Nvs BBBBB

  • Trådstartare superbravewarrior
  • Start datum

DeletedUser

Guest
nystartade BBBBB med 4 av de bästa spelarna från NG gick ur stammen o startade en ny.

NG förklarade krig så vi får se hur det går :) 4-42!

tror de får svårt ändå ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha jag önskar båda parterna lycka till, kul att ha något å följa i forumet då WAR - KOTG snart är över :)
 

DeletedUser

Guest
NG har skickat 131 attacker mot mig.


behöver en hel stam för att slå¨ut en spelare ^^

haha organiserat upp det som fan =)
 

DeletedUser

Guest
Haha, precis hur räknar ni när ni säger att dom 4 bästa har lämnat? ;)

Synd att ni lämna, men vi gör vad som måste göras.
 

DeletedUser

Guest
jag var bäst i stammen för några dagar sen. sen resten på övre halvan ;)

får se hur det går ;)
 

DeletedUser

Guest
Du talar som en äkta poängnisse du!

Min brors tankar är mina egna, synd att ni lämnade men förhoppningsvis är ni inte kvar vid denna värld så länge :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, hoppas det går bra för dig. Har du mer än 131 attacker mot dig nu eller har det minskat?;)
 

DeletedUser

Guest
poängen spelar ingen roll men om man har nästanm maxade byar och mest poäng så e man bäst eller?

NG kommer dö ut, de är på ruinens brandt.
om någon stam går i krig med dem kommer de att dö.
få trupper dåliga spelare, dålig sammahållning.
för lite folk som offrar sig för stammen,
 

DeletedUser

Guest
Tja, ni har redan kastat iväg en del trupper rakt in i döden. Det är bara en fråga om tid innan vi slagit ut majoriteten av era defftrupper.

Och du har verkligen underskattat NG, vi har kanske haft otur med en del spelare. Men vi har en del att gå fram med. Vi använder inte en hälften av våran styrka emot dig.
 

DeletedUser

Guest
jag har bara skickat iväg några offtrupper för att förstöra lite för er :)
ni har defbyarna kvar ;)
 

DeletedUser

Guest
Härligt att ha lite motstånd kvar. Men som sagt så handlar den biten bara om tid :)
 

DeletedUser

Guest
Ja Zephyren, jag hoppas verkligen inte ni fått iväg hälften utav eran off på 153 attacker, då hade det varit något som inte stämmer i NG ;)

Dock står jag inte på någons sida här, tycker bara det är kul det händer något då V4 varit jävligt stel hittills.
 

DeletedUser

Guest
haha.
tror ni kommer tappa gry,mt mkt på detta :)
men vi får se ^^
 

DeletedUser

Guest
Vi tappade 350k poäng när ni lämnade, och nu tar vi tillbaka dom poäng. Kosta vad det kosta vill! Spare no spences!
 

DeletedUser

Guest
haha kan bli så ibland, men det kan vänta en otrevlig övveraskning för er runt hörnet ^^
 

DeletedUser

Guest
om någon vill gå i krig med NG är detta det perfekta tillfället.
då de försöker ta tillbaka 350k poäng, kommer bli attackerAD AV EN STARK STAM INOM KORT.

så va smart nu o gå på dem medans de är svaga :)
 

DeletedUser

Guest
Fortfarande, vi är inte så svaga som du inbillar dig. Krig är roligt, men dom stammar som äter av ett kadaver som en annan stam har fällt tycker jag inte om, och dessa kommer jag inte respektera.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, om en feg stam vill gå på oss nu så får de väl göra de. Man brukar inte gå på en stam som krigar mot en annan. Så har jag lärt mig av mamma iaf:D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, har jag missat anledningen till att ni lämnade eller står det här någonstans? :confused:
 
Topp