*N*S* vs Hire, håll allt annat utanför denna tråden!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
finns det säkert angeljajja men om du nu tror på fullaste allvar att nått som kommit från hire inte var för att smöja din gängor så är du ute och cycklar du var aldrig mer än en spion i våra ögon redan från start, du spionerade åt mig och min bror på v7 när vi spelade där och du spionerade åt oss här på v10 ser ärligt ingen skillnad och beträffande domdom så får dom reda på sånt dom vill ha reda om dom frågar.
så nej jag tror inte varken du eller NS har så myckat info att komma med tyvärr att du var spion misstänkt ett bra tag och nu försöker rädda din heder bra försök men tyvärr så failade du
 

DeletedUser

Guest
finns det säkert angeljajja men om du nu tror på fullaste allvar att nått som kommit från hire inte var för att smöja din gängor så är du ute och cycklar du var aldrig mer än en spion i våra ögon redan från start, du spionerade åt mig och min bror på v7 när vi spelade där och du spionerade åt oss här på v10 ser ärligt ingen skillnad och beträffande domdom så får dom reda på sånt dom vill ha reda om dom frågar.
så nej jag tror inte varken du eller NS har så myckat info att komma med tyvärr att du var spion misstänkt ett bra tag och nu försöker rädda din heder bra försök men tyvärr så failade du

Ouch... ^^
 

DeletedUser

Guest
finns det säkert angeljajja men om du nu tror på fullaste allvar att nått som kommit från hire inte var för att smöja din gängor så är du ute och cycklar du var aldrig mer än en spion i våra ögon redan från start, du spionerade åt mig och min bror på v7 när vi spelade där och du spionerade åt oss här på v10 ser ärligt ingen skillnad och beträffande domdom så får dom reda på sånt dom vill ha reda om dom frågar.
så nej jag tror inte varken du eller NS har så myckat info att komma med tyvärr att du var spion misstänkt ett bra tag och nu försöker rädda din heder bra försök men tyvärr så failade du

Lol...Kan bara konstatera att du failar redan nu när du skriver det där. Och jag behöver inte rädda min heder, den har jag redan. Vad jag vet så spelade vi i samma stam på v7, sen att du spelade under andra namn där, det var det många som visste, och allt som sas mellan dig o mig där visste även ledningen om i min stam, så undrar om du glömt det också. Hälsa *brorsan*.
Sen är du återigen där och drar in andra världar i den här världen. Detta är v10 om du minns det.
 

DeletedUser

Guest
såpass

moikanen...
Jag har stort tålamod med saker och ting, men mitt börjar ta slut nu...

Om du nu har varit så aktiv i detta spel. visa då lite skill och erfarenhet... just nu så skriver ditt ego ut checkar som din kropp inte kan lösa ut..

hur många anfall har du gjort mot oss ?
hur många byar har du tagit från oss ?

Gnället om att vi har fått deff hjälp , vad är det om ? Vi skulle kunna säga att ni får off-hjälp från DomDom

Att våran stam e så samlad(positions mässigt) gör att vi kan skicka folk snabbt emellan oss, Att ni sen väljer att anfalla våra byar när vi har gäster på besök, det e inte våran affär, samt att vi har mycke deff P.G.A upprepade DomDom anfall.

vad det gäller spion affären så verkar ju den ha varit lysande... INTE. Borde inte spionen varnat er för våra ofta besökta semester paradis... Men ni har anfallit i stort sett bara byar som har medfört smärta..

Så försök nu bli lite mer upptagen med att visa dina (in-game) skills istället för att göra dig till åtlöje här..

MvH tomas
 

DeletedUser

Guest
finns det säkert angeljajja men om du nu tror på fullaste allvar att nått som kommit från hire inte var för att smöja din gängor så är du ute och cycklar du var aldrig mer än en spion i våra ögon redan från start, du spionerade åt mig och min bror på v7 när vi spelade där och du spionerade åt oss här på v10 ser ärligt ingen skillnad och beträffande domdom så får dom reda på sånt dom vill ha reda om dom frågar.
så nej jag tror inte varken du eller NS har så myckat info att komma med tyvärr att du var spion misstänkt ett bra tag och nu försöker rädda din heder bra försök men tyvärr så failade du

Att du som är så duktig ens kan komma på tanken på att anlita spioner säger ju allt om dig tycker jag.
Att spionen hela tiden har jobbat i våra ärenden har
bara gett oss i *N*S* ett gott skratt i 2 veckor nu
Så jag får tacka dig för att du har gett oss så mycket
nöje den sista tiden:)
Jag har spelat längelänge med Angel och hon har
mitt fulla förtroende.
 

DeletedUser

Guest
nix angeljajja du och jag spelade inte i samma stam men du och min bror spelade i samma stam.
för er nu som inte vet så är min bror odin81. för dom som är intresserad av att diskutera med honom så kan ni ju maila han eller nått i den stilen.
att exc hade nån koll på vad du skrev betvilar jag dock. men det är gammalt
som jag sa här på v10 var du enbart en spion för vår del och aldrig något annat planen med att ha dig som spion utvecklades av min bror här på v10 innan han vart bannad ingame för vissa saker ( nej han fuskade inte han vart bannad pga av en del saker han skrev här på forumet i v7 delen ), jag enbart slutförde hans plan.
men men lycka till framöver och även nästkommande världar
 

DeletedUser

Guest
nix angeljajja du och jag spelade inte i samma stam men du och min bror spelade i samma stam.
för er nu som inte vet så är min bror odin81. för dom som är intresserad av att diskutera med honom så kan ni ju maila han eller nått i den stilen.
att exc hade nån koll på vad du skrev betvilar jag dock.
Och hur kan du veta nåt om det, eftersom *du* är brodern som inte spelade där??????

Sorry Humble, all respekt till dig och ditt extra jobb med alla inlägg nu.
 

DeletedUser

Guest
Grymt skills, vad jag uppfattade detta så utlistade N*S, genom att låta Hire tro att de har en spion i stammen och ge de fake info och riktigt info för att gynna N*S. Nice ^^

Detta är alltid bra att ha spelare som har heder och man kan lita på ^^ +1 till N*S med deras "never surrender spirit"!
 

DeletedUser

Guest
Grymt skills, vad jag uppfattade detta så utlistade N*S, genom att låta Hire tro att de har en spion i stammen och ge de fake info och riktigt info för att gynna N*S. Nice ^^

Detta är alltid bra att ha spelare som har heder och man kan lita på ^^ +1 till N*S med deras "never surrender spirit"!

Elr så säger de bara det, för att inte verka som fån... :p Klart de måste säga nåt för att inte verka bortspelade ;)
 

DeletedUser

Guest
By------------------Poäng----------Tidigare Ägare---------- Ny Ägare-------------------------Datum/Tid
The best 2 (590|538) K55 7,730 The best off the best [Hire] Jambora [*N*S*] 11th February 2010 - 12:10:34

Stats!! ;D
 

DeletedUser

Guest
Elr så säger de bara det, för att inte verka som fån... :p Klart de måste säga nåt för att inte verka bortspelade ;)

Men kan du inte spola huvudet med kallvatten!!!
Tror du verkligen att man låter en spion stanna kvar i stammen när det kommit fram????
 

DeletedUser

Guest
By------------------Poäng----------Tidigare Ägare---------- Ny Ägare-------------------------Datum/Tid
The best 2 (590|538) K55 7,730 The best off the best [Hire] Jambora [*N*S*] 11th February 2010 - 12:10:34

Stats!! ;D

*skratt* ja Tw stats är lite slöa annars hade vi kunnat slänga upp en NS Vs Hire 4-0 senaste veckan :)
 

Vargklo

Member
Reaktionspoäng
2
moikanen...
Jag har stort tålamod med saker och ting, men mitt börjar ta slut nu...

Om du nu har varit så aktiv i detta spel. visa då lite skill och erfarenhet... just nu så skriver ditt ego ut checkar som din kropp inte kan lösa ut..

hur många anfall har du gjort mot oss ?
hur många byar har du tagit från oss ?

Gnället om att vi har fått deff hjälp , vad är det om ? Vi skulle kunna säga att ni får off-hjälp från DomDom

Att våran stam e så samlad(positions mässigt) gör att vi kan skicka folk snabbt emellan oss, Att ni sen väljer att anfalla våra byar när vi har gäster på besök, det e inte våran affär, samt att vi har mycke deff P.G.A upprepade DomDom anfall.

vad det gäller spion affären så verkar ju den ha varit lysande... INTE. Borde inte spionen varnat er för våra ofta besökta semester paradis... Men ni har anfallit i stort sett bara byar som har medfört smärta..

Så försök nu bli lite mer upptagen med att visa dina (in-game) skills istället för att göra dig till åtlöje här..

MvH tomas

Hade det varit lika mkt skill som det är skitsnack från vissa håll.. Så hade det här kriget varit över och förbi för längesedan.. Tror doch att Hire inte biter lika hårt som de skäller.. Och det märks ganska tydligt! NS har däremot lyckats att skälla och bita, lika hårt som de skäller!

So go NS!!
 

DeletedUser

Guest
NS är så jäkla duktiga! Ni besitter en kunskap som få. Man vill ju bara se upp till er! Inget skitsnack som från alla HIRE spelare och bara skills är det hos er! Ni är nog den bästa stammen på v10!!
 

DeletedUser

Guest
NS är så jäkla duktiga! Ni besitter en kunskap som få. Man vill ju bara se upp till er! Inget skitsnack som från alla HIRE spelare och bara skills är det hos er! Ni är nog den bästa stammen på v10!!

Så där en trevlig ton, vi kanske kan bli vänner trots allt :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: *N*S*
Players:

Side 2:
Tribes: Hire Domdom
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 46
Sida 2: 388
Skillnad: 342

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 16
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 215,807
Sida 2: 2,089,507
Skillnad: 1,873,700

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 116,576
Sida 2: 112,544
Skillnad: 4,032

image.php
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tribes: *N*S*
Players:

Side 2:
Tribes: Hire Domdom
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 46
Sida 2: 388
Skillnad: 342

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 16
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 215,807
Sida 2: 2,089,507
Skillnad: 1,873,700

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 116,576
Sida 2: 112,544
Skillnad: 4,032

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vad i HELVETE drar alla med DOMDOM igen!?!?!?!!?!? Har vi inte lagt ner det?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp