Ngn mer?

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
Är det ngn mer än ja som kommer att kolla på när Barca klår Real Madrid idag?
 

DeletedUser

Guest
Inget ont om Barca men de är sämst i världen och jag hatar dem. Hoppas Real visar vad de går för och klår upp de kaxiga katalonerna.
 

DeletedUser

Guest
Vadå barca klår real? det hände iaf inte de senaste två matcherna och lär inte hända den här gånger heller.
Och för det andra har barca Iniesta borta, och de kommer ha det väldigt svårt utan honom.
 

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå barca klår real? det hände iaf inte de senaste två matcherna och lär inte hända den här gånger heller.
Och för det andra har barca Iniesta borta, och de kommer ha det väldigt svårt utan honom.

Hahaha! Kollade du ens på sista matchen? Barca hade klart övertag i andra halvlek. Och real hade inget, och nu spelar barca hemma. Och va hände då sist? 5-0.

Real hade vad jag kallar "Ett anfall ett mål" senaste matchen.
 

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
Inget ont om Barca men de är sämst i världen och jag hatar dem. Hoppas Real visar vad de går för och klår upp de kaxiga katalonerna.

Så du menar att världen´s bästa lag i genom tiderna e sämst? Dom är inte som real och köper till sig bra spelare, barca gör dom bästa spelarna.

Sorry för dubbel inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! Kollade du ens på sista matchen? Barca hade klart övertag i andra halvlek. Och real hade inget, och nu spelar barca hemma. Och va hände då sist? 5-0.

Real hade vad jag kallar "Ett anfall ett mål" senaste matchen.

För det första, spelas den matchen på Santiago Bernabéu, dvs Real's hemmaplan.
Och för det andra, om du såg matchen, så ägde real första halvleken, och hade betydligt mer chanser än Barca totalt, tex en stolpträff, med millimeter marginal.
Och för det tredje, vem bryr sig hur de spelade? Huvudsaken är att de vann den matchen och vann cupen, hur de än nu körde. Det är alltid resultaten som räknas, inte hur bra de körde eller hur nära de var till vinsten.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Är det ngn mer än ja som kommer att kolla på när Barca klår Real Madrid idag?

Jag kommer titta på matchen, men inte blir det förlust för laget från Madrid ikväll. Jag tror det blir uddamålsseger för Real, det känns som om de är mer taggade än vad Barca är och vi får inte glömma mannen, myten, Mourinho som helt enkelt är världens bästa coach ihop med Sir Alex Ferguson och Luíz Felipe Scolari. Så allt kan hända, jag tror och hoppas dock på en Madridseger, även om faktumet att det är bortaplan helt klart kan spela roll.

Ska bli en rolig match oavsett tycker jag personligen =)
 

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
För det första, spelas den matchen på Santiago Bernabéu, dvs Real's hemmaplan.
Och för det andra, om du såg matchen, så ägde real första halvleken, och hade betydligt mer chanser än Barca totalt, tex en stolpträff, med millimeter marginal.
Och för det tredje, vem bryr sig hur de spelade? Huvudsaken är att de vann den matchen och vann cupen, hur de än nu körde. Det är alltid resultaten som räknas, inte hur bra de körde eller hur nära de var till vinsten.

Ja, vem bryr sig hur dom spelade? Eftersom real inte har samma standard som Baraca har i vanliga fall, så lutar det mot en seger för Barca´s sida. Annar´s kan du juh förklara vrf du "tror" att real kommer att vinna ^^
 

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kommer titta på matchen, men inte blir det förlust för laget från Madrid ikväll. Jag tror det blir uddamålsseger för Real, det känns som om de är mer taggade än vad Barca är och vi får inte glömma mannen, myten, Mourinho som helt enkelt är världens bästa coach ihop med Sir Alex Ferguson och Luíz Felipe Scolari. Så allt kan hända, jag tror och hoppas dock på en Madridseger, även om faktumet att det är bortaplan helt klart kan spela roll.

Ska bli en rolig match oavsett tycker jag personligen =)

Ja, där har Real tur (Skulle barca också ha om dom började på sin hemma plan), för det är ofstast på hemma plan man gör det bäst. Och om det är så att det gick så bra i första matchen, kan barca bli "nere" för att dom ligger i back.

Men barca har ochså en fördel, och det är att om dom gör tex 2 mål, blir det svårt för real på hemma plan. Tror alla, även ni real suportrar vet att barca vinner på hemmaplan.
 

DeletedUser

Guest
Ja, vem bryr sig hur dom spelade? Eftersom real inte har samma standard som Baraca har i vanliga fall, så lutar det mot en seger för Barca´s sida. Annar´s kan du juh förklara vrf du "tror" att real kommer att vinna ^^

Jag tror att de kommer vinna för att, som TGOW nämnde, Real är mer taggade, och har Mourinho bakom sig, och Mourinho har fördelat laget rätt, så att det är mer balancerat. Dessutom är moralen hos Real mycket bättre, då de besegrade de som "inte gick att besegra".
Men som jag sa innan, Iniesta är borta, och det är i stort sett han och Xavi som bygger upp Barcas anfallsspel.
Just därför tror jag att Barca kommer att förlora den här matchen, dock bara denna, man vet inte hur det blir till nästa match.
 

DeletedUser

Guest
Haha hade LSK tatt dom?
Alla tider på dygnet ;)


Så du menar att världen´s bästa lag i genom tiderna e sämst? Dom är inte som real och köper till sig bra spelare, barca gör dom bästa spelarna.

Sorry för dubbel inlägg.
Sämst är dem inte. Det ordet kom ut bara för att jag hatar dem. Bäst genom tiderna? Det är dom ju verkligen inte. De var t.o.m bättre ifjol, och då vann de inte ens Champions. Ett riktigt bra lag ska kunna spela fotboll och även göra mål mot deffensiva lag. United är ett av få lag som kan det.
 
Topp