Nar Vs =Ä=

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det va så att alla hade lika mycket att säga till om men det gäller inte längre så du vet.

Ni förklarade =Ä= krig och ni kommer att få stå ensamma i det med så ni vet.

När ni förklarade =Ä= krig så begik ni även ett avtalsbrott mot övriga Nav-stamar som ni kommer att få sota för så att ni vet.

Denna punkt bröt ni i mot:

4. Gent i mot mindre stammar agerar varje del av klanen som en enskild stam. Gent i mot större stammat agerar stammarna samfällt.

Och som alla andra förstår så är ju inte =Ä= någon liten stam.

Vist ni skördar lite framgångar genom att ta byar som =Ä= håller på att intärnadlar det tycker jag är väldigt modigt av er :rolleyes:

Tycker det är synd att en så fin stam som nar kommer att raderas bara PGA DIG.

MVH Coollars Diplomat för Nav

Ja vi har förstått att vi står ensamma. Men vi ville ej behöva dra in er i detta, vi har iofs hjälpt er i alla krig ni utstått och kommer så göra.

Nu med dessa regler, de har ja ingen anning om. Lite pinsamt måste ja erkänna, tycker iaf majuttii borde informerat oss/nån iaf om att de fanns såna regler.

Alltså, ja har ej raderat något. Däremot så raderas =Ä= :p

Men om vi bröt regler som vi ej visste något om, då får du gärna informera oss om det asap. /informera mig om andra vet.

Får väl hoppas Detta ej har blivit något negativt för er i Nav/Nan/Nad. Vi ville ju bara kriga och inte ta barbarbyar hela tiden.
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker dock att ingen av stammarna ska bli underskattade. Men NAR har än sålänge bara plockat gratis byar /clap

Så GLHF bägge två, tror dock =Ä= nog plockar detta
 

DeletedUser

Guest
Alla säger att det bara är toma byar, det finns däremot rapporter i vårt froum på blanda annat fulla byar som rensas och adlas:p, så jag vet inte vad ni snackar om?:confused:
dem jag spejad/ rensad har jag träffat på mycket motstånd och davoodo slår sig bra måste jag säga;)
Sen till alla som tror att vi kommer att bli köttade så har jag bara å säga att tanken är fri, men fakta är fakta och den har ni flera ggr här.
okej även om vi skulle tagit era 29 byar utan motstånd :rolleyes:vrf har ni tagit 0?:confused:
 

electroj

New Member
Reaktionspoäng
0
Håller med ice-t, ingen av stammarna bör underskattas.

Låt oss kriga å ha kul, skippa smutskastningen!
 

DeletedUser

Guest
Stats

Som ni ser så har vi inte tid med er än....

Side 1:
Tribes: =Ä=
Players:

Side 2:
Tribes: NAR
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 139
Sida 2: 57
Skillnad: 82

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 36
Skillnad: 36

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,060,489
Sida 2: 369,747
Skillnad: 690,742

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 295,371
Skillnad: 295,371

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: NAR
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä=
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52
Sida 2: 32
Skillnad: 20

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 388,413
Sida 2: 245,335
Skillnad: 143,078

image.php




inte bra;)
 

DeletedUser

Guest
Kriget har varit igång i drygt ett dygn så att lägga timeframe för alltid är missvisande.
 

DeletedUser

Guest
Det är relativt missvisat hur som helst tycker jag.

Nar startade krig och ska naturligtvis leda efter deras offensiv, Ä har vad jag vet inte gjort allt för mycket motstånd tillbaka än.

Jag tror att statistiken är relativt grovt förändrad efter låt oss säga en veckas tid!
 

DeletedUser

Guest
Det lär nog vara lite annorlunda siffror om en vecka men fortfarande så leder NAR kriget och det kan ingen ta ifrån dom.
Men såklart, dom körde första vågen med offen och tror dom är "all that" nu, vi får se ifall dom är lika kaxiga/spydiga efter att sim city ädlingarna har inlett sin offensiv.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vårat mål är ju o hålla nollan, ofc. Tar dem en by så äre inge kul längre :(

Seriöst, de kommer bli slakt på Nar byar när de inleder sin offensiv, eller? (De har mig som strateg, så antar ja får ta på mig all skit om vi förlorar :p Men ja fightas med alla medel tillåtna! )

Meh, fel o vara Wannabe svensktafro? :)
 

DeletedUser

Guest
sry allihop mitt fel, detta är den för detta krig, senaste 48 h:p

Side 1:
Tribes: NAR
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä=
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 41
Sida 2: 0
Skillnad: 41

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 333,265
Sida 2: 0
Skillnad: 333,265

image.php



41-0:D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Självklart inte, det är många som vill va som mig :p
Du kan ju börja med att samla ihop dom 5-6 bästa ur din stam och backstabba NAR så är du en bit på vägen.

Nä, så långt behöver ja ej gå. Får ta bort de "negativa" delarna från dig, vilket är dedär med Backstabbing. ^^

De går framåt, men som =Ä= säger. De är 2 internadlingsspelare vi anfaller, men drygt o rensa ändå ^^

Får väl se imorgon, om de blir någon counter attack.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Med detta vill ja meddela att

bush.jpg


Jag har nu lämnat in en ticket, får se om den tar något :p

132792-nuke.jpg


Som sagt No Cheating! :rolleyes: (Gud aka Nino/admins avgör om de cheatat)

Microsoft_Xbox_Live_cheaters.jpg


43-0 ^^ 100-0? är de möjligt? De lär isåfall knäcka =Ä= :rolleyes: Men assist börjar anlända, så de är bara timmar kvar av vårat frosseri av byar- Tills vår "nuke" slår ner på dem.
 
Topp