-NG- vs Sprit!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
-NG- förklarar härmed krig med Sprit!

Sprit har klarat allt de har ställts inför, varav det färskaste kriget var mot T:V:W. Dock kommer nu ännu ett hinder i vägen, -NG-!
New Generation går in i en svår fas, men det hindrar inte oss!
Vi slåss för varandra! Vi kommer inte att ge oss förrän vår sista svärdsman är dödad! Vi slåss mot ett motstånd som är 20 gånger så stora som vi, men inget är omöjligt! Ta er i akt Sprit!

Vi önskar alla i sprit ett bra krig, för det kan bli ert sista...
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, kul krigsförklaring.

Lycka till!

Btw, vi är lite upptagna med Amox för tillfället. Men vi tar hand om er snart.
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som om de kör med svärd... Och lär de inte bli vårat sista "krig" hur som helst? Efter Amox är det väll bara -NG- kvar väll?
 

DeletedUser

Guest
Good hunting...elller?

Aja, hoppas att jag får mer attacker på mig nu.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mycket intressant ska detta bli, men tycker det är mest dumdristigt av -NG- att gå på Sprit. Eftersom Sprit är bäst så kommer dom vinna, sen vill jag även säga tack till Oskar som hjälpte mig med denna texten =)
 

DeletedUser

Guest
Mycket intressant ska detta bli, men tycker det är mest dumdristigt av -NG- att gå på Sprit. Eftersom Sprit är bäst så kommer dom vinna, sen vill jag även säga tack till Oskar som hjälpte mig med denna texten =)

Jo, förvisso... Men vi vet att Sprit ändå kommer att attackera oss så fort AmoX är nere, så vi hade inget att göra förutom en, som avve beskrev det, heroic charge;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -NG-
Side 2:
Tribes: Sprit

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 2
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 151,240
Sida 2: 19,797
Skillnad: 131,443

chart
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp