Nar Vs =Ä=

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vet inte om jag har missat detta i någon annan tråd men ifall erat krigande mot =Ä= innan jul var ett lyckad drag, varför fortsatte ni inte erat köttande?

Jo du vet, innan jul då hade ja ej lyckats "hjärntvättat" stammen tillräckligt för att de ville fortsätta. De bör stämma ganska bra med saabe`s historia.

Vi var ej tillräckligt starka, förmodligen inte nu heller. Men vafan :p ibland får man chansa, CARPE DIEM :D

Dessutom tror ja de flesta vill detta, känns skönt iaf.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Men är det inte huvudstammen som bestämmer besluten och dom andra stammarna i familjen lyder deras order?
Får önska er lycka till, alltid kul med krig även fast jag ogillar familjestammar :)

Mja alltså som ja förstått är vi 4 stammar lika delaktiga, dvs de finns ingen "moderstam" som ja alltid trott.

Hursomhelst verkar Nav ha mest o säga till om :)

Oja, fett kul i vårt forum, Nav ser lite skeptiska ut till detta :eek: Men men, kriga ville vi i nar göra. Men när motståndare tar slut då har man ett problem ^^

Sen tror ja =Ä= också välkommnar detta krig :)
 

DeletedUser

Guest
Mja alltså som ja förstått är vi 4 stammar lika delaktiga, dvs de finns ingen "moderstam" som ja alltid trott.

hahahhahaha patetiskt, vilket skämt!

Vore kul med en kommentar från ädlingarnas ledare om krigsförklaringen.
Varför vill inte era systerstammar dra ut i kriget mot =Ä=?
När man inte kan skicka assistans till folk utanför stammen så måste man ju bidra med nukes, varför ha en familjestam ifall inte hela familjen drar åt samma håll?
Brorsan vill det ena, syrran det andra och päronen försöker hålla barnen i styr.
 

DeletedUser

Guest
hahahhahaha patetiskt, vilket skämt!

Vore kul med en kommentar från ädlingarnas ledare om krigsförklaringen.
Varför vill inte era systerstammar dra ut i kriget mot =Ä=?
När man inte kan skicka assistans till folk utanför stammen så måste man ju bidra med nukes, varför ha en familjestam ifall inte hela familjen drar åt samma håll?
Brorsan vill det ena, syrran det andra och päronen försöker hålla barnen i styr.

Men idiot!(inget illa menat:)) Först whinar du om att du hatar familjestammar och sen när det visar sig att en av stammarna i familjen drar åt ett annat håll, d.v.s visar tecken på självständighet, då whinar du ännu mer:confused: Var glad, annars kommer mina yxor och bankar glädje i dig, noob :p
 

DeletedUser

Guest
Om man sätter sin fot i en familjestam så är väl tanken att man ska jobba tillsammans, vad är meningen med skiten annars?
Aja hur som helst, låt top stammen i familjen kriga och dom andra stammarna kolla på, det låter som en bra idé :D

FarmerMaster, dina yxmän får gärna komma på besök...
Att du, FarmerMaster, kallar mig noob...adduuu vet inte ens vart jag ska börja.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Oooops henke did it again!

Ja du Henke

Varför blir jag inte förvånad?

Att aldrig stammar i TW förstår vad det betyder att få in dig i ledningen, raka vägen ner i källaren?

Gratz till att ha lyckats att få dem att anfalla 2 av våra spelare som vi höll på att internadla. Därför var de tomma, men vi kan ju alltid ta tillbaka dem senare, så ni får "låna" dem ett tag.

Snygg krigsförklaring, jag gillade bilderna.

Men ni glömde att säga upp den IAP som ni ville ha vid förra freden och som ni fick. Men den blundern skiter vi i Henke, då vi är vana med dina tilltag sen de andra världarna. Du har ju så att säga vanan inne, och när det gäller dig så får man ju vara beredd på det ena och det andra.

Undrar bara var du skall fly denna gång, kanske till Ecalos om de vill ha dig, eller längre ut mot kanten. Glöm bara inte att tacka din nuvarnade stam som har gett dig så otroligt mycket byar att internadla.

Sim City stammen kommer att bygga fina palats till er i våra byar//Cribba
 

DeletedUser

Guest
Om man sätter sin fot i en familjestam så är väl tanken att man ska jobba tillsammans, vad är meningen med skiten annars?
Aja hur som helst, låt top stammen i familjen kriga och dom andra stammarna kolla på, det låter som en bra idé :D

FarmerMaster, dina yxmän får gärna komma på besök...
Att du, FarmerMaster, kallar mig noob...adduuu vet inte ens vart jag ska börja.

Nej, men jag driver ju absolut inte med dig:rolleyes:

Att mina skills inte överträffar dina är väl en korrekt observation,ja, men sedan får du ta allt jag säger också med en nypa salt ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja du Henke

Varför blir jag inte förvånad?

Att aldrig stammar i TW förstår vad det betyder att få in dig i ledningen, raka vägen ner i källaren?

Gratz till att ha lyckats att få dem att anfalla 2 av våra spelare som vi höll på att internadla. Därför var de tomma, men vi kan ju alltid ta tillbaka dem senare, så ni får "låna" dem ett tag.

Snygg krigsförklaring, jag gillade bilderna.

Men ni glömde att säga upp den IAP som ni ville ha vid förra freden och som ni fick. Men den blundern skiter vi i Henke, då vi är vana med dina tilltag sen de andra världarna. Du har ju så att säga vanan inne, och när det gäller dig så får man ju vara beredd på det ena och det andra.

Undrar bara var du skall fly denna gång, kanske till Ecalos om de vill ha dig, eller längre ut mot kanten. Glöm bara inte att tacka din nuvarnade stam som har gett dig så otroligt mycket byar att internadla.

Sim City stammen kommer att bygga fina palats till er i våra byar//Cribba

Du har rätt till en åsikt javisst.

Tyvär så bröt regenska den iap:n 11:55 eller något sånt (vet ej om du fick infon eller vem de gick till)

Jadu, du får väl tro va du vill ^^ Antingen förlorar vi eller så vinner vi, de är ett spel och vi gillar kriga :)

Tänker inte ens kommentera din flykting teori.

Nåväl, skönt att du gillade min krigsförklaring. Då ska du se min "vi vann ni förlorade - förklaring" ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1:
Tribes: NAR
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä=
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 0
Skillnad: 11

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86,541
Sida 2: 0
Skillnad: 86,541

image.php


11-0 än sålänge, antar att twstats uppdaterar segt ^^

Sen så har iofs inte =Ä=s befruktade offensiv kommit ännu (räknar med över 5.000 inkommande på mig själv annars är ni tråkiga :) )
 

m0stnero

New Member
Reaktionspoäng
0
Härlig statistik

Ser bra ut det där, nästan som att skryta över byten i en internadling.
 

Maxxix

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: NAR
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä=
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 0
Skillnad: 19

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 157,775
Sida 2: 0
Skillnad: 157,775

image.php
 

DeletedUser

Guest
Gäsp

Henrik,

snyggt att visa stats över att ta tomma interadlingsbyar. Vi får väl se vad som händer över de nästa veckorna. Jag har många fina sim-byar, du är välkommen att skicka dina såkallade bomber.

Gäsp
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik,

snyggt att visa stats över att ta tomma interadlingsbyar. Vi får väl se vad som händer över de nästa veckorna. Jag har många fina sim-byar, du är välkommen att skicka dina såkallade bomber. Jag är ett Sim City Fan =D

Gäsp

Ja visst är de fina stats iaf. 19-0, ja menar *0* usch.

Awell, vi fortsätter - ni kan ju försöka på nollan :)
 

DeletedUser

Guest
Mja alltså som ja förstått är vi 4 stammar lika delaktiga, dvs de finns ingen "moderstam" som ja alltid trott.

Hursomhelst verkar Nav ha mest o säga till om :)

Oja, fett kul i vårt forum, Nav ser lite skeptiska ut till detta :eek: Men men, kriga ville vi i nar göra. Men när motståndare tar slut då har man ett problem ^^

Sen tror ja =Ä= också välkommnar detta krig :)

Det va så att alla hade lika mycket att säga till om men det gäller inte längre så du vet.

Ni förklarade =Ä= krig och ni kommer att få stå ensamma i det med så ni vet.

När ni förklarade =Ä= krig så begik ni även ett avtalsbrott mot övriga Nav-stamar som ni kommer att få sota för så att ni vet.

Denna punkt bröt ni i mot:

4. Gent i mot mindre stammar agerar varje del av klanen som en enskild stam. Gent i mot större stammat agerar stammarna samfällt.

Och som alla andra förstår så är ju inte =Ä= någon liten stam.

Vist ni skördar lite framgångar genom att ta byar som =Ä= håller på att intärnadlar det tycker jag är väldigt modigt av er :rolleyes:

Tycker det är synd att en så fin stam som nar kommer att raderas bara PGA DIG.

MVH Coollars Diplomat för Nav
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: NAR
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä=
Players:

Timeframe: 16/01/2009 15:00:00till17/01/2009 07:50:01

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 0
Skillnad: 29

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 246,362
Sida 2: 0
Skillnad: 246,362

image.php


jävla lätt deta 29-0
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Det va så att alla hade lika mycket att säga till om men det gäller inte längre så du vet.

Ni förklarade =Ä= krig och ni kommer att få stå ensamma i det med så ni vet.

När ni förklarade =Ä= krig så begik ni även ett avtalsbrott mot övriga Nav-stamar som ni kommer att få sota för så att ni vet.

Denna punkt bröt ni i mot:

4. Gent i mot mindre stammar agerar varje del av klanen som en enskild stam. Gent i mot större stammat agerar stammarna samfällt.

Och som alla andra förstår så är ju inte =Ä= någon liten stam.

Vist ni skördar lite framgångar genom att ta byar som =Ä= håller på att intärnadlar det tycker jag är väldigt modigt av er :rolleyes:

Tycker det är synd att en så fin stam som nar kommer att raderas bara PGA DIG.

MVH Coollars Diplomat för Nav

tror du seriöst att ä kommer slå ut oss?
 

DeletedUser

Guest
Nej, ja tror öhm de är som vi sagt Sim city spelare.

Ja menar tomma byar säger ju en sak "välkommen in och adla, ta alla betala för va ni känner för" sure, betalar för soldaterna muren tar :p

Tack tack, så mkt beröm :p

/Nej bush är bara lite sur för ja hejar på ÖL och inte of-pol, thats why :)


henrik jag tycker att det är kul att kalla oss sim-city spelare eftersom vi kommer att göra slut på er.
 
Topp