Ny vaktmästare anställd på V9.

DeletedUser

Guest
hallå där humble, ska försöka sköta mig här då i framtiden för din skull :)
 

DeletedUser

Guest
välkommen och lycka till... hehehe det kommer inte bli ett hönshus det kommer bli rena helvetet för moderatorn i v9:D.. sorry för mitt språk.... men lycka till o jag ska försöka sköta mig... lovar...
 

DeletedUser

Guest
Grattis för ditt nya jobb här på v9 forum. :D
Nästan så man skulle börja här för att ha anledning att posta nu när du är Forum mod på v9. ;)
 

DeletedUser

Guest
Grattis! :p Stackars dig som ska hålla koll på alla fyllegubbar ;)
 

DeletedUser

Guest
Härligt =) Grattis och är säker på att du kommer att göra ett kanonjobb!
 

DeletedUser

Guest
Tjena sötis!

Lycka till om det e något e det bara säga till jag håller mig alltid OT ;)
 

DeletedUser

Guest
Hej på er.

Mina vänner kallar mig HumbleSwede, min fru kallar mig Peter. Jag har fått äran och förmånen att se era små, ynkliga V9-byar växa sig stora och starka redan från dag ett och pyssla om er här inne. Ska bli kul. En del känner igen mig som en av ledarna i Knight på V1, andra har ingen aning. Jag har ingen akademisk examen i Tribal Wars men har spelat länge och anses av en del i alla fall vara förhållandevis sansad. Vi får se hur sansad jag klarar att vara här inne när trådarna bubblar över av spam, påhopp och allsköns konstigheter. Men ni är ju inte såna va? :eek:

Lycka till alla imorgon må bästa stam vinna etc etc.

//Humble

Vad kul! =D Känner du igen mig från tidig v1? =) Nu är jag din plåga! =D
 

DeletedUser

Guest
Välkommen :)


________
Ozzy Osbourne bites the heads off of bats. Chuck Norris bites the heads off of Siberian Tigers.
 

DeletedUser

Guest
Humbledumble din gamla toffel, ska bli kul o se fylle humble moderera =)
 

DeletedUser

Guest
Hehe.. lycka till.. du får nog ganska mycket att göra här. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag tänker inte låsa denna tråden då den är "min". Däremot tar jag mig friheten att städa i den då den när man försökte ha en öppen dialog med vissa spelare förvandlades från en presentationstråd till en moderatorprovocerartråd. Sorry för det folks.

**Suddar**


Edit. Kommer hämningslöst att radera de trådar i tråden som dykt upp i bakvattnet.
 
Topp