Nattens händelser på V10, flyttat från ryktestråden.

DeletedUser

Guest
Ryktas att GOTH's forum blev rensad och all blev kickad förutom Deusm/Aeon.
Ryktas att GOTH försöker samla ihop lite stammar för en gangbang gentemot DomDom.
Ryktas att SSS och NBpB var posetiva för en Gangbang.
Ryktas att nu drar man tillbax och stoppar TW berondet.
Ryktas att för att bli kvitt med ett beroende så måste man göra något radikalt negativt för berondet.
som innebär att man inte kan komma tillbax till beroendet.
Ryktas att detta var enda sättet jag kunde bryta beroendet och drar mig tillbax från allt som har å göra med datorn
överhuvudtaget och äntligen har vaknat upp och tar tag i mina problem innan jag förlorar både Dottern och sambon.

Cya
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag fick ett roligt PM från patteh ;)

Patteh Idag kl 03:28
Allting kommer ordna sig så fort Deusm eller Aeon loggar in, jag vet vem som har gjort detta och vi litade verkligen på han. Han har svikit mig och hela stammen, då han var en nära vän. Men oroa er inte.

~ Patteh

NuubCake Idag kl 03:30
:'( Fattar inte varför du sickade detta till mig ? :S xD

Patteh Idag kl 03:31
Asså varför gjorde du det :/?

NuubCake Idag kl 03:35
Full och dum
han är full
han är dum

Han drar gamla skämt
och gör bort sig jämt
sedan slutar varje bal
i stor skandal

Han dricker sprit
han luktar sprit
han tänker sprit
han är kär i sprit

Patteh Idag kl 03:36
Ofta du har druckit?

NuubCake Idag kl 03:37
Återfall.....

Patteh Idag kl 03:37
no shit?

NuubCake Idag kl 03:38
Nope

Patteh Idag kl 03:38
Du har ju precis gjort bort dig, du lär ju aldrig få komma tillbaka. Är det för att du ska sluta?

NuubCake Idag kl 03:39
Var bland annat tvungen att göra något radikalt för å lyckas sluta med TW,
Beroendet för starkt...

Inget Personligt

Patteh Idag kl 03:41
Tycker det var jävligt onödigt, vi ses väll någon gång.

Patteh Idag kl 04:04
Hallå, kan du ta bort ditt inlägg på externa?

Patteh Idag kl 04:06
Du fattar väll att du förstör för oss som fan?

NuubCake Idag kl 04:09
Visst fan ,
tar bort de om 5 min :)

Patteh Idag kl 04:10
Du kan ju ha kvar allt förutom om våra planer mot domdom.

NuubCake Idag kl 04:10
Naah tar bort allt :) <3
 

DeletedUser

Guest
ryktas att pias inte vet vad backstabbing är xD:p

Här under har du något liknande en backstabb.

Ryktas att GOTH's forum blev rensad och all blev kickad förutom Deusm/Aeon.
Ryktas att GOTH försöker samla ihop lite stammar för en gangbang gentemot DomDom.
Ryktas att SSS och NBpB var posetiva för en Gangbang.
Ryktas att nu drar man tillbax och stoppar TW berondet.
Ryktas att för att bli kvitt med ett beroende så måste man göra något radikalt negativt för berondet.
som innebär att man inte kan komma tillbax till beroendet.
Ryktas att detta var enda sättet jag kunde bryta beroendet och drar mig tillbax från allt som har å göra med datorn
överhuvudtaget och äntligen har vaknat upp och tar tag i mina problem innan jag förlorar både Dottern och sambon.

Cya

Du har aldrig hört talas om avsluta konto?
Det är enklare och du hade blivit bortglömd i mängderna som alla andra som slutar.

Nåja, tragiskt sätt att färdas ut ur TW världen på i alla fall. men lycka till IRL.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att Deus Machina upplever deja vu från värld 6 när stammen sabbas av någon knasboll.

Nja, stammen har inte sabbats. Bara vårt forums som blivit lite raderat.
men ingen fara för det. Det mesta är redan återställt. Och nuubcake har svärtat sitt rykte.
Vad mer finns det att säga ?
Sen hans utfall i denna tråden kan ju enbart betraktas som korkat.
Tror både SSS och NBnP kan dementera hans påhopp mot dem.
Förstår vad han har för ont av dem. =/
 

DeletedUser

Guest
Debatten är intressant och skall få leva ett tag även om det är en diskussion som inleds med ett faktum. Tråden i tråden om raderade forum etc förtsätter därför här...

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Awwww, that hurts. tåkigt att höra, hoppas att detta inte påverkar GOTH så himla negativt.
 

DeletedUser

Guest
Awwww, that hurts. tåkigt att höra, hoppas att detta inte påverkar GOTH så himla negativt.

nejdå, ingen fara.. Tack för omtanken, Gami. GOTH har kärlek att erbjuda dig. :)

Allt är i stort sett återställt redan och medlemmarna droppar tillbaka en efter vartefter dom loggar in.
I och för sig hade vi tänkt att rensa ur ordentligt i forumen, men kanske inte riktigt såhär grundligt..

*skrattar*
 

DeletedUser

Guest
Orka radera hela forumet, varför inte bara lägga ner?
rätt så trist, att se det forumet försvinna, fanns rätt så mycket roligt där.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, det var lite kul där Deus, men ja, förhoppningsvis så har ni fortfarande de viktigaste sakerna i eran skallar :D Det blev lite storstädning där, kanske för att ni inte storstädade innan nyåret? :D

men nu gissar jag på lite adlingar på killen som förstörde göras redan nu :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, det var lite kul där Deus, men ja, förhoppningsvis så har ni fortfarande de viktigaste sakerna i eran skallar :D Det blev lite storstädning där, kanske för att ni inte storstädade innan nyåret? :D

men nu gissar jag på lite adlingar på killen som förstörde göras redan nu :)

Oja. Han ska vi plåga. :)
 

DeletedUser

Guest
man behöver inte lägga av för att man raderar ett forum^^ det har ju inget med att lägga av att göra.. hacka någon admins konto istället blir du nog bannad o slipper detta skitspel :)
 

DeletedUser

Guest
man behöver inte lägga av för att man raderar ett forum^^ det har ju inget med att lägga av att göra.. hacka någon admins konto istället blir du nog bannad o slipper detta skitspel :)

HAHAHA !!!
Ja, det funkade ju för isprinsen. :)
 

DeletedUser

Guest
Synd när sådant händer! Hoppas verkligen ni kommer igång igen ordentligt! Ska bli skoj och se om ni lyckas ta rank 10 ifrån oss elr inte ^^
 
Topp