Ny vaktmästare anställd på V9.

DeletedUser

Guest
Hej på er.

Mina vänner kallar mig HumbleSwede, min fru kallar mig Peter. Jag har fått äran och förmånen att se era små, ynkliga V9-byar växa sig stora och starka redan från dag ett och pyssla om er här inne. Ska bli kul. En del känner igen mig som en av ledarna i Knight på V1, andra har ingen aning. Jag har ingen akademisk examen i Tribal Wars men har spelat länge och anses av en del i alla fall vara förhållandevis sansad. Vi får se hur sansad jag klarar att vara här inne när trådarna bubblar över av spam, påhopp och allsköns konstigheter. Men ni är ju inte såna va? :eek:

Lycka till alla imorgon må bästa stam vinna etc etc.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Gratulerar till moderatorutnämningen!

Hoppas du tar lika väl hand om oss, som vi kommer göra med dig.

Skål på're!
 

DeletedUser

Guest
Nice det här kan bli spännande, du får bossa över ett forum jag ska röja i vännen ;)
Stort grattis ska bli kul att ha en moderator med ett stort uns humor :D
 

DeletedUser

Guest
åhh detta kan bli svårt.....alla spammare kommer starta:)

aja...lycka till..det kommer bli ett hönshus det först veckorna
 

DeletedUser

Guest
Grattis.

Jag kommer nog inte spela V9 men funderar på att starta en vadslagning.
Hur länge tror ni det komma ta innan moderatorn blir avsatt för att han är den största off-topic postarn? ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror jag inte kommer hända men jag tror att han kommer vara lättmutad för att hålla trådar öppna, råkar veta att den ödmjuke svensken gillar öl ;)
 

DeletedUser

Guest
låter utmärkt att ha en lätt mutat moderator...mindre banns för mig;)
 

DeletedUser

Guest
Verkar vara en skön shunne, vettefan om man säger grattis med tanke på att modererera dessa forum känns mer som ett straff än något skoj men du verkar se fram emot det så då säger jag grattis :)
 

DeletedUser

Guest
Nämen tjenare!

En gammal hederlig V1 spelare, synd att man inte ska spela bara 8-(
 

DeletedUser

Guest
Grattis till ett jobb, nu e frågan om du skall få oss medlemmar med lr mot dig xD

Vet hur jobbigt de kan vara att vara moderator, men samtidigt väldigt roligt när man har turen att vara omtyckt... :p
 

DeletedUser

Guest
hehe ja grattis humlan... XD
bara för att du fick en sådan roll kunde jag inte längre hålla mig.. jag har nu registrerat mig så du får lite att göra.. :rolleyes:

//omni
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror jag inte kommer hända men jag tror att han kommer vara lättmutad för att hålla trådar öppna, råkar veta att den ödmjuke svensken gillar öl ;)

han gillar öl.. Fick faktiskt en av honom i helgen...

Tack igen för ölen och lycka till nu som "vaktmästare" på V9. `:)
 
Topp