Off Topic @V30

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
där är inget fel men folk farmar hellre dom än adlar dom. alla har sin egen spelstil och man vår faktiskt spela hur man vill

Ja, man får spela hur man vill.

Dock vinner man inte alltid om man gör som man vill ;)

Är väl bara och fråga KBK :cool:

(Passa er för va ni säger, Poke är fortfarande skyddat på forumet med)
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att någon är så dålig att så fort han får inks skriker han efter stackdeff till varje by och ändå klagar på att det inte är någon utmaning, inte så konstigt när spelaren både är större än mig och har en stam som kan erbjuda mycket bättre deffmöjligheter än min.


Ryktas att Mesut e kass


Ryktas att jag "gråter"

hahhhahahahah hela du är kass!! ska jag visa hur du ens attackerar? noob..
jag kör samma stil som du kör.

6-0 till mig gråt mer snorunge! du är så van att bli adlad av alla så inte så konstigt hahahahahaha sopa. pajas ;) pinsamt att tappa byar så lätt då? det är ändå bara jag som attackerar dig! noob hahahaha vi har ju sett hur du deffar så snacka inte noob.

Rank Namn Stam Besegrad
47 jakten 100 Last 1,75 Mil. oba
Rank Namn Stam Besegrad
19 jakten 100 Last 4,48 Mil. obf
hahahahhah så dålig oba.. därför ska du inte alls spela du har inte åstadkommit ett skit mot oss visas det.
jag har fyfan mer oba än vad du har obt.. :)

ryktas det..
 
Senast ändrad:

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Vrf får du panik varje gång jag anfaller dig? Du ber om deff hela tiden inte jag, och du har ett större konto redan från start än mig, så det är inte så konstigt att du plockar byar lättare och när du får deff av stammen till dom som jag försöker adla?

Så att säga "hur du attackerar" och du skriker efter hjälp är ju bara konstigt att påstå? Käften då.

För övrigt, hur Mycket tid tror du jag lägger på v30? Vet ju redan att det är kört-Så har ju knappast någon stor motivation att vara super aktiv.


Mitt konto var inte uppbyggt att hålla ett front krig, eller en 1v1 eller liknande. Därför har jag låg Ob, för att jag haft trupper hos stammen. Så bara nu på senaste tiden jag fått ngn OB,
Framförallt OBF

(Ryktas det)
 

stenklo

New Member
Reaktionspoäng
0
Ååååh Mesut!

Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig!?.. eller jo iofs..

Ryktas det...
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Vrf får du panik varje gång jag anfaller dig? Du ber om deff hela tiden inte jag, och du har ett större konto redan från start än mig, så det är inte så konstigt att du plockar byar lättare och när du får deff av stammen till dom som jag försöker adla?

Så att säga "hur du attackerar" och du skriker efter hjälp är ju bara konstigt att påstå? Käften då.

För övrigt, hur Mycket tid tror du jag lägger på v30? Vet ju redan att det är kört-Så har ju knappast någon stor motivation att vara super aktiv.


Mitt konto var inte uppbyggt att hålla ett front krig, eller en 1v1 eller liknande. Därför har jag låg Ob, för att jag haft trupper hos stammen. Så bara nu på senaste tiden jag fått ngn OB,
Framförallt OBF

(Ryktas det)

OH SHIT

Vad läser jag?!?! Teamwork?!?!?!

Nääää sånt ska man väl inte hålla på med D: Eller vänta, de va kanske så vi vann. Vi hade mer deff på plats när KBK anföll än när poke anföll?

Logik Jakten plz, varför skulle man inte be om hjälp när man är under anfall? Vore ju väldigt dumt och tappa byar bara för man trodde sig klara det själv..
 

DeletedUser

Guest
Är det inte en uttalad 1on1? Eller har jag missuppfattat det helt? :confused:
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Är det inte en uttalad 1on1? Eller har jag missuppfattat det helt? :confused:

Gör jakten ens motstånd?

Pokes aktivitet är superb, självklart svarar vi på support request i tid (Haha...)

Många av oss gav upp när kbk gav upp, finns liksom inget motstånd kvar. Om mesut vill hålla på med sin 1v1 så go for it, såvitt ja vet har vi inte hjälpt han mot jakten iaf.

Men ja menar, hans tornbyar han tar än ju inte bara nära jakten's...
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Gör jakten ens motstånd?

Pokes aktivitet är superb, självklart svarar vi på support request i tid (Haha...)

Många av oss gav upp när kbk gav upp, finns liksom inget motstånd kvar. Om mesut vill hålla på med sin 1v1 så go for it, såvitt ja vet har vi inte hjälpt han mot jakten iaf.

Men ja menar, hans tornbyar han tar än ju inte bara nära jakten's...

enda hjälpen va bara prille för att det va sjukt tråkigt motstånd? efter att man adlat 4 byar började han attackera.
nu har man tagit 7 byar av honom! annars attackerar jag honom själv.
 
Topp