Off Topic @V30

DeletedUser

Guest
Ni kanske ser det som att vi inte förtjänar det, men jag känner att vi har förtjänat det.

Vi blev omringade, vi blev spionerade på, vi blev backstabbade. Ändå efter hårt arbete så spela vi vidare (tro mig, de fanns dagar då man vela ge upp) Tillslut krigades Aop ner & förrädaren Rosafan dog ut. Efter det så har vi återvunnit Väst fronten & nu stod mitten inför en kollaps för kbk.

De väljer då att 'ge upp' genom att skylla på ett fel i loggarna. Vad? Förvänta de sig något massiv kompensation? Vi alla vet att kbk undvek ett permanent bann som de förtjänade att få för de dem gjort. (De vet va de handlar om) då de loggarna också försvann. Så 5 konton fick 1 dags bann istället för att 1 konto fick permanent. De i min värld, är ganska orättvist gentemot oss, men ja tänker inte klaga över det. Det ja hellre klagar över är kbk's beteende, ja menar herregud. Vi hade inks på 2 spelare, som blev bannade & De 2 spelarna va dom 2 sämsta lirarna i kbk som aldrig duckade ändå. Hur mycket inks landade? Vad? 20-25 nukes? Wow, ni förlorade lite trupper.

Ser man på helheten så kanske man kan tycka att den minimala påverkan de haft inte skulle ge denna utgång, om man inte börjar titta på statistiken.

caf13b8eede193ac77206e9e089acef6.png


Här kan man klart och tydligt se att pressen hade ökat på kbk 24 kbk 60

24 dagar vann kbk & dess allierade byerövringarna
2 oavgjorda
60 dagar tog poke hem det

De senaste 27 dagarna, har poke vunnit 25 & kbk 2. De säger en hel del om hur krigets utgång har varit.

Jag VET att kbk älskar och nämna "ÖHHH Men er öst front höll på och kollapsa ju" Mm, men då ska tilläggas att det strömmade in hundratusentals deff trupper varje dag dit. Hela det området har nog sammanlagt 30% av vår totala mängd deff hos sig just nu. Ni kan säkert ha plockat en by här o där, men de va även där vi köade & gav mest hjälp.

Ex Dö hade fått i uppdrag att börja inka de i öst vilken dag som helst, vad hade hänt då? Hade kbk fortsatt utan problem?

Mitten sektionen spejades under dagen då de flesta gav upp - Våra spejningar avslöjade minimala stacks överallt. 3 rens hade tagit i princip hela deras södra front. Det ska samtidigt tilläggas att Plas/lover höll på och få en rätt ordentlig genomgång av sina byar, ja hade aldrig släppt taget på dem oavsett hur hårt de gått åt på mig. (Vilket kan erkännas, de gick hårt mot mig) Men trots det så var det inte jag som gav upp, utan plas/lovers.

De är alltså kbk's main spelare som har börjat tröttna ur, de blir dålig stämning när det går utför & tillslut så orkar folk ej med när de ser hur mycket minus man går back varje dag som går.

KBK Vela ha en anledning att skylla på, men det förändrar inte att vår seger var mer än välförtjänt. Alla stammar vinner för eller senare, det var igår de kom fram till att nu ger vi upp och skyller allt på en händelse som inte var någons fel (Man kan lägga skuld på kbk/Abel, va ju hans idé. Att sen loggar blev förstörda - Tråkigt.)

Anledningen till att poke aldrig fått konton bannade är inte för att nån ligger med teamet, de är för att vi sköter oss. Vi läser reglerna & ser till att inget vi gör är mot reglerna. Att KBK sen blir vansinniga när de blir bannade & poke inte blir, de får stå för dem. Vi är bättre än er, vi behöver inte fuska för att vinna. Vi behandlar folk med respekt, oavsett vem du är.

Mvh

Hahahaha
snacka om att inte ha något liv! hahahahahahha
gör allt för att framstå i fina dagar i tribalwars hahahahahha. om du hade ägnat 1 minut av ett dygn till annat än tw så hade du kanske kunna leva normalt, du vet fast inkomst, familj,hygien, följa svensk lag. hahaha
se på stammar som susa:) alla lever ett helt normalt liv OCH kan spela tribalwars... kom tillbaka när du kan det:)

kom till v31 igen så ska vi smiska upp dig din stackare hahahaha.
hade susa spelat v30 så hade du suttit och gråtit som tidigare världar där jag ägt upp dig eller? moahahahah
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Hahahaha
snacka om att inte ha något liv! hahahahahahha
gör allt för att framstå i fina dagar i tribalwars hahahahahha. om du hade ägnat 1 minut av ett dygn till annat än tw så hade du kanske kunna leva normalt, du vet fast inkomst, familj,hygien, följa svensk lag. hahaha
se på stammar som susa:) alla lever ett helt normalt liv OCH kan spela tribalwars... kom tillbaka när du kan det:)

kom till v31 igen så ska vi smiska upp dig din stackare hahahaha.
hade susa spelat v30 så hade du suttit och gråtit som tidigare världar där jag ägt upp dig eller? moahahahah

Du kan tala med oss, hur står det till? Har det hänt något?
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Hahahaha
snacka om att inte ha något liv! hahahahahahha
gör allt för att framstå i fina dagar i tribalwars hahahahahha. om du hade ägnat 1 minut av ett dygn till annat än tw så hade du kanske kunna leva normalt, du vet fast inkomst, familj,hygien, följa svensk lag. hahaha
se på stammar som susa:) alla lever ett helt normalt liv OCH kan spela tribalwars... kom tillbaka när du kan det:)

kom till v31 igen så ska vi smiska upp dig din stackare hahahaha.
hade susa spelat v30 så hade du suttit och gråtit som tidigare världar där jag ägt upp dig eller? moahahahah

Hade ja spelat v31 så hade ja nog spelat med susa, så öh ja?

Är det nån som gjort dig något speciellt eller? ^^ Haltar du fram eller va är de frågan om
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
ja sant ju? Till och med abel tyckte det va för mycket off då bytte man massa byar till deff för stammen va mycket off då.
Men det är lugnt man ska försöka ta tron tillbaks. :cool:

Jadu kompis, 50% av byarna i den extrema fronten var off, tror nog åsikterna kan gå isär huruvida det är rätt eller ej, speciellt med tanke på att det fanns fint med deff där :)
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Jadu kompis, 50% av byarna i den extrema fronten var off, tror nog åsikterna kan gå isär huruvida det är rätt eller ej, speciellt med tanke på att det fanns fint med deff där :)

Sorry hampus, men kontot va en katastrof då vi som stam ej hade tillräckligt för och stacka hela din front. De dunka på rätt hårt dessutom, va inte så att man kunde snajpa och överleva. De va 5 nukes på 5-7 byar och de fanns inte ens i närheten av deff för o fixa de varje gång.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Sorry hampus, men kontot va en katastrof då vi som stam ej hade tillräckligt för och stacka hela din front. De dunka på rätt hårt dessutom, va inte så att man kunde snajpa och överleva. De va 5 nukes på 5-7 byar och de fanns inte ens i närheten av deff för o fixa de varje gång.

Mjo ni har kanske rätt ändå, minns att när jag slutade så hade jag knappt fått några fler anfall annat än fangs men du har nog bättre koll än mig på vad som skedde/hur det såg ut sen.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att du överlevde tack vare prille, som deffade dina adelsbyar mot mig. much wow very wow


100 byar kvar. Men dom är inte dina.

hahahahha han deffade 1... bara 1.... detta jag menar du kommer bara ursäkter. jag sa till dig jag kör 1 vs 1 när du lämnat all bakom dig, men jag fick incs av dina noob vänner innan. hahahah du är ett skämt seriöst ska jag visa på den andra tåget? 500 yx lite lk och mb sen adel. 60 % av mitt egna deff va i den prille räddade 1. så skyll på massa saker :)

sant 100 byar är inte mina utan 80 av dem. inget du kommer kunna göra åt lovar jag dig. ska slakta hela din konto. du gör inget tillbaks ändå så enkelt

ryktas det..
 
Senast ändrad:

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att det inte är en 1v1 om man ber om deff av stammen till sitt konto ;)
Ryktas att du växer väldigt långsamt för att vara så "enkelt" ^^
~600k OBA i Söndags, sedan inge oba alls efter det, men tagit 10 byar, du är riktigt seg på att adla verkar det som.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att det inte är en 1v1 om man ber om deff av stammen till sitt konto ;)
Ryktas att du växer väldigt långsamt för att vara så "enkelt" ^^
~600k OBA i Söndags, sedan inge oba alls efter det, men tagit 10 byar, du är riktigt seg på att adla verkar det som.

bekräftas men ryktas jag hade ingen premium då.
det är sant det är inte 1vs1 men om jag har fått incs innan en av i hans stam så kvittar det eller hur?
började idag ens adla men OKI, väldigt långsamt förlåt 4-0 i hans område. teh gow lånar rank ett platsen det är nu ta tillbaks det hampus tron. grrrrrrr rawr. jag har ju adlat barbs? då kan de ju inte deffa & snipe 1 rens räcker till de jag adlar.


hellre har jag lite oba än mycket faktiskt, när man väl har mycket oba det har bara bevisat man har suttit och väggat skiten ur sig om inte man kör 60-70% off då spelar det ingen roll. men ah ryktas det.. :thinking::confused:
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Har du mycket OBA betyder det att du krigat dig för att komma dit du är ;)
Men du kanske inte bryr dig om hur vägen varit för att komma där du är nu, utan bryr dig bara om hur det slutar... :p
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Har du mycket OBA betyder det att du krigat dig för att komma dit du är ;)
Men du kanske inte bryr dig om hur vägen varit för att komma där du är nu, utan bryr dig bara om hur det slutar... :p

fel fel fel igen.. som vanligt har du.. om folk gråat och folk duckar mycket då kan jag inte ro för det?
48 hampus204 Poke4L 64 18 5.288.984 9.819.589
231 Härskare Johan den Store Poke4L 59 1 2.664.283 389.099

jag har bara adlat 5 fiende byar mer än honom men jag har 2,4 miljoner enheter mer också.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
fel fel fel igen.. som vanligt har du.. om folk gråat och folk duckar mycket då kan jag inte ro för det?
48 hampus204 Poke4L 64 18 5.288.984 9.819.589
231 Härskare Johan den Store Poke4L 59 1 2.664.283 389.099

jag har bara adlat 5 fiende byar mer än honom men jag har 2,4 miljoner enheter mer också.

Ska vi inte jämföra dig med dem som ligger över dig i ranking istället?

9 teh gow Poke4L 72 14 12.075.122 12.899.859
10 pucko90 Poke4L 67 30 6.538.774 12.344.742
11 hampus204 Poke4L 64 18 5.288.984 9.819.589

Jadu, man ser vilka som fått göra lite mer för att få sina byar och inte bara träffat luft ;)
 

DeletedUser

Guest
By Poäng Tidigare Ägare Ny Ägare Datum/Tid
After The Fall (457|463) K44 8,507 jakten 100 [Last] hampus204 [Poke4L] 2015-10-30 - 18:52:39
Barbarby (457|465) K44 9,806 jakten 100 [Last] hampus204 [Poke4L] 2015-10-30 - 18:39:27

Ryktas det står 4-0 kom kom DÅ jakten det va en jävla lätt match. haha jag sa till dig du va mkt inte att köra 1 vs 1. grattis du snipade sista tåget men det hjälpte inte haha du kanske skulle inte varit så kaxig. 100 byar left nu.

Jag är inte jakten lol. Menade för övrigt tbx på externa.

Ryktas det
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Jag är inte jakten lol. Menade för övrigt tbx på externa.

Ryktas det

jag vet vem du är haha ryktas det så ta inte åt dig va inte meningen till dig.


men voxniq både du och jag vet att jag har haft jobbigare front än teh gow vilket gjort jag kört mkt mer deff?
Men så om mina fiender duckar oftast då kan jag inte göra något åt det eller hur? alltså hoppas du skämtar.
i am the king and you are my slav. :) you know det.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
jag vet vem du är haha ryktas det så ta inte åt dig va inte meningen till dig.


men voxniq både du och jag vet att jag har haft jobbigare front än teh gow vilket gjort jag kört mkt mer deff?
Men så om mina fiender duckar oftast då kan jag inte göra något åt det eller hur? alltså hoppas du skämtar.
i am the king and you are my slav. :) you know det.

Eller så är det så att Henke vet hur man försvarar sig och tar hand om en front jämfört med dig och kan därför köra mer off? ^^

Du är inte någons kung, och snälla sluta med svengelska...

Inget i stats säger tyvärr att du haft en jobbigare front, henke har både mer OBA och OBF...
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Eller så är det så att Henke vet hur man försvarar sig och tar hand om en front jämfört med dig och kan därför köra mer off? ^^

Du är inte någons kung, och snälla sluta med svengelska...

Inget i stats säger tyvärr att du haft en jobbigare front, henke har både mer OBA och OBF...

jag har haft jobbigare genom att jag har haft mer incs i längden? han hade på en gång?.. då va han tvungen bli stackad för de körde deras katt offensiv så det klart han har mer obf? sen så är henke mycket större också. jag är din kung i know i am your kung don't be arg. :cool:
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
jag vet vem du är haha ryktas det så ta inte åt dig va inte meningen till dig.


men voxniq både du och jag vet att jag har haft jobbigare front än teh gow vilket gjort jag kört mkt mer deff?
Men så om mina fiender duckar oftast då kan jag inte göra något åt det eller hur? alltså hoppas du skämtar.
i am the king and you are my slav. :) you know det.

Snälla säg att du skämtar.

Norra fronten var 20x jobbigare än din (insert facepalm emote) :rolleyes:
 
Topp