NIT vs G-R

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Statistik från G-R vs NIT kriget. En skam att behöva gå till Twstats själv var gång för att se hur de olika stammarna klarar sig, skäms på er att denna tråd inte finns redan.

PS. Varför fick åskådarna ingen krigsförklaring här på externa?:(

Tråden kan låsas när den officiella krigsförklaringen kommer.
 
Senast redigerad av en moderator:

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Skulle gissa på att G-R skänker byar.

Side 1:
Tribes: NiT
Players:

Side 2:
Tribes: G-R
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 405
Sida 2: 32
Skillnad: 373

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,823,318
Sida 2: 304,042
Skillnad: 3,519,276

image.php
 

DeletedUser

Guest
Skulle gissa på att G-R skänker byar.

Jag tror onekligen du har rätt. Kolla bara på swedman som va med i G-R, över 2miljoner poäng för 7dagar sedan, nu har han 500.000, och blev även kickad från G-R pga just detta, för lite poäng - Och här har vi ett bevis på att G-R enbart går efter poäng inte något annat.
 

nightyard

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle gissa på att G-R skänker byar.

Kan demetera det. G-R ingick ett krig med Core sen några dagar efter så kom NiT in MITT i kriget. Kan dom inte kriga på egen hand eller behöver dom hjälp av en annan stam? Det är rätt svårt att försöka deffa byar när man får adelståg från 2 stammar med 40+ spelare i varje stam. Skänka? Skulle inte tro det.
 

DeletedUser

Guest
Kan demetera det. G-R ingick ett krig med Core sen några dagar efter så kom NiT in MITT i kriget. Kan dom inte kriga på egen hand eller behöver dom hjälp av en annan stam? Det är rätt svårt att försöka deffa byar när man får adelståg från 2 stammar med 40+ spelare i varje stam. Skänka? Skulle inte tro det.

Ni gick in i ett krig med Core, med hjälp av en annan stam - och ändå fick ni pisk av Core , och sen har flera redan sagt ur G-R att ni visste att Core och NiT va på väg mot er så ni valde att ta tag i det hela själv o valde att attackera, så det är ju knappast så att NiT gjorde något "ohederligt" i det hela? :confused:
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
1 x-ray har låvat en krigs förklaring IMORN, så låt ledarna för stammarna förklara krig och inget annat
2 g-r vs core finns de inte några fler stammar men g-rs och vän mot core och nit har 3 andra stammar dyckt upp, vara 2 är en familj och den sista ej krigar utan bara försvarar sina gränser, men de är väl irrelevant med tanke på namnet på tråden
3 sen har många i g-r varit inaktiva och därför kickas (de sistnämnda var inte för att försvara utan bara att konstatera kan även nämn att folk har lämnat, kickats för att de vissa sig att de inte kunde spela, ja sånt händer alla stamar att de fösta kriget skulle vara så stort är väl bara otur )
 
Senast ändrad:

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Godafton kamrater.

I morgon, någon gång under nästa dygn, kommer jag med en bakgrund till Nits småbesök mot flickorna. Skälet till att vi varit återhållsamma med information om våra besök hos flickorna är att det i nuläget endast är att betrakta som en förövning för vad som komma skall.
Därför har vi i all ödmjukhet, i ett tidigt stadium, beslutat att inta en låg profil på forumet.
Ehuru förekom det en omröstning inom Nit. En förkrossande majoritet (där endast Xenus ödmjuke tjänare, Amped, var av motsatt uppfattning). röstade för att en officiell krigsförklaring skall ut på externa.
Som en julklapp nu under friden, finns det gott om tid att författa en bakgrund som torde tillfredsställa mången krigares lysmäte.

I ryktestråden kommer det också inom några dagar publiceras en lista på medlemmar i Flickorna som omedelbart bör adla sig till rimmen. Om önskemålet är stort, finns också möjligheten att vi publicerar en lista på samtliga medlemmar i flickorna som erbjudit sig att ge information till oss i utbyte mot hemfrid. Oaktat detta kommer vi aldrig att avslöja identiteten på de aktiva informatörer som med "sitt liv som insatts", dagligdags förser oss med intressant information från flickorna.

Tills vidare får twstats tala för sig själv.

I all ödmjukhet


/xray - ödmjuk diplomat i NiT.
 

DeletedUser

Guest
Ni gick in i ett krig med Core, med hjälp av en annan stam - och ändå fick ni pisk av Core , och sen har flera redan sagt ur G-R att ni visste att Core och NiT va på väg mot er så ni valde att ta tag i det hela själv o valde att attackera, så det är ju knappast så att NiT gjorde något "ohederligt" i det hela? :confused:

gäller att börja läsa :D vi har sagt att Core var påväg att kriga mot oss inte NIT =) och vem har sagt att vi har fått pisk? kriget är inte över, vi har förlorat byar ja, men som sagt kriget är ej över,, NIT gick på oss några dagar efter vi anföll Core, vi anföll Core 2 dagar innan Core tänkte gå på oss.. sure vi är 2 stammar mot core..

men vi har 2 stammar mot oss, och Mi.6 har 3 stammar mot sig... dvs NIT,Core vs G-R Core, Excpha, Excpho vs Mi.6,, TvinX har även varit och naffsar på en spelare i G-R medans det flög trupper överallt
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
G-R rekryterade inom TvingX's expansionsyta + det faktum att TvingX hade plockat byar från denne spelare förut.
Vilket i TvingX's ögon var en öppen provokation.
Sedan kan väll G-R inte klaga då han snabbt förlorade sitt medlemsskap i G-R om jag inte misstar mig?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror onekligen du har rätt. Kolla bara på swedman som va med i G-R, över 2miljoner poäng för 7dagar sedan, nu har han 500.000, och blev även kickad från G-R pga just detta, för lite poäng - Och här har vi ett bevis på att G-R enbart går efter poäng inte något annat.

Han blev kickad av den anledningen att han blev röd!
Som vilken annan spelare som helst skulle ha blivit!

Om nu folk tror att vi kickar nån bara för att dom förlorar byar. Så får ni tro det.
Jag vet sanningen! Eftersom JAG kickade han!
 

DeletedUser

Guest
Godafton kamrater.

Om önskemålet är stort, finns också möjligheten att vi publicerar en lista på samtliga medlemmar i flickorna som erbjudit sig att ge information till oss i utbyte mot hemfrid. Oaktat detta kommer vi aldrig att avslöja identiteten på de aktiva informatörer som med "sitt liv som insatts", dagligdags förser oss med intressant information från flickorna.


/xray - ödmjuk diplomat i NiT.

Som vanligt kör ninjorna med orent spel.. (ingen nyhet).. ZZZzzznark...
Antagligen är det så dom tagit sig fram från första början..
Om det nu är så att någon/några spelare ger ut information är det väl knappast något ni kan skryta om.
Det är väl så att ni inte klarar av ett krig annars.
Xenu = Gay
bluff, båg och töntopeder.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
G-R rekryterade inom TvingX's expansionsyta + det faktum att TvingX hade plockat byar från denne spelare förut.
Vilket i TvingX's ögon var en öppen provokation.
Sedan kan väll G-R inte klaga då han snabbt förlorade sitt medlemsskap i G-R om jag inte misstar mig?

han hoppade ur själv ut ur G-R, tyckte det var konstigt att spelaren inte nämnde detta att han var attackerade av andra
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp