Ny tråd....Gow

DeletedUser

Guest
Vart skulle jag har problem med att läsa och skriva? Jag förstår mig på det jag läser mycket väl, och skriva vill jag inte påstå att jag har några problem med. Måhända att när jag pratar svenska (har inte haft problemet i varken engelska eller japanska) så blir det lite sludrigt ibland, och då har de tyckt jag skulle gå till en talpedadog. Men förutom det så är det inga pedadoger som skulle behövas.

Kommer däremot inte kommentera mer på detta då det känns som vi kommit av ifrån ämnet här nu.

de va menat som ett skämt, fast de verkade bli verklighet. fast om inte kattrag vill kommentera så önskar vi nog att den här tråden gick topic igen med lite ny fakta kanske?

kommentera mig och jag kommer igen
 
Senast redigerad av en moderator:

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan det komma sig ledningen blev inaktiv? Så du menar nu att f.d. -K's ledning skulle ansvara för att "huvudstammen" har en fungerande ledning? Du förstår nog själv hur knas det låter. De gjorde vad de ansåg bäst i situationen, vilket jag till stor del håller med om. Vad gör man när en systerstam har varit utan ledning i snart en månad?

Ett alternativ jag ser som bra är att möblera om lite så att de som har viljan och tiden att ta del utav offensiver och dylik kan lättare samarbeta med den aktiva ledning som fanns. Uppenbarligen va det ett dåligt val? Bättre att låta de aktiva medlemmar som fanns kvar i Ma sitta kvar i en stam utan aktiv ledning... låter som ett väldigt snällt alternativ, eller hur?

Du får ju mig nästan till att börja spama? Du läser ju vederlagt inte allt? Eller finns inte argumenten där för att svara på det man skriver? Aja, nu får jag lugna ner mig innan jag ramlar ner där.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så många ord, vem är syndabock, vem gjorde fel osv osv.

Behöver ni ens försöka? Nej...

Ni ska alla adlas, oavsett vem som hade rätt. Så snälla, för v3s skull, gör en tjekan eller prata ingame. För våra adlar kommer, vare sig ni vill eller inte.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Så många ord, vem är syndabock, vem gjorde fel osv osv.

Behöver ni ens försöka? Nej...

Ni ska alla adlas, oavsett vem som hade rätt. Så snälla, för v3s skull, gör en tjekan eller prata ingame. För våra adlar kommer, vare sig ni vill eller inte.

Gör en tjeckan??????
HOHO Tomten kommer, VÄX up
GROW IT, ganska bra medel att använda.
Syndabock, inte svårt att hitta eller.....
Vi spelar med öppna kort, GÖR DU ?
Förlåt vilket/vilka konton spelar du ?
Välkommen med ÄRLIGA SVAR.
 

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
Stackars människor som orkar hålla på att ägna massa tid på småsaker....mosa lite på slagfältet istället :D
 
Topp