NwP vs KWN, TUS, FProw & MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Visst har MR gått med i kriget. De har på det här viset försökt att stödja en allierad utan att bryta en annan IAP. Jag kan förstå hur de tänker och även att en del tycker att det är fel. Men MR har utifrån sitt synsätt försökt att köra ett rent och ärligt spel i en något komplicerad situation. Man måste ändå berömma dem för att vilja göra det bästa av situationen och jag tycker att det bevisar att MR tar sina allianser och IAP på allvar.

Ja om man bryter allianser/IAPs utan en riktig anledning, då kommer aldrig någon annan stam att kunna lita på oss.
En sak kan jag i alla fall konstatera. Det är alltid bäst när ledare pratar om vad som händer och sker eftersom de sitter inne med alla fakta.
Annars är det lätt att det blir pajkastning, vilket också har skett här inne i detta forum. Var och en har sin tro och den är satt efter de fakta man vet.


Dags att göra lite nytta här hemma. Ha en bra kväll på er allihop, oavsett stamtillhörighet.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ja vi stödjer en allierad, vilket de flesta andra stammar också skulle ha gjort om de tar en allians på allvar.
Men vi har heller inte attackerat NwP, även fast vi visste att de var svag efter alla attacker. Vi ha´r en IAP med dem och den har vi också följt.

Men vi har fått mycket skit i detta forum för att vi följt våra allianser/IAP och det är det som gjort mig upprörd.

men jag htar er fortfarande, ni snodde TMD's profil xD
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Hade vi varit allierade med bägge stammarna så skulle vi stått utanför. Men det finns en anledning till att man har allianser och IAPs. En allierad supportrar man, men i en IAP så attackerar man inte.

Tidigare i spelet så frågade vi om en allians men dög inte, till slut så fick vi en IAP. Att först bli ratad och sedan anklagad för att ha brytit en allians är bara för mycket.


måste förklara att en allians med oss är detsamma som en IAP. och det roligaste av detta är att vi har haft er som allians på våran karta sen jaa du... sjukt längesen. en annan rolig sak är att ladyblue sa till tazzen att ni skulle stå neutrala i det här kriget och inte lägga er i men ändå så skickar ni deff till KWN. Ladyblue säger att ni är neutrala och ni skickar deff= backstabb anser jag.

bara min mening på det här. som sagt inte varit baron så länge så vet inte hur de gick till i början men vi har alltid haft er som allians på våran karta.
 

DeletedUser

Guest
Och zorzez, du påstår att en allians och en IAP är samma sak. Varför ingår ni då både allianser och IAP om ni anser att de alla är allianser? Ni förvägrade MR en allians men erbjöd en IAP, de ingick en allians med KWN och när det blev krig gjorde de det bästa av situationen, vad jag kan se.
 

DeletedUser

Guest
Och zorzez, du påstår att en allians och en IAP är samma sak. Varför ingår ni då både allianser och IAP om ni anser att de alla är allianser? Ni förvägrade MR en allians men erbjöd en IAP, de ingick en allians med KWN och när det blev krig gjorde de det bästa av situationen, vad jag kan se.

precis vad jag tänkte säga, och om ni tycker de så borde ni ju säga det till stammar ni blir allierade/IAP med.
 

DeletedUser

Guest
precis vad jag tänkte säga, och om ni tycker de så borde ni ju säga det till stammar ni blir allierade/IAP med.

LÄS INNAN NI SKRIVER

Tjoo, Tazzen här!

Jekla kackel det va här då. Blir glad att ni ger oss så mycket uppmärksamhet. Det förtjänar vi.

Angående MR:
Vi i ledningen har klart och tydligt förklarat för TantBlå hur det ligger till med Allians resp IAP. Vi ser ingen skillnad på dessa två. IAP är för oss samma sak som Allians. Vet att ni ser skillnad på dessa, och det kan ha vart lite otydligt kanske.
Ni deltar i kriget genom att skicka försvar till KWN. Man behöver inte skicka en offensiv för att delta. Det fattar väl vem som helst.
Men har vart lite otydligt med IAP/Ally och det ber jag om ursäkt för.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, vad vare jag sa? Nog skulle kriget på sig en vändning!
 

DeletedUser

Guest
vad menar du med det?, det har inte stått nånstans att ni förklarat för MR att ni tycker allians och IAP är samma, det har bara sagts nu i forumen.

Angående MR:
Vi i ledningen har klart och tydligt förklarat för TantBlå hur det ligger till med Allians resp IAP. Vi ser ingen skillnad på dessa två. IAP är för oss samma sak som Allians

Fattar du inte vad som står där eller? De står så klart och tydligt att de har förklarats för mr. Och ja de har tagits upp i forumet där dom även fick en ursäkt för att vi hade varit otydliga.
 

DeletedUser

Guest
Angående MR:
Vi i ledningen har klart och tydligt förklarat för TantBlå hur det ligger till med Allians resp IAP. Vi ser ingen skillnad på dessa två. IAP är för oss samma sak som Allians

Fattar du inte vad som står där eller? De står så klart och tydligt att de har förklarats för mr. Och ja de har tagits upp i forumet där dom även fick en ursäkt för att vi hade varit otydliga.

Ja, han sa det efter att jag gjort mitt inlägg så jag förstår inte varför han tycker att jag ska läsa innan jag skriver när jag hade rätt.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Håll er till ämnet eller så kommer hänglåset fram.

Vill ni chatta med någon specefik person så använd mail eller andra kanaler och inte forumet.

Frågor om radering av inlägg, låsning av trådar eller banning tas med mig eller nino om det gäller specefika fall, använd då gärna supportsystemet. Gäller det allmänt angående hållen nivå så hänvisar jag er till "Generellt! och inte i någon tråd.
 

DeletedUser

Guest

tack, då vet jag att jag hade fel, ber om ursäkt men till mitt försvar så är det väldigt många sidor och måste ha missat den.

Det verkar ha jämnat ut sig litegrann.

---------------------------------
Side 1: KWN TUS FRpow

Side 2: NwP ~TB~ =GFO= Solace

Timeframe: Last week

Side 1: Total conquers: 135
Side 2: Total conquers: 131
Difference: Total conquers: 4

Side 1: Total conquers against other side: 63
Side 2: Total conquers against other side: 38
Difference: Total conquers against other side: 25

Side 1: Total conquers points value: 997,104
Side 2: Total conquers points value: 759,902
Difference: Total conquers points value: 237,202

Side 1: Total conquers against other side points value: 537,621
Side 2: Total conquers against other side points value: 321,350
Difference: Total conquers against other side points value: 216,271
--------------------------------
Side 1: KWN TUS FRpow

Side 2: NwP ~TB~ =GFO= Solace

Timeframe: Last 48 hours

Side 1: Total conquers: 43
Side 2: Total conquers: 53
Difference: Total conquers: 10

Side 1: Total conquers against other side: 5
Side 2: Total conquers against other side: 19
Difference: Total conquers against other side: 14

Side 1: Total conquers points value: 316,001
Side 2: Total conquers points value: 323,142
Difference: Total conquers points value: 7,141

Side 1: Total conquers against other side points value: 44,646
Side 2: Total conquers against other side points value: 157,047
Difference: Total conquers against other side points value: 112,401

--------------------------------
Side 1: KWN TUS FRpow

Side 2: NwP ~TB~ =GFO= Solace

Timeframe: Last 24 hours

Side 1: Total conquers: 21
Side 2: Total conquers: 31
Difference: Total conquers: 10

Side 1: Total conquers against other side: 4
Side 2: Total conquers against other side: 11
Difference: Total conquers against other side: 7

Side 1: Total conquers points value: 165,745
Side 2: Total conquers points value: 201,231
Difference: Total conquers points value: 35,486

Side 1: Total conquers against other side points value: 36,095
Side 2: Total conquers against other side points value: 90,862
Difference: Total conquers against other side points value: 54,767
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var en felcitering från början så jag förstår dig då det skrivits en hel del här - vilket visar att ordspråket Det inte är ens fel att två träter stämmer
 

ludiniho

Member
Reaktionspoäng
0
glöm inte att KWN ledningen är fd TUS medlämmar och dom har en allians. och man vet aldrig kanske KWN gjordes för att utrota stammar sen gå tillbaka till TUS ? när man tänker så är keyser i KWN nu.
 

DeletedUser

Guest
glöm inte att KWN ledningen är fd TUS medlämmar och dom har en allians. och man vet aldrig kanske KWN gjordes för att utrota stammar sen gå tillbaka till TUS ? när man tänker så är keyser i KWN nu.

Dom har redan sagt i tråden att dom skapades för att krossa NwP.
 

DeletedUser

Guest
Är de bara jag som e trött lr är de påväg till off-t igen?

Vet inte vad jag ska tro mera...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp