*N*S* vs Hire, håll allt annat utanför denna tråden!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Vargklo

Member
Reaktionspoäng
2
Side 1:
Tribes: *N*S*
Players:

Side 2:
Tribes: Hire
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 7
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28,306
Sida 2: 57,734
Skillnad: 29,428

image.php
 

DeletedUser

Guest
Över en timmes städande här inne för att hitta något som LIKNAR en riktig tråd igen.

Nästa runda jag måste göra här inne för att städa bort skiten efter spelare som inte klarar att tänka först och skriva sedan kommer inte att inträffa. Det blir hänglås direkt!!

Detta är inte ett hot, det är ett löfte.
 

DeletedUser

Guest
Nenne är StyggeArvid de har han bevisat via denna :)

Angående den bilden ja... Gillar dina "fejkadelståg" UncleDirty på över 30 timmar... :) Svårt där att lista ut.

Därefter så kan detta vara postat från vem som helst. Men tror att Arvid blir glad om ni tror att jag är han :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Angående den bilden ja... Gillar dina "fejkadelståg" UncleDirty på över 30 timmar... :) Svårt där att lista ut.

Därefter så kan detta vara postat från vem som helst. Men tror att Arvid blir glad om ni tror att jag är han :)

Dom där 30 timmars attackerna funkar bra o rensa offbyar som står hemma o trampar med, riva mur och farm går med bra. Fråga silwer och Emil :)
 

DeletedUser

Guest
måste säga att jag imponeras av uncledirty som skickar adel fejk med adel om ni inte fattade de :p
 

DeletedUser

Guest
måste säga att jag imponeras av uncledirty som skickar adel fejk med adel om ni inte fattade de :p

Adel fake är inte så dålig, specielt ifall man har få byar och adeln inte kostar så mycket, skicka en adelfake, långt bak ifrån fronten få försvaret att focusera där sedan köra tåg mot fronten :S

vill man ta och döda trupper och få folk att deffa vid låg murnivå är adel med i attacken väldigt bra :p
 

DeletedUser

Guest
haha jo då han skicka typ 1 mot 1 by.. jävligt onödigt? eller jag vet inte du är kanske inte så smart :s
 

DeletedUser

Guest
hur kan du farma? ni har ju plockat varje barb? :p sen äre bara domdom kvar så venne vart du farmar.. dock inte kollat ditt läge ;)
 

DeletedUser

Guest
nej orkar inte du har skrivit för mycket i denna tråd orkar inte läsa allt du skriver :awsm:
 

DeletedUser

Guest
haha jo då han skicka typ 1 mot 1 by.. jävligt onödigt? eller jag vet inte du är kanske inte så smart :s

förstärkte du byn? försökte du fixa så mycket trupper som du kunde till byn? om ja, då har adelns uppgift blivit uppfyllt, om nej så failade det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp