Självklart inte, det var en väldigt bra insats av många involverade från våran sida. Och sjukt dåligt jobb på andra sidan.


Och nu är jag rank 2 på världen, och förhoppningsvis snart rank 1. UTAN pp användning,

Gäller det barbarbyn på 1k som du tog inatt och tokprema till nästan 2k på några timmar oxå :confused::confused:

trovärdig kille du Elias :D:D:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Självklart inte, det var en väldigt bra insats av många involverade från våran sida. Och sjukt dåligt jobb på andra sidan.



Gäller det barbarbyn på 1k som du tog inatt och tokprema till nästan 2k på några timmar oxå :confused::confused:

trovärdig kille du Elias :D:D:D

Ta det lugnt nu Hogans, du hittade mig i eran skypechat tidigare idag. Vill inte behöva komma dit igen :awsm:
#dsvdv

EDIT: Att göra quote på det över fuckades rejält.
 

Märklig

Member
Reaktionspoäng
6
Är det bara jag som dagligen följer Abelias bynamn? Det är lite som julkalendern. Kan inte vänta på att få se vad Abel går för inom rapp! :D
 

DeletedUser

Guest
Grattis Abel du har din dag idag.

Jag ger upp, du är för stor och mäktig, abel är kungars kung..
 

DeletedUser

Guest
Profil: 8/10 Gillar ironiserande humor och att rätt info finns inte för mycket och inte för lite, dock jobbig fladderbild för mig personligen.
Rykte: 9/10 Tror combon är lysande och ryktet är i toppklass för den som hänger med, smartness, skills och socialt trevliga.


Kan sega ner GIFen så att du hänger med, gubbe! :awsm:
Vilka fina ord, tack så mycket :*
 

DeletedUser

Guest
Svårt att lära sig på en ända värld. Har spelat i väldigt många år nu och lär mig fortfarande nya små trix som främjar min utveckling. Att bli bra tar tid.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Ryktas att allt vi fick var en inbjudan till en premade av Abel. Det hade antagligen inte ni heller tackat nej till. Sen visste iaf inte jag vilka som skulle ingå i stammen och ännu mindre vilka som inte skulle ingå i stammen och vara vårat motstånd.

Jag vet att jag är verkligen inte den bästa i stammen eller den första ni syftar på när ni säger "alla bra i en stam". Men att säga att vi alla är fega för att vi tackat ja till en inbjudan till en premade låter mest som avundsjuka i mina öron.

misstolka mig inte. jag tycker ni är fega för istället för att spela tillsammans varför inte dela upp er i 2 stammar och köra på därifrån? vet att man inte kan ha koll på vilka som kommer börjar i ens stam men man kan alltid göra något åt det när man väl vet.

man kan tro att det är avundsjuka men det är det iaf inte från min sida.

jag är tex ingen bra spelare men jag har trots de lite heder i kroppen
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
misstolka mig inte. jag tycker ni är fega för istället för att spela tillsammans varför inte dela upp er i 2 stammar och köra på därifrån? vet att man inte kan ha koll på vilka som kommer börjar i ens stam men man kan alltid göra något åt det när man väl vet.

man kan tro att det är avundsjuka men det är det iaf inte från min sida.

jag är tex ingen bra spelare men jag har trots de lite heder i kroppen



hahahahaha du är noob
sluta försök läxa upp oss
här är det jag som läxar upp dig och jag säger åt dig att gråa och lägga ner!
 

DeletedUser

Guest
misstolka mig inte. jag tycker ni är fega för istället för att spela tillsammans varför inte dela upp er i 2 stammar och köra på därifrån? vet att man inte kan ha koll på vilka som kommer börjar i ens stam men man kan alltid göra något åt det när man väl vet.

man kan tro att det är avundsjuka men det är det iaf inte från min sida.

jag är tex ingen bra spelare men jag har trots de lite heder i kroppen

Men herregud, vi är bäst och går mot vinst på världen. Vill ni stoppa det är det fritt fram för alla att försöka.

Om de är för dåliga är det deras problem.

Detta är ett spel som handlar om vinst och förlust, precis som alla andra spel och sporter. Inte ser man fotbollslag splittras bara för att det är överlägsna? Nej, utan då är det upp till motståndaren att rekrytera nytt, eller bli bättre osv.

Och fyfan, ingen värdighet kvar efter att du fick mig att jämföra detta skitspel med fotboll.
 
Topp