NwP, Solace, BUSH & GFO vs KWN, TUS, FRpow, MR (deff?)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Knight who says yoink :p
TB kommer att vinna, jag kan lova er det :p

Snälla Gohan, kan du bara sluta kommentera i trådarna jag skapar? Enda du gör är att byta den du hejjar på hela tiden. Såklart kommer TB vinna, inget annat vi planerat att göra heller!
 
Reaktionspoäng
0
Biter du mig får jag väl rabies eller något!
Jag antar att ni insett vilken sida vi e på!
MEn ni vet inte vad vi gör för er/dom!
Jaja det e inte 100% men två pers blir inte glada!
 

DeletedUser

Guest
ehum..good shit när man jobbar natt o öppnar forumet o läser allt smått o gott :D Hahaha, vilken kalabalik.. såhär ligger de till:

Jag och odium stöttar INTE att vi går me i kriget på KWNs sida, så då kommer väl H.L splittras antar jag då? Vi kommer att stå neutrala i frågan och våra stammedlemmar som vill följa våran bana får informera oss då, vet inte om de innebär att vi splittras som stam och bildar en neutral och ickeneutral stam av oss? Isf have fun me en totalsplittrad stam jeod, me tanke på att vi rösta om de här för 2 dagar sen o neutrala vann, och dagen efter var omröstningen bortblåst och vi är i krig på KWNs sida????? Ordet konsekvent saknas totalt för tillfället.

/sneakie & odium
 
Reaktionspoäng
0
ehum..good shit när man jobbar natt o öppnar forumet o läser allt smått o gott :D Hahaha, vilken kalabalik.. såhär ligger de till:

Jag och odium stöttar INTE att vi går me i kriget på KWNs sida, så då kommer väl H.L splittras antar jag då? Vi kommer att stå neutrala i frågan och våra stammedlemmar som vill följa våran bana får informera oss då, vet inte om de innebär att vi splittras som stam och bildar en neutral och ickeneutral stam av oss? Isf have fun me en totalsplittrad stam jeod, me tanke på att vi rösta om de här för 2 dagar sen o neutrala vann, och dagen efter var omröstningen bortblåst och vi är i krig på KWNs sida????? Ordet konsekvent saknas totalt för tillfället.

/sneakie & odium

sneakie sneakie sneakie!
Jag har sett dig vara inne ett flertal gånger!
Och så att du inte kommer ihåg någon av stammarna har blivit vald!
Och en av dom kommer vi att stötta den som vann!
VI kunde inte invänta er för att ni aldrig kom!
Men fråga alla som röstade på den vinnande stammen!
Kan räkna upp alla om du vill!
Men vi kan inte vara neutralla när vi e på rank 10!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp