(NO N) vs CSB

difamesugnagelfs

New Member
Reaktionspoäng
0
Fortfarande!!! Läs vad jag skriver gott folk! Jag har inte anklagat er som bjuder in för fega, endast att det är fegt att spionera utan spejare. Jag har kallat de spelare som går över för fega och att de spelar på ett taskigt och tråkigt sätt. Och jag vet inte hur du ser på backstabbning eller svek som jag säger det. Men om spelare från MIN stam går över till DIN stam och sen börjar attackera oss samt adla oss kallar jag det "backstabbning" jag bryr mig inte om vem som "officiellt" förklarade krig, du kan inte förneka att er stam anföll oss innan denna tråden och kriget skapades.

Ett meddelande till alla: läs igenom nog vad någon skriver och svara sedan på deras påståenden. Verka folk på detta forum har svårt med.

Så.. Ni förklarar krig mot oss men vi ska inte få adla er? Verkar fair, tror vi kör på det då! Om du nu är så säker på att vi spionerar på er kan du väl lägga upp konkreta bevis på det, om inte kan du sluta gråta angående den punkten tills vidare.

Ja vi anföll er innan "kriget" startade, expansion har väl vart en del av tribalwars sen dag 1, eller?

Anledningen till att de gick över till oss är mestadels för att vi har en röd karta till skillnad från er ljusblåa..
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Oh herregud adla på ni, jag ville bara poängtera att det var inte fair and square, såklart jag vet att hela spelet bygger på att adla andra, mm visst, vi har en ljusblå karta... konkreta bevis om det jag gnäller om finns i denna tråd.
 

DeletedUser

Guest
I krig ingår många delar.
Underrättelse är en av dom delarna dvs spioner.
Vad som skulle vara fel med det ser jag inte.
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Finns spejare i game mechanics. Men jag är inte så naiv så jag inte tror att det förekommer, så är det helt enkelt.
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Men snälla?

Spioneri ingår även det i spelet, eftersom diplomati ingår. Du kan inte vara en bra diplomat om du inte har goda kontakter som förser dig med information.

Enligt mig, och många andra, är xray en av de absolut bästa diplomaterna på .se. En av de saker som gör/gjorde han till en bra diplomat va hans kontaktnät där han visste allt före alla. Minns V7 där han hade tillgång till varenda del i forumen i de krig han ledde in ninjorna i (G-R och mox bland annat). Detta lät han sedan fiender veta och trots att detta va stammar med över 100 miljoner poäng så föll dem på bara någon/några månad/er, mycket för hur snyggt han skötte det.

Tvivlar ni så är det bara att gå in och läsa krigstrådarna på V7 forumet, tror en av dem heter NiT - Kycklingarna eller något liknande. Här har ni tråden

Slutsats: Man vinner inte ett krig utan spioner, för spioner finns i alla krig.
 

DeletedUser

Guest
om jag kommer ihåg rätt kära victim så slutade xray efter v13 å jenny men jag kan även ha fel
 

difamesugnagelfs

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: CSB
Side 2:
Tribes: (NO N)

Timeframe: 13/09/2011 11:16:41till17/09/2011 17:41:29

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 16
Sida 2: 4
Skillnad: 12

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 0
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 56,232
Sida 2: 8,469
Skillnad: 47,763

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,322
Sida 2: 0
Skillnad: 18,322

chart
 

beccii

New Member
Reaktionspoäng
0
Så nu har No Name skaffat en ally med WoG och Red. De har dessutom snackat ihop sig med NoD och kommer antagligen att bli en mindre merg.

Tidsfördriv2OfDoom idag kl 15:12

Har fixat så att vi får gå med NoD. Dom kommer deffa oss så gott dom kan - Dom krigar lite själva nu men så fort dom är klara kommer dom också gå emot CSB. Allyn med Wog och Red mot CSB kommer fortsätta där. Här händer ingenting så jag och dom andra Tidsfördriv kommer gå över till dom ikväll. Dom aktiva är välkomna ditt , Visa får nog gå med i deras akademi... Hoppas ni hänger på

Får jag fråga vad ni menar med också? Jag har inte ens märkt att ni varit på oss? Någonting jag missat? ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

jag fatta inte fan sista meningen, men han mena att de ska gå mot er. när de har mergad, och de konstiga är att hur dum kan man va och säga de till sina fiende?. de hjälper ju fan er?. nu vet ni vilka ni ska ta bort.
 

DeletedUser

Guest
Så nu har No Name skaffat en ally med WoG och Red. De har dessutom snackat ihop sig med NoD och kommer antagligen att bli en mindre merg.

Tidsfördriv2OfDoom idag kl 15:12

Har fixat så att vi får gå med NoD. Dom kommer deffa oss så gott dom kan - Dom krigar lite själva nu men så fort dom är klara kommer dom också gå emot CSB. Allyn med Wog och Red mot CSB kommer fortsätta där. Här händer ingenting så jag och dom andra Tidsfördriv kommer gå över till dom ikväll. Dom aktiva är välkomna ditt , Visa får nog gå med i deras akademi... Hoppas ni hänger på

Får jag fråga vad ni menar med också? Jag har inte ens märkt att ni varit på oss? Någonting jag missat? ;)

Får jag fråga vad felet är med det? Det är väl det bästa dom kan göra !
Eller ska dom står där själva mot övermakten?
Nä forsätt så dra gärna fler stammar :cool:
 

beccii

New Member
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga vad felet är med det? Det är väl det bästa dom kan göra !
Eller ska dom står där själva mot övermakten?
Nä forsätt så dra gärna fler stammar :cool:

Har du läst någonting jag inte läst? Jag ser inte att jag nämner att det är fel någonstans? Jag tycker enbart de är kul och jag kan ju passa på att ifrågasätta -NoD-s rekrytering när dom vet att No Name spelarna läcker information värre än någon annan stams spelare på v17.
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
Har du läst någonting jag inte läst? Jag ser inte att jag nämner att det är fel någonstans? Jag tycker enbart de är kul och jag kan ju passa på att ifrågasätta -NoD-s rekrytering när dom vet att No Name spelarna läcker information värre än någon annan stams spelare på v17.


BECCI lek snällt med dem andra barnen! :( verkar som att alla stammar läcker som paris hilton's sex videos
 
Topp