NwP, Solace, BUSH & GFO vs KWN, TUS, FRpow, MR (deff?)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Har hänt en hel del sedan kriget började, NwP har förlorat byar fast ändå börjat ta tillbaka dom by för by! Måste dock ge ett stort tack till Bush, Solace & GFO som hjälpte till med att vända kriget! :) Hade inte gått utan er <3

En rätt komisk sak jag såg idag var att KwN gått med i en IAP med SSFT och det första jag ställde mig var när jag fick reda på detta var; Vad tjänar KWN på detta? Jo, dom allierar sig med alla stammar som kan hjälpa dom mot oss. Ett tecken på svaghet? I think so!

Ta ert förnuft till fånga och attackera en KwN by, finns MASSA utan deff!
 

DeletedUser

Guest
3e världskriget låter de som :p


Synd att Unibet inte fanns på plats ;)



Jag tror NwP, Solace, BUSH & GFO vinner detta krig, men det får framtiden utvisa...
 

DeletedUser

Guest
3e världskriget låter de som :p


Synd att Unibet inte fanns på plats ;)



Jag tror NwP, Solace, BUSH & GFO vinner detta krig, men det får framtiden utvisa...

Håller med, låter som ett väldigt trevligt krig och tro mig, när man får nöjet att döda 9 st adlar på en dag då ääääär det trevligt, väldigt trevligt :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med, låter som ett väldigt trevligt krig och tro mig, när man får nöjet att döda 9 st adlar på en dag då ääääär det trevligt, väldigt trevligt :)


Själv är det bara en tidsfråga innan någon i KWN eller FRpow tar över mina byar :p Men jag tar det som det kommer, men visst svider det att dö efter
all kärlek och tid man ägnat åt dem... Men det är något jag har lärt mig, man ska ALDRIG ge upp.


Side 1: ~TB~ =GFO= Solace NwP

Side 2: KWN FRpow MR TUS

Timeframe: Last month

Side 1: Total conquers against other side: 71
Side 2: Total conquers against other side: 104
Difference: Total conquers against other side: 33



Side 1: ~TB~ =GFO= Solace NwP

Side 2: KWN FRpow MR TUS

Timeframe: Last week

Side 1: Total conquers against other side: 32
Side 2: Total conquers against other side: 39
Difference: Total conquers against other side: 7
 

DeletedUser

Guest
Solace, BUSH & GFO la sig inte i kriget förren ca 3-4 dagar sen(?) så därför det är en stor skillnad. Men den blir mindre och mindre hela tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Hur lång tid förväntar du dig att kriget ska hålla, Wallin?
 

ludiniho

Member
Reaktionspoäng
0
;)jag tror någon stam som är inblandad kommer åka ut i av alla som är inblande jag håller på NwP go NwP
 

DeletedUser

Guest
detta är inte tredje världskriget än, men det är nära i alla fall :p
och SSFT kommer inte att supporta KWN så länge jag finns i alla fall :p
 

DeletedUser

Guest
KWN måste ju ha me minst 10-15 stammar till nu när vi nästan har hälften så många byar som dom!
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte vrf dom små stammarnager sig in i kriget, hur dom än gör så kommer dom att då back på det :confused:
 

DeletedUser

Guest
För att KWN säger att NwP kommer adla dom och att de ska rädda dom. Sen tror de flesta på det
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp