Nwb går ut i krig mot dgröna

DeletedUser

Guest
Tycker detta stämmer bra :sneaky:

När en stam går in för att farma och gör detta väldigt bra så blir de flesta, ursäkta mitt uttryck, noobsen irriterade. Och när de blir irriterade och inte hittar en utväg från sin situation så blir det så här :) Jag har ingenting emot det. Det är kul och jag lovar att vi i dGröna njuter lika mycket som er, då vi älskar TW för att det är så kul med krig <3

Det va ungefär så jag tänkte.. men du förklarade det med fler ord kan man säga :)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ni i VVVWWWWWWVVVVWVVVWVVWVWWVVVWVVWVWWWWWWWVVVVWVWVVVWVWVWVVWVVVWVVVVWWWWWWWWWW kan väl hoppa in på dGröna's sida då om någon stam skall göra de för att du "hoppas" varför då inte vara först att visa att ni har modet som krävs?

Lr har jag missat att ni redan står på deras sida?

Wörd! :)

Ni klagar på att alla andra är fega när dom hoppar in så det kanske är dags att göra det själva och visa vägen? :cool:

Om ni inte noterat det så har vi precis avslutat vårat krig mot KAOS och slåss fortfarande med Anslut. Tro mig jag skulle grymt gärna hjälpa men jag som enskild person kan inte göra någon märkbar skillnad. Men håller sig kriget i någon vecka kanske vi kan sluta upp, vem vet.
 
Senast ändrad:

KingLotto

New Member
Reaktionspoäng
0
Om ni inte noterat det så har vi precis avslutat vårat krig mot KAOS och slåss fortfarande med Anslut. Tro mig jag skulle grymt gärna hjälpa men jag som enskild person kan inte göra någon märkbar skillnad. Men håller sig kriget i någon vecka kanske vi kan sluta upp, vem vet.


Vi välkomnar dig med öppna armar att bli vår fiende. Anslut dig istället för tomma ord. "Tro mig jag skulle grymt gärna vilja".

Om du inte kan göra någonting åt saken förutom att klaga på Alliansen så skämmer du ut dig mer och mer. Vänta med att kritisera oss tills du är med i det hela. Nu sitter du säkert och kan säga näs intill vad du vill...


Men hur länge är det så?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Och även om du inte gör det, kommer vi och hoppar på dig och din stam jag hoppas verkligen du vet vad ställt till med.

Jag kan inte hindra dig. Du är välkommen om du vill jag står fast vid min åsikt. Det är inga tomma ord, jag vill hjälpa men jag har ingen möjlighet.

EDIT: Åsikten är min personliga, att min stam skulle straffas för att jag som medlem tycker som jag gör är bara barnsligt. Då verkar ni som ett par tjuriga amatörer som tar ut sin desperata ilska på allt de lägger ögonen på.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag kan inte hindra dig. Du är välkommen om du vill jag står fast vid min åsikt. Det är inga tomma ord, jag vill hjälpa men jag har ingen möjlighet.

Det är tomma ord och du har inte någon möjlighet för att du är så feg, jag kommer sluta pajkasta så fort ni lägger av med allt det här skitsnacket fan

dGröna är vuxna, om de inte skulle attackerat farmat stammar hur som helst skulle det här inte hända, hur dum kan en människa vara som tror och förväntar att man inte ger igen efter att man farmat en som en dåre...

Dem är vuxna, ifall dem inte kan ta förlusten som en man, så är det deras problem, men att gå runt och pajkasta och sen ni som inte har något med det här att göra går runt och
hotar och berättar hur mycket ni vill slå ut alliansen, det bara barnsligt.

Så om du verkligen vill göra skillnad och slå ut alliansen gör något och skyll inte på andra saker, NWB hade ett till krig med WEED dock tog det slut igår efter att båda stammarna kommit fram till hur onödigt det kriget var. Och ändå slåss vi mot dGröna sen får jag inte glömma att vi också har några i stammen som blir anfallna av en viss stam. Men det stör inte oss och det står inte vägen för oss för att slå ut dGröna.

Så sluta snacka skit med din stora mun bakom datorn och gör något istället, jag stör mig på människor som snackar mycket och gör lite, visa hur modiga ni är nu.

Och jag ber om ursäkt fox92 men man blir bara förbannad på människor som inte kan hålla käft*n i styr. Jag ber verkligen om ursäkt för tonen denna inlägg ger...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gud va intressant detta krig skulle bli om WEED och Wizard skulle hoppa in på dGrönas sida och XYZ på fegisarnas sida:)

WW 3?

Mer OT: Ni visar verkligen er feghet, ni vågade inte stå upp för er och slåss mot dem innan kriget och sen när några andra förklarar krig hoppar ni med på tåget. Gud va jag hoppas att tåget får motorstopp.

Men visst ska jag säga att detta blir iktressant och följa, själv tror jag på dGröna trots deras underläge, hoppas att någon stam visar sig modig nog att gå med på dGrönas sido och inte sluta up på detta clowntåg.

Men kör hårt, må bäste stam vinna.

Det är vad jag menar du kallar oss mina medlemmar för fega och självklart kan jag inet tåla det och står upp och sätter ner foten. Jag har all rätt och lacka efter såna onödiga kommentarer. Om du inte har något att komma med kommentera i så fall inte, och kalla inte stammar du inte vet ett knyst om för fega.

Det är det som får mig och ticka. Fråga vilken ledare som helst om han eller hon inte skulle lacka på dig efter dina idiotiska kommentarer. Jag ,menar vet du äns vad det är du skriver. Snälla väx upp och skriv inte igen förens du har något och att komma med...
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Haha den va bra den:p jag har själv pratat lite med WEEDs dåvarande diplomat och han hade helt glömt bort att ni krigade. Ni låg ju inte ens i samma kontinent så erat krig är ju knappast något att stoltsera med. Sen sitter jag inte och stöddar upp mig bakom datorn jag sitter på mobilen;) Anledningen till att jag inte kan är ganska simpel, jag har helt enkelt ikte trupper nog atm. Jag är nog en av dem som är aktivast med anfallen mot Anslut ty mina trupper är ute dygnet runt. Dels får man förluster i de flesta anfall pga denna idiotiska ide med milis men den största delen är att mina stamvänner behöver min hjälp.

Men skriv ditt in-game nick sä kommer jag och hälsar på när jag får tid.

Frågan är om vi går offT? Vi disskuterar ju kriget mellan "alliansen" och dGröna..
 

DeletedUser

Guest
Haha den va bra den:p jag har själv pratat lite med WEEDs dåvarande diplomat och han hade helt glömt bort att ni krigade. Ni låg ju inte ens i samma kontinent så erat krig är ju knappast något att stoltsera med. Sen sitter jag inte och stöddar upp mig bakom datorn jag sitter på mobilen;) Anledningen till att jag inte kan är ganska simpel, jag har helt enkelt ikte trupper nog atm. Jag är nog en av dem som är aktivast med anfallen mot Anslut ty mina trupper är ute dygnet runt. Dels får man förluster i de flesta anfall pga denna idiotiska ide med milis men den största delen är att mina stamvänner behöver min hjälp.

Men skriv ditt in-game nick sä kommer jag och hälsar på när jag får tid.

Frågan är om vi går offT? Vi disskuterar ju kriget mellan "alliansen" och dGröna..

mitt nick är fashioncore gör som jag gjorde på dig och leta efter mig. Dock hittar jag inte dig tror nog du måste säga ditt nick också.

Sen också det här med att jag stoltserar med kriget vi hade med WEED, Alltså gud snälla! Kan du läsa tror nog du måste ta och skärpa till dig, jag skriver ju för fan "NWB hade ett till krig med WEED dock tog det slut igår efter att båda stammarna kommit fram till hur onödigt det kriget va", där berättar jag hur onödigt kriget är vad finns det och att vara stolt över. Ingen vann juu på det kriget.

Så snälla sluta snacka skit, och väx upp inse att det är slut för dig, du har inget och att komma med!!!!!!

Vi är heller inte offt, jag försöker och få dig att inse dina kommentarer är onödiga och inte proffsiga. så skärp till grabben
 
Senast redigerad av en moderator:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
mitt nick är fashioncore gör som jag gjorde på dig och leta efter mig. Dock hittar jag inte dig tror nog du måste säga ditt nick också.

Sen också det här med att jag stoltserar med kriget vi hade med WEED, Alltså gud snälla! Kan du läsa tror nog du måste ta och skärpa till dig, jag skriver ju för fan "NWB hade ett till krig med WEED dock tog det slut igår efter att båda stammarna kommit fram till hur onödigt det kriget va", där berättar jag hur onödigt kriget är vad finns det och att vara stolt över. Ingen vann juu på det kriget.

Så snälla sluta snacka skit, och väx upp inse att det är slut för dig, du har inget och att komma med!!!!!!

Vi är heller inte offt, jag försöker och få dig att inse dina kommentarer är onödiga och inte proffsiga. så skärp till grabben

Jag fär inte ge ut mitt in-game nick, sorry. Dock är det säkert nån som kan berätta för dig här på forumet. Jag fick intrycket av att du skröt om att ni precis haft ett krig och gav er in i ett annat, annars vore det väll onödigt att nämna det?

Jag vill inte få mina kommentarer och verka proffsiga, jag orkar ikte lägga ner tid på språket eller titta för formuleringsfel utan jag vill bara dela med mig av min åsikt. Om du är emot den respekterar jag det men du kommer inte kunna få mig att ändra min. Ni är fega så är det bara, att ni erkänner att dGröna farmat er och det va nån stam som sa att de hade kickat spelare för att de blev farmade. Det visar bara hur enormt svaga ni är, cred till dGröna som tydligt gjort ett fint jobb på farmpunkten:)
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
Det är tomma ord och du har inte någon möjlighet för att du är så feg, jag kommer sluta pajkasta så fort ni lägger av med allt det här skitsnacket fan

dGröna är vuxna, om de inte skulle attackerat farmat stammar hur som helst skulle det här inte hända, hur dum kan en människa vara som tror och förväntar att man inte ger igen efter att man farmat en som en dåre...

Dem är vuxna, ifall dem inte kan ta förlusten som en man, så är det deras problem, men att gå runt och pajkasta och sen ni som inte har något med det här att göra går runt och
hotar och berättar hur mycket ni vill slå ut alliansen, det bara barnsligt.

Så om du verkligen vill göra skillnad och slå ut alliansen gör något och skyll inte på andra saker, NWB hade ett till krig med WEED dock tog det slut igår efter att båda stammarna kommit fram till hur onödigt det kriget var. Och ändå slåss vi mot dGröna sen får jag inte glömma att vi också har några i stammen som blir anfallna av en viss stam. Men det stör inte oss och det står inte vägen för oss för att slå ut dGröna.

Så sluta snacka skit med din stora mun bakom datorn och gör något istället, jag stör mig på människor som snackar mycket och gör lite, visa hur modiga ni är nu.

Och jag ber om ursäkt fox92 men man blir bara förbannad på människor som inte kan hålla käft*n i styr. Jag ber verkligen om ursäkt för tonen denna inlägg ger...

Vi ångrar inte en enda farmning av er ;)
Och va e det för skit prat om att vi har accepterat en förlust? Vi har inte börjat än lilla gubben.

Förresten kan ni förklara varför ni startar krig och sedan erbjuder fred efter 2h:thinking:
 

DeletedUser

Guest
back on topic och slut slängt med pajer..

mvh Fox
Moderator v14
 

DeletedUser

Guest
Fler och fler stammar förklarar krig mot de dgröna.. vissa säger dom e fega vissa säger dgröna har varit lite för uppkäftiga för sitt eget bästa

det jag vill med detta inlägg är att spara ihop på trådarna (e me i dgröna och vill ju inte slösa på nått man måste ju vara sparsam och återvinna det man kan ;)) iaf slå ihop trådarna till en:


Dgröna vs Alliansen (eller nått)

va tycks om mitt förslag? käre administratör om detta förslag uppskattas så ändra på detta. Tack för mig :)
 

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
Fler och fler stammar förklarar krig mot de dgröna.. vissa säger dom e fega vissa säger dgröna har varit lite för uppkäftiga för sitt eget bästa

det jag vill med detta inlägg är att spara ihop på trådarna (e me i dgröna och vill ju inte slösa på nått man måste ju vara sparsam och återvinna det man kan ;)) iaf slå ihop trådarna till en:


Dgröna vs Alliansen (eller nått)

va tycks om mitt förslag? käre administratör om detta förslag uppskattas så ändra på detta. Tack för mig :)

tycker att det var en bra idé :)
och så ännu en off-topic tråd av det ännu vart pajkastning är tillåtet
 

DeletedUser

Guest
Har bara en sak att säga Lycka till alla som är inblandade i kriget

och att ni som inte är med i detta använd era krafter till något annat och låt detta kriget va ni är inte inblandade och om vi nu är fega vad är inte du Crille011

vi fejknickar åtminstone inte trött på allt skitsnack om gangbang osv man får stå sitt kasst farmar man andra så komemr hämnd någon gång detta vet dGröna om och ja dom kämpar nog på bra (inte fått något mot mig än) dom ger inte upp dom tar det så varför ska alla andra tjafsa om något som dom inte har att göra med? gjort är gjort det är krig
 

DeletedUser

Guest
Själv skulle jag gärna villa kämpa med dGröna, men inte den här tiden, skulle vart bättre om detta krig uppstått om sisådär en månad. Då kan jag säga att iaf jag hade vart på för ett krig, dock känner jag inte för att kriga så här tidigt. har ett personligt krig mot stammen the table dock, imponerande truppmängder!
 

DeletedUser

Guest
crille011, hittar inte posten. Men varför skulle vi gå med i några massinvites sida? Det undrar jag verkligen :)

OnT
Trevligt med ett hederligt gangbang, frågan är om dGröna kommer klara sig :)? Hope so
 
Topp