Nån som kommer ihåg DDSV?

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
Det är många grymma spelare som började sin karriär i något av DDSV leden...finns ett antal som köttar på i K-stammen nu :D....finns även spelare därifrån i övriga WCW-familjen oxå..vill hedra alla spelare som jag lirat med ända sen DDSV tiden och fortfarande har nöjjet att spela med :)
 

DeletedUser

Guest
Det är inte ofta jag är inne o "kluddar" här på externa forumet, men ibland kliar det lite för mycket i fingrarna.
Själv hade jag tänkt lägga av nu i somras, men har fått en nytändning!:)
Fruktansvärt kul att se så många "gamla" DDSV'are som håller på än!
Vi "vandrar vidare"...
 

DeletedUser

Guest
Jah, jag har spelat med DDSV under de gamla tiderna vid namnet rome empire men sen flyttades jag till VVV och stannade där tills jag slutade... Roligt att se gamla stamfränder igen :)
 

DeletedUser

Guest
Även jag minns dom :)

Den dolde stigens vandrare.... som senare blev WcW
 

DeletedUser

Guest
Även jag minns dom :)

Den dolde stigens vandrare.... som senare blev WcW

en av DDSV stamarna vart en WCW stam i slutet.
Men från grunden den stamen som är i WCW familjen nu är grundat som GoW-2 eller nånting sånt kan vara GoW 3 eller 4 också.
Så den stamen har bytt många namn faktist.
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Många som var med i DDSV finns nu i stammen nWCW-K, och även dom som gästspelade i DDSYV och NWR, många tycker "tror" merparten kommer från vvv men ack så fel.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Som jag uppfatat från att läsa här så blev DDSV, Desire. Medans jag inte kände till DDSV så kände jag till Desire.

Jag spelade i DC:L (nu eld eller is, vet jag inte, #2 största DC stammen) just då. Och VVV började kriga mot Desire. Jag har nog aldrig sett ett krig innan där kartan bytt färg så fort.
 

DeletedUser

Guest
frågan är om det var ett vanligt krig eller ett "mergewar" :p
 

DeletedUser

Guest
Okej kul att höra att vissa kommer ihåg oss fortfarande :p Jag har för mig att när jag blev sönderadlad så låg typ DDSV på top 8 ^^
Btw, DDSV betydde Den Dolda Stigens Vandrare ;)

Jo, dem kommer jag också ihåg. Var i ungefär samma område som dem i början av spelet, sen vips! Var dem borta xD.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
en av DDSV stamarna vart en WCW stam i slutet.
Men från grunden den stamen som är i WCW familjen nu är grundat som GoW-2 eller nånting sånt kan vara GoW 3 eller 4 också.
Så den stamen har bytt många namn faktist.

Japp, men det var faktiskt GoW-4 som sen blev nWCW-K...
WCW familjen fanns innan men Tjekan var ju i krig mot GoW-4 och dom hoppade in i WCW och krig utbröt.


Rätta mig om jga ahr fel:)
 

DeletedUser

Guest
Nej jag tror du har rätt.
Började spela på denna värld ungefär vid den tidsåldern:)
 

DeletedUser

Guest
Japp, men det var faktiskt GoW-4 som sen blev nWCW-K...
WCW familjen fanns innan men Tjekan var ju i krig mot GoW-4 och dom hoppade in i WCW och krig utbröt.


Rätta mig om jga ahr fel:)

De stämmer då jag börjar kolla tillbaka.
Jag satt sj i G-o-W och sen i GoWa och sedan tillbaka till G-o-W och körde.
Och NWCW-K grundare för stamen har jag spelat med redan under G-o-W tiden innan den splittrades. saknar dock tiden ända tillbaka till då.

V3 är inte samma nu som den var förut.
 

DeletedUser

Guest
Slog inte GoW och Yggd ihop sig till Nwcw-k?
 
Senast redigerad av en moderator:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Gow 4 blev Gow blev DSYV2 (eller något sådant) blev nWCW-K som mergade med Yggd, Aramis mfl, samtidigt som vissa gick till nWCWKa, senare blev den omtalade mergen med VVV..

Vilken kärnreaktion av mergar :D
 

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
Det är inte ofta jag är inne o "kluddar" här på externa forumet, men ibland kliar det lite för mycket i fingrarna.
Själv hade jag tänkt lägga av nu i somras, men har fått en nytändning!:)
Fruktansvärt kul att se så många "gamla" DDSV'are som håller på än!
Vi "vandrar vidare"...

He,he....Den Dolda Stigens Vandrare :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
klart

klart man kommer i håg DDSV jag var själv med i deras första akademi DDSV-A men den försvan sen
 

DeletedUser

Guest
Kommer ihåg namnet om jag tänker efter men jag minns inte stammen.
 
Topp