Nvs BBBBB

  • Trådstartare superbravewarrior
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Dock om någon skulle gå på er i NG nu skulle jag absolut inte kalla dom fega? "man brukar inte gå på en stam som krigar mot en annan"? Ni krigar mot 6 spelare, jag farmar och adlar mer än 6 spelare om dagen, kallar ni det krig? Förstår dock att ni själva inte kanske kallar det "krig", ni tar tillbaka era poäng, möjligtvis helt rätt att göra det, avgör inte jag.

Förövrigt har jag en liten fråga. Hur kommer det sig spelarna slutade? Hur kommer det sig NG attackerade dom? Give me some info brothas ;)
 

DeletedUser

Guest
Så vitt jag vet så grundar det sig i att dom tyckte att NG var i så pass dålig form att dom lämnade, och skapade en ny "elit"-stam.

Att dom tyckte NG var i dålig form kan jag förstå. Nu under sommaren så slutade en del att spela helt plötsligt, och dom var våra poängmässigt bästa spelare, åtminstone några av dom.

Enligt mig har dom TOTALT miss bedömt NG's tillstånd. Vi har ännu kraft kvar.

Att vi sedan attackerade dom var för att ta tillbaka poäng och byar, och att vi hade en del i stammen som var stridssugna.
 

DeletedUser

Guest
De skulle väl antagligen sluta eller nått?

Jo, antagligen:D
Frågan är ju varför, det låter ju inte direkt som om dom slutade i NG för att dom ville få er emot sig och dö.

Kan någon komma med lite mer ingående info om varför BBBBB killarna/tjejerna valde att lämna NG, hade livat upp ämnet lite känns det som.;)
 

DeletedUser

Guest
Så vitt jag vet så grundar det sig i att dom tyckte att NG var i så pass dålig form att dom lämnade, och skapade en ny "elit"-stam.

Att dom tyckte NG var i dålig form kan jag förstå. Nu under sommaren så slutade en del att spela helt plötsligt, och dom var våra poängmässigt bästa spelare, åtminstone några av dom.

Enligt mig har dom TOTALT miss bedömt NG's tillstånd. Vi har ännu kraft kvar.

Att vi sedan attackerade dom var för att ta tillbaka poäng och byar, och att vi hade en del i stammen som var stridssugna.

Ja, personligen så tror jag ju att dom har fel i sin bedömning när det gäller ert läge men man vet ju aldrig:p

Det ska bli kul att se hur detta utvecklar sig.
 

DeletedUser

Guest
Har redan börjat skicka adels på vissa byar kan ju säga att det var inte så svårt för oss 10som fick i uppdrag att mosa dem:D
 

DeletedUser

Guest
poängen spelar ingen roll men om man har nästanm maxade byar och mest poäng så e man bäst eller?

wow hur dålig är du?
Tror du att det är bra att ha maxade byar?
Jag kan svara på din fråga som du ställer där.

svaret är ett riktigt starkt nej.

Imo så är du inte ens bra överhuvudtaget, detta kunde jag komma fram till under de 50 sekunderna jag har vetat om din existens.
 

DeletedUser

Guest
Säger ju det:p Adelsmännen rullar in mot hans byar nu under natten.
 

DeletedUser

Guest
ni har fortfarande min bästa by att slå ut efter 140 attacker.

:)
 

DeletedUser

Guest
Du har några tusen försvarstrupper i din första by, men det är allt så vitt jag kan se. Och den byn har inte ens fått några seriösa attacker på sig ännu.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jag skrattar så jag faller av stolen snart. 130 attacker. säg inte att du räknar alla fakeattacker:p Ojojoj då har du stått emot ganska mycket;) redan 2 byartagna om adelsmännen är på ingång som du kanske ser? Men ack så har du inte en enda försvarstrupp. Kanske 1000 av varje i din första som vi inte har hunnit med än.

Hoppas elit stammen går bra.
 

DeletedUser

Guest
haha.
har jag sagt till någon av er att det ska vara en elitstam :p?


alla vi 5 ska sluta spela, därför vi gick ur.
bara kul att förstöra för er.

har dödat 230k trupper i försvar
och kanske 50-60k i anfall.

så något har ni ju förlorat iaf ;)

+ alla adel ni tappar.
 

DeletedUser

Guest
Trupper är lätta att bygga upp igen :)
Speciellt offensiva ;)
 

DeletedUser

Guest
nystartade BBBBB med 4 av de bästa spelarna från NG gick ur stammen o startade en ny.

NG förklarade krig så vi får se hur det går :) 4-42!

tror de får svårt ändå ;)

Älskar denna nya stams matematik... fast nummer 5 i skaran kanske inte var en av de bästa utan bara hang-around?

Gt gattuso måste ha varit misslyckad värvning från WASP?

Namn Rank Poäng Byar
superbravewarrior 1 93.650 13
gustavss0n 2 85.257 12
virre15 3 62.171 8
skf-90 4 40.358 5
bravewarlord 5 29.978 4

Tw-stats
Gt gattuso Left 08th July 2008 - 02:13
skf-90 Joined 07th July 2008 - 19:16
Gt gattuso Joined 07th July 2008 - 15:14
bravewarlord Joined 07th July 2008 - 13:14
superbravewarrior Joined 07th July 2008 - 12:13
virre15 Joined 07th July 2008 - 12:13
gustavss0n Joined 07th July 2008 - 12:13
 

DeletedUser

Guest
Ja du har nämnt ett antal gånger att det ska vara en elitstam... på MSN, eller varför inte i de messages där du försökte värva en del gamla NGveteraner? :rolleyes:
 
Topp