(NO N) vs CSB

Marcusa

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi No Name förklara nu krig mot stammen Cool story bro!

Krigets namn: (NO N) vs CSB

Krigsförklaring:
Vi i (NO N) förklara krig mot CSB,då ni har adlat några av våra medlemmar och det tolererar vi inte!
Vi ska vissa er att man inte ska bråka med (NO N).Vi ger alla i CSB 24 timmar på sig och lämna stammen dom som inte har lämnat kommer bli adlade.

Lycka till och hoppas att den rätta stammen vinner!
;)



/(NO N) Ledning
 

DeletedUser

Guest
''Krigsförklaring:
Vi i (NO N) förklara krig mot CSB,då ni har adlat några av våra medlemmar och det tolererar vi inte!
Vi ska vissa er att man inte ska bråka med (NO N).Vi ger alla i CSB 24 timmar på sig och lämna stammen dom som inte har lämnat kommer bli adlade.''




Gråter av skratt!! :D
 

beccii

New Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till då :)

Men de e bra att ni startar ett krig mot oss då halva eran kvarvarande stam redan har sökt till oss i CSB. Ledningen är väl de som varit ivrigast att komma över dessutom.

"Vet att det finns en risk för spioner, men så är det och för att kunna försöka få ett försvar måste vi använda forumet för alla kommer i alla fall få reda på var dom ska skicka deffen så vida jag inte sitter och skriver till varje enskild spelare och säger var den ska skicka deffen."

Ni kanske redan nu ska börja leta efter läckan pojkar och flickor i No Name ;)
 
Senast ändrad:

qwertasdfg

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till då :)

Men de e bra att ni startar ett krig mot oss då halva eran kvarvarande stam redan har sökt till oss i CSB. Ledningen är väl de som varit ivrigast att komma över dessutom.

"Vet att det finns en risk för spioner, men så är det och för att kunna försöka få ett försvar måste vi använda forumet för alla kommer i alla fall få reda på var dom ska skicka deffen så vida jag inte sitter och skriver till varje enskild spelare och säger var den ska skicka deffen."

Ni kanske redan nu ska börja leta efter läckan pojkar och flickor i No Name ;)

Typ ingen bryr sog om server 17 längre.. Hur stor är chansen att överleva 1 månad till? Inte stor när becci är i farten iaf

Och läckan? Alla som har ansökt till er har nog lämnat lite information samtidigt
 
Senast ändrad:

SirKnatchAlot

Member
Reaktionspoäng
3
It's not about the money money money, we don't need your money money money.
We just wanna make the world dance, forget about the pricetag!
 

DeletedUser

Guest
Detta krig kan endast sluta på ett sätt.
R.I.P No Names, se till att er slutstrid blir minnesvärd.
 

DeletedUser

Guest
Det finns riktiga stammar som kan överleva länge.
Men vissa stammar skickar inbjudning till helt randoom personer
Och de stammarna överlever inte länge
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Ofta vi kan kan kalla detta ett krig? Snarare en backstabbning av ett gäng fega råttor :). Tappar mer och mer respekt för CSB, först trodde jag ni var härliga lirare sen så insåg jag att ni kör med tjuvknep eller whatever. Inte nog med att "halva stammen går över" ni väljer att spionera samtidigt, no fucking heder, skrattretande.
 

DeletedUser

Guest
Ofta vi kan kan kalla detta ett krig? Snarare en backstabbning av ett gäng fega råttor :). Tappar mer och mer respekt för CSB, först trodde jag ni var härliga lirare sen så insåg jag att ni kör med tjuvknep eller whatever. Inte nog med att "halva stammen går över" ni väljer att spionera samtidigt, no fucking heder, skrattretande.

Nu är inte jag insatt, MEN är det CSB´s fel om NoName har illojala spelare som ger ut information? Är det CSB´s fel att NoNames spelare hellre vill spela i CSB än att stanna kvar i sin nuvarande stam? Då har ju enbart ledningen misslyckats om spelarna inte trivs i sin stam, och jag håller med dig om att CSB är "fega råttor". Det är superfegt att starta med 2 spelare i en och samma stam, det är superfegt att samtidigt förklara krig mot dom flesta stammarna i området som är 10-20 gånger så många medlemmar och dessutom kötta och adla spelare från dessa stammar...

Och sedan en fråga till dig, då jag är så sjukligt nyfiken av mig. Skulle du blunda för infon och blocka en spelare som ger dig chansen att få gratis info i utbyte mot en muntlig överenskommelse? Nej juste.
 

DeletedUser

Guest
Nu är inte jag insatt, MEN är det CSB´s fel om NoName har illojala spelare som ger ut information? Är det CSB´s fel att NoNames spelare hellre vill spela i CSB än att stanna kvar i sin nuvarande stam? Då har ju enbart ledningen misslyckats om spelarna inte trivs i sin stam, och jag håller med dig om att CSB är "fega råttor". Det är superfegt att starta med 2 spelare i en och samma stam, det är superfegt att samtidigt förklara krig mot dom flesta stammarna i området som är 10-20 gånger så många medlemmar och dessutom kötta och adla spelare från dessa stammar...

Och sedan en fråga till dig, då jag är så sjukligt nyfiken av mig. Skulle du blunda för infon och blocka en spelare som ger dig chansen att få gratis info i utbyte mot en muntlig överenskommelse? Nej juste.


Får bara fråga hur ni tänker att ni skall lita på dessa spelare? Vad är det som gör att dem kommer vara lojala mot er? en gång en feg råtta,alltid en feg råtta!
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle "blunda" eftersom jag hade inte känt mig nöjd om jag vann genom spioneri och sådant, endast såklart om jag lyckas speja någon eftersom det ingår i game mechanics. Jag vill helt enkelt köra fair and square, för jag vet hur det känns att vara den utsatta.
 

difamesugnagelfs

New Member
Reaktionspoäng
0
Ofta vi kan kan kalla detta ett krig? Snarare en backstabbning av ett gäng fega råttor :). Tappar mer och mer respekt för CSB, först trodde jag ni var härliga lirare sen så insåg jag att ni kör med tjuvknep eller whatever. Inte nog med att "halva stammen går över" ni väljer att spionera samtidigt, no fucking heder, skrattretande.

Du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan direkt..

1. No Name förklarade krig mot oss, inte tvärt om
2. Genom punkt 1 kan det då omöjligt vara en backstabb
3. Vi spionerar inte, däremot är det svårt att inte lägga märke till en del detaljer i alla ansökningsbrev som trillar in hos oss "fega råttor".

Ta av dig foliehatten och kom in i matchen
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
-.- Jag är fullt medveten om att vi förklarade krig. Men det var redan "krig" då medlemmar gick över till er och började ta byar från oss. Sluta fjanta runt om vem som var först! Så ja, vi blir backstabbade som man kallar det på det här forumet. Jaha okej ni trillade över information, tror dock det inte är hela sanningen.
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Men jag vet att de flesta gärna utnyttjar information, så jag menar inte att ni i CSB är något unikt fall.. Bara att det är extremt fult att spela på det sättet, men som sagt, många gör det så känn er inte så träffade :(
 

difamesugnagelfs

New Member
Reaktionspoäng
0
-.- Jag är fullt medveten om att vi förklarade krig. Men det var redan "krig" då medlemmar gick över till er och började ta byar från oss. Sluta fjanta runt om vem som var först! Så ja, vi blir backstabbade som man kallar det på det här forumet. Jaha okej ni trillade över information, tror dock det inte är hela sanningen.

Nej, det var inte krig innan de gick över:

12 09 14:59 JockDeRock har blivit inbjuden av BeCciI.
13 09 11:16 (NO N) har förklarat krig mot stammen.

Du får gärna förklara hur man backstabbar en stam man inte har någon form av diplomatiska relationer med. Samt varför vi inte ska få rekrytera som alla andra stammar? Är det fegt att rekrytera medlemmar spelar du fel spel grabben

PS. Inte försent att ta av sig foliehatten!
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Fortfarande!!! Läs vad jag skriver gott folk! Jag har inte anklagat er som bjuder in för fega, endast att det är fegt att spionera utan spejare. Jag har kallat de spelare som går över för fega och att de spelar på ett taskigt och tråkigt sätt. Och jag vet inte hur du ser på backstabbning eller svek som jag säger det. Men om spelare från MIN stam går över till DIN stam och sen börjar attackera oss samt adla oss kallar jag det "backstabbning" jag bryr mig inte om vem som "officiellt" förklarade krig, du kan inte förneka att er stam anföll oss innan denna tråden och kriget skapades.

Ett meddelande till alla: läs igenom nog vad någon skriver och svara sedan på deras påståenden. Verka folk på detta forum har svårt med.
 
Topp