-NG- vs Sprit!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
värst vad det blev tyst från -NG- helt plötsligt,undrar varför.

Side 1:
Tribes: Sprit
Side 2:
Tribes: -NG-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111
Sida 2: 7
Skillnad: 104

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,071,970
Sida 2: 66,941
Skillnad: 1,005,029

chart
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Hörru du Humble, Man får väl inte visa andras namn i forumet? Utan tillstånd??
 

DeletedUser

Guest
Hörru du Humble, Man får väl inte visa andras namn i forumet? Utan tillstånd??

Det är helt rätt. Ser ni något sådant så tummen på rapportknappen direkt. Röda kort kommer att distribueras till den som envisas med att visa nicket på motparten. Samlar ni på er några stycken så vinner ni ett par veckors semseter där ni bara kan LÄSA i forumet.

/Humble
 

DeletedUser

Guest
ja,dår får man väl köra tjallarstilen o rapportera spelaren som kallar en för diverse saker då.patetiskt
 

DeletedUser

Guest
ja,dår får man väl köra tjallarstilen o rapportera spelaren som kallar en för diverse saker då.patetiskt

Om det INTE är tjallarstilen att hänga ut spelaren inför hela internet, vad är det då? Det som gäller här inne för att få lov att överhuvud taget posta en konversation är att den:

  • Skall ha med topic att göra.
  • Den ska vara anonymiserad, man får alltså inte se vem som skickat den.
  • Man får vara beredd på att den man hänger ut kan rapportera posten och då vara beredd på att ta smällen o det blir så.

Passar inte ovanstående så låt bli att posta. Är det ett påhopp och du vill agera på det så är det anmälan till admin som gäller.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Heja Sprit! :)

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111
Sida 2: 7

Riktigt riktigt nice!

och btw: jag saknar er mina gamla stambröder/systrar! Hoppas ni kammar hem vinsten över V9 i framtiden - vilket jag tror starkt på att ni gör om ni håller upp glöden och motivationen! =)

Kämpa på! Och en sak till: Mudde, du är söööt :) Är riktigt glad att det var just DU som tog över mitt konto! Du har gjort ett kanonjobb, keep it up brother!

/Zonic
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Side 1:
Tribes: Sprit
Side 2:
Tribes: -NG-

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 29,774
Sida 2: 1,220
Skillnad: 28,554

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 540
Sida 2: 274
Skillnad: 266

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 253,367,974
Sida 2: 9,539,445
Skillnad: 243,828,529

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,068,093
Sida 2: 2,610,859
Skillnad: 2,457,234

chart




Sådär. Känns som om tråden kan låsas eftersom NG inte är särskilt relevanta längre...?
 

DeletedUser

Guest
Med 17 spelare och 634 byar kvar får jag nog låta trådskaparen eller en representant för -NG- säga sitt innan hänglåset åker på. Blir ju lite tokigt om en stam förklarar krig och den påhoppade avslutar det hela tiden. Blir ju ALDRIG klara då... ;)

//Humble
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Med 17 spelare och 634 byar kvar får jag nog låta trådskaparen eller en representant för -NG- säga sitt innan hänglåset åker på. Blir ju lite tokigt om en stam förklarar krig och den påhoppade avslutar det hela tiden. Blir ju ALDRIG klara då... ;)

//Humble

Jo, jag menade inte att du skulle låsa den utan input från NG. Ville mest visa att vi inte bryr oss om dom längre. Är dom ivägen mer så ryker dom från kartan helt.

Åter till amox.
 

DeletedUser

Guest
Ge det en vecka eller två utan aktivitet från -NG-'s sida ingame eller här. Säg till mig så åker låset på då. Sedan får trådskaparen eller annan stamedlem säga åt mig att öppna den igen om det är relevant. Öppna trådar om döda, ej avslutade krig kan man fylla halva Internet med och det är alltid någon som hittar tråden om två år och bumpar den... :/

//H
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan sprit!

Vi i -NG- har haft mycket i irl nu, , och inte kunna spela lika mycket eller rättare sagt ha tillgång till datorn lika mycket. Så matchen för er spritare har varit väldigt enkel men visst har vi klättrat på både erfarenhet och ob.

Vi i -NG- har o stort sett gett upp inte alla men nästan, så spritarna får det en lätt match mot alla dessa off byar som står parkerade i alla dessa byar. Spritarna hade kass moral i början, men sen när vi tog 3 mille ungefär av den spelaren som gav upp i första hand. Det blev lika enkelt som att adla barbarer, men en bra grund iaf...

Sen kom tiden då ni i sprit tillkallade WoS in i det hela och då blev matchen helt annorlunda, offbyar riktades stadigt av WoS mot k63 där vi hade våran grund. WoS plockade ett fåtal byar innan sprit hade tagit sig dit. Sen kom sprit och ökade trycket för oss, matchen ändrades totalt och allt och alla fattade ingenting i -NG-.

Så man kan säga att det blev ungefär 300 mille mot 12, men det gör inget, tycker jag. Om man är bra på att ducka, snipa och även fördela deff och döda er off och adel, så hade vi kunnat vina. Liten chans, men den fanns där ändå.

Och så får man inte glömma denna moral som ställer till det som f*n för sprit, men av ett inaktivt -NG- så gick det väldigt enkelt för sprit ändå, dock så tycker jag sprit inte var sig lik på något sätt alla.

Men vi får nog som alla andra spelare/stammar på v.9 tacka för en god match och slänga in handuken.

För mig (-NG- are) så får ni gärna stänga tråden nu så den inte går överstyr.

-NG- tackar för sig och önskar sprit en god jul, och ett gott nytt år, och till v.9s vinst!

Mvh alla i -NG-
 

DeletedUser

Guest
.....

Sprit har aldrig behövt kalla på WoS och WoS har behövt aldrig kalla på Sprit. Jag vet att det är en svindlande tanke att allianser är heliga...

Vina hade ni nog kunnat gjort men vinna? NOPE!

Men bättre att prova än att vänta. Respekt för det.

Happy holidays!
/Q
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Hejsan sprit!

Vi i -NG- har haft mycket i irl nu, , och inte kunna spela lika mycket eller rättare sagt ha tillgång till datorn lika mycket. Så matchen för er spritare har varit väldigt enkel men visst har vi klättrat på både erfarenhet och ob.

Vi i -NG- har o stort sett gett upp inte alla men nästan, så spritarna får det en lätt match mot alla dessa off byar som står parkerade i alla dessa byar. Spritarna hade kass moral i början, men sen när vi tog 3 mille ungefär av den spelaren som gav upp i första hand. Det blev lika enkelt som att adla barbarer, men en bra grund iaf...

Sen kom tiden då ni i sprit tillkallade WoS in i det hela och då blev matchen helt annorlunda, offbyar riktades stadigt av WoS mot k63 där vi hade våran grund. WoS plockade ett fåtal byar innan sprit hade tagit sig dit. Sen kom sprit och ökade trycket för oss, matchen ändrades totalt och allt och alla fattade ingenting i -NG-.


Så man kan säga att det blev ungefär 300 mille mot 12, men det gör inget, tycker jag. Om man är bra på att ducka, snipa och även fördela deff och döda er off och adel, så hade vi kunnat vina. Liten chans, men den fanns där ändå.

Och så får man inte glömma denna moral som ställer till det som f*n för sprit, men av ett inaktivt -NG- så gick det väldigt enkelt för sprit ändå, dock så tycker jag sprit inte var sig lik på något sätt alla.

Men vi får nog som alla andra spelare/stammar på v.9 tacka för en god match och slänga in handuken.

För mig (-NG- are) så får ni gärna stänga tråden nu så den inte går överstyr.

-NG- tackar för sig och önskar sprit en god jul, och ett gott nytt år, och till v.9s vinst!

Mvh alla i -NG-

Fängslande anekdot broder. Intressant att hela -NG- fick "mycket IRL" precis samtidigt. Tur för oss, annars kanske spelplanen sett heeeelt annorlunda ut.

Får väl tacka för en god match. Kul att ni gjorde en offensiv istället för att sitta och vänta, men trist att Mudnor är upptagen med att hålla hand. Tackhej
 

DeletedUser

Guest
Hejsan sprit!

Vi i -NG- har haft mycket i irl nu, , och inte kunna spela lika mycket eller rättare sagt ha tillgång till datorn lika mycket. Så matchen för er spritare har varit väldigt enkel men visst har vi klättrat på både erfarenhet och ob.

Vi i -NG- har o stort sett gett upp inte alla men nästan, så spritarna får det en lätt match mot alla dessa off byar som står parkerade i alla dessa byar. Spritarna hade kass moral i början, men sen när vi tog 3 mille ungefär av den spelaren som gav upp i första hand. Det blev lika enkelt som att adla barbarer, men en bra grund iaf...

Sen kom tiden då ni i sprit tillkallade WoS in i det hela och då blev matchen helt annorlunda, offbyar riktades stadigt av WoS mot k63 där vi hade våran grund. WoS plockade ett fåtal byar innan sprit hade tagit sig dit. Sen kom sprit och ökade trycket för oss, matchen ändrades totalt och allt och alla fattade ingenting i -NG-.

Så man kan säga att det blev ungefär 300 mille mot 12, men det gör inget, tycker jag. Om man är bra på att ducka, snipa och även fördela deff och döda er off och adel, så hade vi kunnat vina. Liten chans, men den fanns där ändå.

Och så får man inte glömma denna moral som ställer till det som f*n för sprit, men av ett inaktivt -NG- så gick det väldigt enkelt för sprit ändå, dock så tycker jag sprit inte var sig lik på något sätt alla.

Men vi får nog som alla andra spelare/stammar på v.9 tacka för en god match och slänga in handuken.

För mig (-NG- are) så får ni gärna stänga tråden nu så den inte går överstyr.

-NG- tackar för sig och önskar sprit en god jul, och ett gott nytt år, och till v.9s vinst!

Mvh alla i -NG-

Jag har verkligen medkänsla med er, fo' real bro .
 

DeletedUser

Guest
Då stänger vi butiken för denna gången. Åsikter om det --> PM till mig.

/Humble
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp