Nickname? Hur tänkte du då?

DeletedUser

Guest
Då det finns nickrating, player rating, ungefär-vad-som-helst-rating så springer man ofta på de mest fantastiska användarnamn här inne. Jag blev nyfiken på var man får allt ifrån. Hör ni, Somalia For FN? Fiskpatte? Hur tänkte ni eller hur tänkte ni inte? Skulle vara kul att veta och jag får väl sticka ut hakan och börja med mig själv och hoppas att någon hakar på.

Ingen rating alltså utan bara tanken bakom nicket (eller om det inte fanns någon tanke alls).

HumbleSwede

Efter att ha tillbringat lång tid på internet under "Swede_1", (lagom ödmjukt va?) så sprang jag på pumpen när jag började spela BF2 och även en massa andra onlinespel, det var många som aspirerade på titeln bästa svensken även på utländska servrar. Tillbringade långt över en timme med att hitta ett alternativ på BF och till slut hittade jag min identitet. "Den ödmjuke Svensken", Humble_Swede. Så småningom tog jag bort underscore och voilá. Här e jag, och jag är vad jag heter. Att HumbleSwede i SIG fått ett antal nicknames som Humble och Humlan kan jag leva med. Nick på nicket. :)

//Swede_1
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte.. Jag hade inget smeknamn på den tiden. Men ja, så det fick bli Emmsi. Jag vill helst dock heta Emz efter som jag oftast kallas det men då kan man ju inte ha det nicket för man måste ha minst fyra tecken så det är synd.
 

DeletedUser

Guest
Jag kände att jag behövde ett nick som passade min spelstil, och padlock13 var ett nick som inte riktigt gjorde det
 

DeletedUser

Guest
Efter våra fighter i V9 så skulle padlock13 vara perfekt, hehehehe.

Mvh **Klick!**

Jag var iofs inte helt 100% seriös när jag skrev det, egentligen ville jag bara ha ett nytt nick för jag tröttnade på padlock13 :p
Men jag kan inte komma ihåg att jag nånsin stridit mot dig i V9, fejknickar du i K44? :p
 

DeletedUser

Guest
Mitt nick tog jag för att jag tycker att jag är en Babe ^^ Haha xD
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Mitt p-12 namn är från Blip när jag var 8-9 år^^

Har haft det sen jag började. Sen har jag ju några fakenick också:):)
 

DeletedUser

Guest
Haha ja..

Walle ville ha pron tema i V6 så jag letade efter ett drygt Pronstar namn i flera timmar.. Av en slump hittade jag en Pron-film med Star wars tema.. Valet var då självklart;)

Bone me!?
 
Reaktionspoäng
0
Kul tråd! Har också undrat varför ni heter som ni heter

Fågel Fenix är en odödlig fågel som kommer ur askan, jag på på Fällö och blir därför hertig av Fällö :p

Fågel Fenix (hertig) av Fällö alltså.
 

DeletedUser

Guest
Jag tänkte att jag villa ha det flashigaste namnen på .se så det blev Biz Mack.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte bara på att jag hade ett dåligt ex när jag började....blev nedstämd och började på tw sen som jag tyckte var skitspel i början men sen börja jag gilla det. Dåligt ex resulterade i Badex=bad-ex. :D
 

DeletedUser

Guest
LemonLime...

Jag behövde ett fejknick för v6 och bredvid datorskärmen stod en halvfull flaska med coops egna kolsyrade vatten med lemon-lime-smak

Så enkelt var det ;)
 

DeletedUser

Guest
I was thinking of sexy girls and naked parties
this guy:

GameandWatch.png


because that guy is an old-schooled gamer, and I'm an old-schooled TW-gamer :) and I needed a nickname that was related to Nintendo
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Boefst kommer ni antagligen aldrig få veta varför jag har de nicket :p
:D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Chernobyl,enkelt Stakler off Chernobyl...tyckte det lät coolt (Ingen aning om vad det igentligen va) och tog det. Fick reda på drygt 1 år senare av en kille som mordhota mig om jag inte bytte nick om vad det va o börja forska...men tycker ändå Chernobyl låter coolt :)
 
Topp