Nwb går ut i krig mot dgröna

DeletedUser

Guest
Kära forum, kära spelare, kära tbw, kära fox92!

För någon vecka sen så bad jag dGröna (Reutrerna) och att lägga av med sina attacker mot, spelare ur NWB. Men så blinda som dem är och tror miljön kan räddas, så fortsatte dem.

Så jag kickade ut två spelare ur stammen som dem använde till farm. Och nu efter tag av kanin smakande så tänker kaninerna gå till attack mot fienden. Tillsammans med sina allierade SuitUp och SuitDown, och några andra stammar till.

Jag avslutar detta med ett speciellt klipp från NWB arkiven :)

http://www.youtube.com/watch?v=-mLGzCtlRas

Lycka till... Och må bästa stam vinna, tror nog det blir alliansen ändå hehe :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
En liten fråga..

Varför gick ni inte ut i krig mot dom när dom började farma er? Utan nu när det redan är flera stammar mot dGröna så lägger ni er i..
 

DeletedUser

Guest
Då måste jag säga såhär nu vill jag VERKLIGEN spela i dGröna!

Hur många stammar har gått emot dGröna 20 st hittils eller?

Varje dag kommer det upp en ny stam i forumet som har förklarat krig mot dGröna!?

Håller på dGröna STARKT! Bara för att det krävs 20 stammar för att få ner en stam som har runt 30-35 meddlemar jävligt FEGT!!

HEJA dGröna vissa dom hur katapulterna och adelsmännen och yxorna jobbar!
 

DeletedUser

Guest
En liten fråga..

Varför gick ni inte ut i krig mot dom när dom började farma er? Utan nu när det redan är flera stammar mot dGröna så lägger ni er i..

För att vi vid den tiden var en liten en stam och om någon här någonsin varit ledare så kanske ni skulle finna svaret i min handling, jag vill min stams bästa samt medlemmarna i den. Skulle jag gått i krig med reutrerna då skulle vi ärligt talat vara slaktade eftersom vi var små.

Men nu har vi växt och är mobiliserade och tänker slå tillbaks. Vi hade i tankar och att gå i krig med dem innan stammarna i alliansen.

Sen också är det bra och att vara smart, det är början på en ny värld och det är alltid bra och ha hjälp när man går ut i krig.
 

DeletedUser

Guest
och så håller vi tråden ren från pajkastning och gangbang snacket tycker jag, tror inte de är någon som tycker de är intressant och läsa massa sånna inlägg ;)
 

DeletedUser

Guest
Då måste jag säga såhär nu vill jag VERKLIGEN spela i dGröna!

Hur många stammar har gått emot dGröna 20 st hittils eller?

Varje dag kommer det upp en ny stam i forumet som har förklarat krig mot dGröna!?

Håller på dGröna STARKT! Bara för att det krävs 20 stammar för att få ner en stam som har runt 30-35 meddlemar jävligt FEGT!!

HEJA dGröna vissa dom hur katapulterna och adelsmännen och yxorna jobbar!

Vi kör hårt! :D Vara med? Bara för att det är kul ;)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Gillar att alla på tw är så himla bra på att räkna 1 2 3 10 20, de är 20 stammar !1oneone1!eleven!!1!
Förlåt fox var tvungen.
OnT:
Välkomnar er i kriget, trevligt med ännu fler. Lyckat till!
//PiD
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Tror att uttrycket "Som man bäddar får man ligga" passar väldigt bra i det här kriget.
dGröna har farmat och varit kaxiga mot spelare i alla stammar och nu får de svar på tal.
 

DeletedUser

Guest
Oj det här kom som en chock för mig .
Inget jag klaggar över då dGröna verkar ha gått på för djupt vatten.

Lycka till NWB och hoppas även ni fäller några träd ^^
 

DeletedUser

Guest
Vi kör hårt! :D Vara med? Bara för att det är kul ;)

Jaa bara för att ni har kul,, fuskigt vill också ha kul :D

Ännu en gång lycka till tyvär tror jag att ni kommer tappa lite poäng men det kommer ta ett bra tag för dom här stammarna att få ner er :D
 

DeletedUser

Guest
Oj det här kom som en chock för mig .
Inget jag klaggar över då dGröna verkar ha gått på för djupt vatten.

Lycka till NWB och hoppas även ni fäller några träd ^^

Tycker inte dom har gått på djup vatten dom har bara vissat att dom kör spelet som spelet ska köras med finare ord är detta en elit stam!
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte dom har gått på djup vatten dom har bara vissat att dom kör spelet som spelet ska köras med finare ord är detta en elit stam!

Det är det kanske, men lite klantigt var det väl ändå att tro att hela kontinenten skulle lägga sig under deras fötter och ge upp? Nja, så går det inte till. Jag respekterar dom och deras erfarenhet som dom verkar ha, men om man bara bygger off och sedan blir rensade en efter en så får man skylla sig själv...
 

DeletedUser

Guest
Gillar att alla på tw är så himla bra på att räkna 1 2 3 10 20, de är 20 stammar !1oneone1!eleven!!1!
Förlåt fox var tvungen.
OnT:
Välkomnar er i kriget, trevligt med ännu fler. Lyckat till!
//PiD

Tror att uttrycket "Som man bäddar får man ligga" passar väldigt bra i det här kriget.
dGröna har farmat och varit kaxiga mot spelare i alla stammar och nu får de svar på tal.

Kan bara hålla med på ovanstående! :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte dom har gått på djup vatten dom har bara vissat att dom kör spelet som spelet ska köras med finare ord är detta en elit stam!

Tycker detta stämmer bra :sneaky:

När en stam går in för att farma och gör detta väldigt bra så blir de flesta, ursäkta mitt uttryck, noobsen irriterade. Och när de blir irriterade och inte hittar en utväg från sin situation så blir det så här :) Jag har ingenting emot det. Det är kul och jag lovar att vi i dGröna njuter lika mycket som er, då vi älskar TW för att det är så kul med krig <3
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Gud va intressant detta krig skulle bli om WEED och Wizard skulle hoppa in på dGrönas sida och XYZ på fegisarnas sida:)

WW 3?

Mer OT: Ni visar verkligen er feghet, ni vågade inte stå upp för er och slåss mot dem innan kriget och sen när några andra förklarar krig hoppar ni med på tåget. Gud va jag hoppas att tåget får motorstopp.

Men visst ska jag säga att detta blir iktressant och följa, själv tror jag på dGröna trots deras underläge, hoppas att någon stam visar sig modig nog att gå med på dGrönas sido och inte sluta up på detta clowntåg.

Men kör hårt, må bäste stam vinna.
 

DeletedUser

Guest
hoppas att någon stam visar sig modig nog att gå med på dGrönas sido.

Ni i VVVWWWWWWVVVVWVVVWVVWVWWVVVWVVWVWWWWWWWVVVVWVWVVVWVWVWVVWVVVWVVVVWWWWWWWWWW kan väl hoppa in på dGröna's sida då om någon stam skall göra de för att du "hoppas" varför då inte vara först att visa att ni har modet som krävs?

Lr har jag missat att ni redan står på deras sida?
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Kära forum, kära spelare, kära tbw, kära fox92!

För någon vecka sen så bad jag dGröna (Reutrerna) och att lägga av med sina attacker mot, spelare ur NWB. Men så blinda som dem är och tror miljön kan räddas, så fortsatte dem.

Så jag kickade ut två spelare ur stammen som dem använde till farm. Och nu efter tag av kanin smakande så tänker kaninerna gå till attack mot fienden. Tillsammans med sina allierade SuitUp och SuitDown, och några andra stammar till.

Jag avslutar detta med ett speciellt klipp från NWB arkiven :)

http://www.youtube.com/watch?v=-mLGzCtlRas

Lycka till... Och må bästa stam vinna, tror nog det blir alliansen ändå hehe :D

jag hoppas verkligen ni åker på storstryk. go DGRÖNA
 

DeletedUser

Guest
Ni i VVVWWWWWWVVVVWVVVWVVWVWWVVVWVVWVWWWWWWWVVVVWVWVVVWVWVWVVWVVVWVVVVWWWWWWWWWW kan väl hoppa in på dGröna's sida då om någon stam skall göra de för att du "hoppas" varför då inte vara först att visa att ni har modet som krävs?

Lr har jag missat att ni redan står på deras sida?

Wörd! :)

Ni klagar på att alla andra är fega när dom hoppar in så det kanske är dags att göra det själva och visa vägen? :cool:
 
Topp