Nu har det fan gått för långt

DeletedUser

Guest
Att folk är fett otrevliga mot varandra och kastar pajer hit och dit ingame och på forumet är väl något man får ta om man ska spela detta spel. Men det finns gränser. När man hotar folk IRL så har man fan gått för långt. Jag gör mig inga illusioner om denna pajas, att han ska lyckas med någonting. Antagligen är det bara en misslyckad jävel som spelar ball på internet men det spelar fan ingen roll.

Jesper1 på 21.07. kl 15:29
jag och 6 gamla -Spz- spelare kommer att tillbringa helgen på mitt sommarställe så jag hoppas att vi inte träffas. Ditt förräderi är inte acceptabelt Daniel

Jesper1 på 22.07. kl 11:59
du förstår väl att vi kommer att komma

Jesper1 på 22.07. kl 14:07
bra, fan va pissed jag är


DeAtHhUnTeR på 22.07. kl 14:08
vad löjliga ni e

Jesper1 på 22.07. kl 15:24
är det vi som är löjliga!? hur jävla löjligt är det inte att förråda vänner? fan va lågt


DeAtHhUnTeR på 22.07. kl 15:24
Så vadå???

Ska du hit och spöa mig lr?

Jesper1 på 22.07. kl 17:20
vi får väl se efter ett par öl. kankse bara tittar till ditt hus


Jesper1 på 23.07. kl 10:33
du fattar inte hur jävla sne'a vi är på dig, du ska fan inte komma undan


DeAtHhUnTeR på 23.07. kl 13:17
adla mig då?

Jesper1 idag kl 18:40
mmh, ska adla dig irl om 2 dagar



Osv osv konversationen är ej helt autentisk då jag inte ville lägga upp personnummer och adress mm.

Detta bettende är helt jävla oacceptabelt och jag hoppas att vi tillsammans kan stävja det genom att visa fjanten att han inte är välkommen på .se igen
 

DeletedUser

Guest
Detta borde inte tas på forumet utan anmälas någonstans, om det är riktiga hot sp att säga.
 

DeletedUser

Guest
Jag säger bara en sak....

Dom är så himla dåliga förlorare..

Jag e glad att jag gick med i WAR =)

Där behandlas man iallafall som människor och inte djur som det var i spz...

Och nu det här??

Jaaa , tänker inte göra nån anmälan men gör det om dom kommer..

Mer patetiska människor får man allt leta efter
 

DeletedUser

Guest
tt

Lågt av dem asså, jesper1 borde aldrig få komma in på .se mer !

Och om du läser detta jesper1:

Om death bestämmer sig för att polisanmäla dig kan de ENKELT spåra din IP...
 

DeletedUser

Guest
usch skicka in en ticket på det där sånna spelare ska bannas från servern tycker jag.
Man kan inte hålla på och dra in IRL i ett spel det är bara för lågt, om dom inte klarar att folk spelar spelet på olika sätt får dom sätta sig vid cimcity igen. Backstabbing som att lämna stammen och gå med en fiende är en del av spelet(vet inte om det var fallet här men det låter så), det har alltid förekommit backstabbing i TW och det kommer det alltid att göra klarar man det inte utan man blir tvungen att ta till hot då kan man dra åt h***e.
Polisanmäl tönten på en gång tycker jag, det skulle jag gjort.
 

DeletedUser

Guest
usch skicka in en ticket på det där sånna spelare ska bannas från servern tycker jag.
Man kan inte hålla på och dra in IRL i ett spel det är bara för lågt, om dom inte klarar att folk spelar spelet på olika sätt får dom sätta sig vid cimcity igen. Backstabbing som att lämna stammen och gå med en fiende är en del av spelet(vet inte om det var fallet här men det låter så), det har alltid förekommit backstabbing i TW och det kommer det alltid att göra klarar man det inte utan man blir tvungen att ta till hot då kan man dra åt h***e.
Polisanmäl tönten på en gång tycker jag, det skulle jag gjort.

Det var precis så det gick till och det tolelerar ej spz tydligen
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Jävlar så löjligt

Verkar som vissa inte kan skilja på spel och verklighet...jag menar kom igen det är ett spel inte blodigt allvar. Om de reagerar såhär så kanske det är läge att uppsöka en rehabklinik för gravt spelberoende.

Det är nästan så man önskar att man själv får ett sånt hot och en påhälsning så man kan lära dem ett och annat om livet.
 

DeletedUser

Guest
Det var precis så det gick till och det tolelerar ej spz tydligen

Klart dom inte gör skulle inte jag heller gjort men det är en del av spelet och sånt man får räkna med, dom får försöka adla dig istället det förtjänar du säkert :p
Men att dom hota dig IRL är absolut inget du ska tollerera, polisanmäl så dom fattar att man inte kan bete sig hur som helst på internett.
 

DeletedUser

Guest
Vaaaa!!!:eek:

Är inte allt detta med yxmän och adelsmän på riktigt.:confused:
Sist jag fick en attack med bräckor på byn så kollade jag dan efter nere i byn och då var porten till en lada söndertrasad:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag har precis anmält han till O-ticket och skulle dom komma i helgen så går jag vidare med en annan anmälan om jag inte gör det ändå
 

DeletedUser

Guest
Att folk är fett otrevliga mot varandra och kastar pajer hit och dit ingame och på forumet är väl något man får ta om man ska spela detta spel. Men det finns gränser. När man hotar folk IRL så har man fan gått för långt. Jag gör mig inga illusioner om denna pajas, att han ska lyckas med någonting. Antagligen är det bara en misslyckad jävel som spelar ball på internet men det spelar fan ingen roll.

Jesper1 på 21.07. kl 15:29
jag och 6 gamla -Spz- spelare kommer att tillbringa helgen på mitt sommarställe så jag hoppas att vi inte träffas. Ditt förräderi är inte acceptabelt Daniel

Jesper1 på 22.07. kl 11:59
du förstår väl att vi kommer att komma

Jesper1 på 22.07. kl 14:07
bra, fan va pissed jag är


DeAtHhUnTeR på 22.07. kl 14:08
vad löjliga ni e

Jesper1 på 22.07. kl 15:24
är det vi som är löjliga!? hur jävla löjligt är det inte att förråda vänner? fan va lågt


DeAtHhUnTeR på 22.07. kl 15:24
Så vadå???

Ska du hit och spöa mig lr?

Jesper1 på 22.07. kl 17:20
vi får väl se efter ett par öl. kankse bara tittar till ditt hus


Jesper1 på 23.07. kl 10:33
du fattar inte hur jävla sne'a vi är på dig, du ska fan inte komma undan


DeAtHhUnTeR på 23.07. kl 13:17
adla mig då?

Jesper1 idag kl 18:40
mmh, ska adla dig irl om 2 dagar



Osv osv konversationen är ej helt autentisk då jag inte ville lägga upp personnummer och adress mm.

Detta bettende är helt jävla oacceptabelt och jag hoppas att vi tillsammans kan stävja det genom att visa fjanten att han inte är välkommen på .se igen



det är förjävligt!! , rovet har killarna fortfarande några byar kvar?
 

DeletedUser

Guest
Kan ju bara medela er att jag har fått svar från O-ticket nu och han blev omedelbart bannad.....

Rättvisan segrade även här...

TACKAR O-ticket :D:D:D:D
 
Topp