Nattens händelser på V10, flyttat från ryktestråden.

DeletedUser

Guest
Åh vad lågt! *upprörd*

känns som att en gubbe borde komma fram och säga.. höhöhö inte lägre än glocalnet.... men det e ett text forum så sannolikheten att en gubbe ska komma o säga vad som helst är väldigt liten... fast annars hade det varit awesome :awsm:
 

DeletedUser

Guest
jag garvar mest åt det.. fast jobbigt för deus som har kämpat sjukt mkt med vissa saker right? ;)
 

DeletedUser

Guest
känns som att en gubbe borde komma fram och säga.. höhöhö inte lägre än glocalnet.... men det e ett text forum så sannolikheten att en gubbe ska komma o säga vad som helst är väldigt liten... fast annars hade det varit awesome :awsm:


Ja det hade varit awesome!
 

DeletedUser

Guest
jag garvar mest åt det.. fast jobbigt för deus som har kämpat sjukt mkt med vissa saker right? ;)

Garvar faktiskt själv över det hela.
Så fånigt på nåt vis.

Kanske ska tillägga att Nuubcake ansökte till GOTH med motiveringen att han ångrat vissa saker han gjort i tidigare världar som svärtat hans rykte och ville nu upprätta det igen. Snäll som jag är ger jag honom just den chansen och nu har Nuubcake tackat mig för det.

Känns lite som att han failat med att upprätta sitt rykte, faktiskt.
Nån som säger emot den biten?
 

DeletedUser

Guest
Håll gärna diskussionen på en mer principiell nivå. Oavsett rätt eller fel så riskerar diskussionen falla under påhopp om det blir mer personligt. Sätter ribban så högt jag kan men reglerna finns där även för busar, vad man än trycker om dom... :/

Ett visdomens ord då jag har egen erfarenhet av att en av TW's största profiler raderade mitt eget stamforum en gång (nej, det är inte IC3):

Ger du någon rättighet att moderera ditt forum, se till att personen bor max en busshållplats bort och att han/hon är mindre än dig, eller att ni är släkt i rakt ned-/uppstigande led. (Kusiner räknas inte, alldeles för långt bort och dom är av födsel och gammal vana totalt opålitliga. ;)
 

DeletedUser

Guest
Betyder det att du INTE säger emot mig ?


haha. du menar alltså. Om nån raderar stamforumet.. Åk hem till dom och spöa skiten ur dem ?

*skrattar*
 

DeletedUser

Guest
Off the record: Ja, spöa skiten ur honom.

On the record: Nej, man får inte låta spelet gå ut över verkligheten.

Sensmoral och vad jag EGENTLIGEN menar: Trust noone, inte innan dom bevisat att dom går att lita på. Tyvärr är en del duktiga på att gå att lita på tills dom inte går att lita på... Enda motvapnet mot DET - regelbunden backup på viktiga trådar. 2 timmar efter att Knights forum försvann var alla viktiga trådar tillbaka. (Det var den tiden det tog att få tag i den som backat forumet och få det återställt.)
 

DeletedUser

Guest
Off the record: Ja, spöa skiten ur honom.

On the record: Nej, man får inte låta spelet gå ut över verkligheten.

Sensmoral och vad jag EGENTLIGEN menar: Trust noone, inte innan dom bevisat att dom går att lita på. Tyvärr är en del duktiga på att gå att lita på tills dom inte går att lita på... Enda motvapnet mot DET - regelbunden backup på viktiga trådar. 2 timmar efter att Knights forum försvann var alla viktiga trådar tillbaka. (Det var den tiden det tog att få tag i den som backat forumet och få det återställt.)

Mjo. Var en av våra F.D. baroner som gjorde bort sig, tyvärr. Han borde ha vetat bättre än att kasta KÖ utan att dra sina privs.
men jaja, misstag är väl mänskligt.

Nu var inte forums skadan sådär jätte stor. Var väl mest Roliga grejer i offtopic och presentationstråden som måste återställas helt.

Resten var smågrejer som nu ändå är tillbaka i en ngt förbättrad form dessutom.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ju kalla det karma. Det är inte första gången det händer på den här världen;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tråkigt deus. Hoppas karma får han irl ;)

Hehe järnröret är din bästa vänn :D

Skittråkigt när folk gör sådär, ibland känner man ju för o ta reda på adressen o ta bussen dit...Men men.
 
Topp