Ny tråd....Gow

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Så här är det, dom flesta trådar som försökt få fram info om vad som verkligen hänt den senaste tiden har blivit låsta (troligen denna med),
men vad som verkligen hänt är att Boman har fått lite "frispel" (har skrivit om det i andra trådar). Men det är faktiskt så att många ut det gamla -k (nwcm) har gjort ett hästjobb för att få en stam att vara enad.
Boman och myrakatten i all ära, men dom la faktiskt ner sitt spellande för över 3 veckor sen, (spelregler), dom var dom som ville styra nwcm med järnhand, sen fanns det några upproriska......typ ingen nämd som såg igenom detta och började agera på egen hand.
HELT plötsligt dycker BOMAN´upp och anser att man förstört hans stam (skapad av myrakatten) och som fortfarande INTE lagt sig i detta.
Patetetisk är ett ord jag brukar använda mot dom som har ett mindre värde, men i detta fall anser jag det ganska väl valt.

Myrakatten skall vara den som styr, INGET kommer därifrån, skall då övriga lägga sig platt.
OCH alla nis om skickar attacker mot Myrakatten har säkert redan märkt denna enorma stridsvilja som hon har.

TYVÄRR måste jag sägfa att mycket av informationen inom denna spelvärd är väldigt missriktad.
 
Senast redigerad av en moderator:

Sir Totte

New Member
Reaktionspoäng
0
Du får ursäkta Kolhed men den enda "nya" informationen som framkommit genom denna tråd är att du tycker Boman79 är patetisk vilket knappast är av intresse för övriga V3-spelare. Om nu Boman som du hävdar slutade spela för 3 veckor sedan finner jag det besynerligt att han nu sitter bakom rattarna och lirar i NwcwMA. Borde han inte istället legat på sofflocket och softat? Men visst förstår jag er reaktion. Om en stam lämmnas utan ledning måste ju något göras och det får man som ledare acceptera när man väljer att återvända.

I övrigt borde du starkt fundera över dina värdegrunder eftersom du tycks annse att somliga har mindre värde än andra. Alla är väll lika värda... Nääeee snälla medlemmar av WCW - GOW. Ta denna disskusionen IGM så vi andra slipper se på när ni kastar paj på varandra och gör onödiga påhopp. Det finns alltid 2 sidor på ett mynt så även här. Vem som har rätt eller fel det vet bara det inblandade och personligen kan jag sympatisera med båda lägren. Låt oss lägga energin där den bör vara och lira detta beroendeframkallande spel med ett leende på läpparna.
 

DeletedUser

Guest
Så här är det, dom flesta trådar som försökt få fram info om vad som verkligen hänt den senaste tiden har blivit låsta (troligen denna med),
men vad som verkligen hänt är att Boman har fått lite "frispel" (har skrivit om det i andra trådar). Men det är faktiskt så att många ut det gamla -k (nwcm) har gjort ett hästjobb för att få en stam att vara enad.
Boman och myrakatten i all ära, men dom la faktiskt ner sitt spellande för över 3 veckor sen, (spelregler), dom var dom som ville styra nwcm med järnhand, sen fanns det några upproriska......typ ingen nämd som såg igenom detta och började agera på egen hand.
HELT plötsligt dycker BOMAN´upp och anser att man förstört hans stam (skapad av myrakatten) och som fortfarande INTE lagt sig i detta.
Patetetisk är ett ord jag brukar använda mot dom som har ett mindre värde, men i detta fall anser jag det ganska väl valt.

Myrakatten skall vara den som styr, INGET kommer därifrån, skall då övriga lägga sig platt.
OCH alla nis om skickar attacker mot Myrakatten har säkert redan märkt denna enorma stridsvilja som hon har.

TYVÄRR måste jag sägfa att mycket av informationen inom denna spelvärd är väldigt missriktad.

Ja, att gå i försvar är inte ovanligt i sådana här lägen, så det ska vi inte klandra dig för. Men att börja hacka ner på boman tycker jag är högst otrevligt. Nu har han änrligen insett felet i unionen med er, så skulle snarare ge honom eloge istället för att försöka hacka på någon som plötligt blev så svår att hacka på...
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, att gå i försvar är inte ovanligt i sådana här lägen, så det ska vi inte klandra dig för. Men att börja hacka ner på boman tycker jag är högst otrevligt. Nu har han änrligen insett felet i unionen med er, så skulle snarare ge honom eloge istället för att försöka hacka på någon som plötligt blev så svår att hacka på...

Har du helt koll i allt som har hänt? Eller läste du bara den versionen som utmålade GoW till de dumma?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har koll på vad som hänt.

Ma's ledning blev inaktiv, så de övriga stammarnas ledning gjorde de bästa de kunde utav situationen.

Jag behöver nog inte förklara utförligt då det står skrivit på många ställen.

De enda som verkar påstå annat är antingen boman som sa att (nuvarande) GoW förstörde allt han byggt upp. Samt alla som kört med 3-4hands info som tror sig veta allt.

Så jag ber dig läsa igenom igen.
 

DeletedUser

Guest
Jag har koll på vad som hänt.

Ma's ledning blev inaktiv, så de övriga stammarnas ledning gjorde de bästa de kunde utav situationen.

Jag behöver nog inte förklara utförligt då det står skrivit på många ställen.

De enda som verkar påstå annat är antingen boman som sa att (nuvarande) GoW förstörde allt han byggt upp. Samt alla som kört med 3-4hands info som tror sig veta allt.

Så jag ber dig läsa igenom igen.

du glömde några större detaljer, som att det finns skillnad i vad som sägs på forumet, en del av er säger han hade kö andra säger att ni inte hade kö på honom som exempel

sen så har vi kattrag's senaste utspel Bara förtydliga mig!

som jag sa te dalle

visst har du yttrandefrihet, fast jag svarade på "lille" kolheds inlägg.
jo visst jag har sett en sida och du en, nästa frågan är vilken sida av de tre sidorna på myntet som är rätt.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vem sa att vi inte hade KÖ för honom? Det är nog ganska fastställt att vi hade KÖ för honom, eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Vem sa att vi inte hade KÖ för honom? Det är nog ganska fastställt att vi hade KÖ för honom, eller hur?

allvarligt ska jag behöva peka ut inlägget... nöjd?

24 <- klicka här

ni kallar på mej genom att citera mej
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kvittar la vad som står skrivet där? Har själv byt ett par ord med iaf en utav spelarna som suttit KÖ för Boman.

Sen hur kan man ha flyttat över Boman till -Ka utan att ha haft KÖ?

bra fråga, nåt du vill bevisa för oss med en ny teori om två möjliga utfall men som tes som omöjliga?
iaf men faktum kvarstår att man inte kan lita på era uttalanden här i forumet och hur kan ni bevisa det, så fort ni har fakta så gör inte som media och ta er egen åsikt om det som
H1N1- epedemin "vi alla kommer dö, om vi nu inte tar denna magiska spruta".

citera mej och jag kommer in från kylan här i småland
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
bra fråga, nåt du vill bevisa för oss med en ny teori om två möjliga utfall men som tes som omöjliga?
iaf men faktum kvarstår att man inte kan lita på era uttalanden här i forumet och hur kan ni bevisa det, så fort ni har fakta så gör inte som media och ta er egen åsikt om det som
H1N1- epedemin "vi alla kommer dö, om vi nu inte tar denna magiska spruta".

citera mej och jag kommer in från kylan här i småland

Inget jag vill bevisa. Finns väl inte något i det? Sen att det skulle vara massa åsikter? Tror jag inte. Kan mycket väl vara så att första 1-2 veckorna så vägrade Boman ge KÖ, men efter 10 dagar? Så gav han KÖ och efter ännu 10 dagar utan att se något livstecken på att han skulle komma tebax så skedde vad som skedde?

Detta vet jag inte med säkerhet, och det vet inte du heller. Som tidigare sagt, finns flera sidor utav myntet, bara för att olika personer reflecterar olika på situationen betyder det inte att någon utav personerna egentligen har fel. Mycket har hänt och att på ett smidigt sätt få ut allt som skett till alla omkring är inte det lättaste.

Jag vet inte allt själv exakt. Vet bara att Ma's ledning blev inaktiv. Boman hade KÖ en viss tid (även om han kanske inte hade hela tiden). Myrakatten vägrade ge KÖ, och så vitt jag vet har hon inte kommit tebax (inte blivit uppdaterad där). Och en hög med andra saker som gått att läsa fram.

Vad jag inte förstår är varför man ska måla ut GoW som syndabocken i det hela. Vad hade du gjort om din systerstams ledning varit borta i nästan en månad?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag inte förstår är varför man ska måla ut GoW som syndabocken i det hela. Vad hade du gjort om din systerstams ledning varit borta i nästan en månad?


jag vet vad vi inte hade gjort, börjat dumpa dom.
men de e mindre ointressant för vi hade redan förberett oss för det inte fått panik i sista minuten med en konstig nödlösning? nu kommer nästa frågan efter frågan nu, varför vill NI
(inte stammen) ha rätt här i forumet? varför startar ni tråd där ni vill säga avd ni tycker är rätt och se be admin's låsa den? varför... kan göra ett fint tal med alla vrf men de vill jag int då skulle de bli en disskussion i ett skyttevärn igen. men fråga dig själv nu innan du citerar mej,
för jag kommer. men skulle ni se från vårt perspektiv så kommer en häst till att komma till stallet;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
BOMAN HADE KÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myrakatten har inte haft kö.

nån skriker förtvivlat i ett av debattens tempel, hur kan de komma sig att hela ma's ledning blir inaktiv kattrag och ni int kan hålla den vid liv? även med vikarier?

är det nåt du inte förstår så är det debatt, men jag kan komma till din "tråd" så fort jag
har fått lite mat i mej

kalla på mej genom att citera mej
 
Senast redigerad av en moderator:

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
nån skriker förtvivlat i ett av debattens tempel, hur kan de komma sig att hela ma's ledning blir inaktiv kattrag och ni int kan hålla den vid liv? även med vikarier?

är det nåt du inte förstår så är det debatt, men jag kan komma till din "tråd" så fort jag
har fått lite mat i mej

kalla på mej genom att citera mej

Hur kan det komma sig ledningen blev inaktiv? Så du menar nu att f.d. -K's ledning skulle ansvara för att "huvudstammen" har en fungerande ledning? Du förstår nog själv hur knas det låter. De gjorde vad de ansåg bäst i situationen, vilket jag till stor del håller med om. Vad gör man när en systerstam har varit utan ledning i snart en månad?

Ett alternativ jag ser som bra är att möblera om lite så att de som har viljan och tiden att ta del utav offensiver och dylik kan lättare samarbeta med den aktiva ledning som fanns. Uppenbarligen va det ett dåligt val? Bättre att låta de aktiva medlemmar som fanns kvar i Ma sitta kvar i en stam utan aktiv ledning... låter som ett väldigt snällt alternativ, eller hur?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Kattrag, han läser det han vill läsa. Verkar vara ett sätt som många brukar köra på.

De som brukar läsa och skriva ordentliga svar har iaf förstått situationen. No more comments on that.
 

DeletedUser

Guest
Nej sardena de spirit, jag skrek för att du läser forumet som Faan läser bibeln!

finns visst en smickarare där minsan, för jag tror ärligt på att fan läser bibeln, vrf skulle han inte?
de finns tusentals saker som sagts i guds namn som slutat i diaboliska dåd så jag tror ärligt på att fan läser bibeln.
verkar som du fick din önskan till slut kattrag, så jag funderar på att posta dig det ingame till dig, vad säjs? ta det ingame isåfall så får du ett gratisex ( inget perverst för er om ni trodde och andra som också lusläser intill bokstaven)
men om ni skulle kunna köra enhetliga uttalanden så kanske de vore nåt, gäller dig med exo och alla andra av gow

Kattrag, han läser det han vill läsa. Verkar vara ett sätt som många brukar köra på.

De som brukar läsa och skriva ordentliga svar har iaf förstått situationen. No more comments on that.

se, nu försöker du få rätt igen:rolleyes: kommentera mig och jag kommer igen ;)
har du problem med ditt sätt att skriva och läsa gå gå i såna fall till en språkpedagog och red ut de.
(ursäkta men du gav mig den, så jag tar den)

kalla på mej genom att citera mig
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
se, nu försöker du få rätt igen:rolleyes: kommentera mig och jag kommer igen ;)
har du problem med ditt sätt att skriva och läsa gå gå i såna fall till en språkpedagog och red ut de.
(ursäkta men du gav mig den, så jag tar den)
kalla på mej genom att citera mig

Vart skulle jag har problem med att läsa och skriva? Jag förstår mig på det jag läser mycket väl, och skriva vill jag inte påstå att jag har några problem med. Måhända att när jag pratar svenska (har inte haft problemet i varken engelska eller japanska) så blir det lite sludrigt ibland, och då har de tyckt jag skulle gå till en talpedadog. Men förutom det så är det inga pedadoger som skulle behövas.

Kommer däremot inte kommentera mer på detta då det känns som vi kommit av ifrån ämnet här nu.


Och, nu hittade jag vad vi snackade om. Va något här, men någon kom visst av sig.
Hur kan det komma sig ledningen blev inaktiv? Så du menar nu att f.d. -K's ledning skulle ansvara för att "huvudstammen" har en fungerande ledning? Du förstår nog själv hur knas det låter. De gjorde vad de ansåg bäst i situationen, vilket jag till stor del håller med om. Vad gör man när en systerstam har varit utan ledning i snart en månad?

Ett alternativ jag ser som bra är att möblera om lite så att de som har viljan och tiden att ta del utav offensiver och dylik kan lättare samarbeta med den aktiva ledning som fanns. Uppenbarligen va det ett dåligt val? Bättre att låta de aktiva medlemmar som fanns kvar i Ma sitta kvar i en stam utan aktiv ledning... låter som ett väldigt snällt alternativ, eller hur?
 
Senast ändrad:
Topp