Nån som kommer ihåg DDSV?

thezla

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag undrade bara om någon kom ihåg stammen DDSV och alla dess systerstammar? o.o Var nämligen med i systerstammen på ett annat konto.

Mvh, Thezla (F.D DDSVare)
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
hade några som granar tror alli med någon av stammarna men då var jag noob så kommer inte ihåg så mycket
 

Talofobi

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag undrade bara om någon kom ihåg stammen DDSV och alla dess systerstammar? o.o Var nämligen med i systerstammen på ett annat konto.

Mvh, Thezla (F.D DDSVare)

Jo jag kommer ihåg dem, hade en del vänner som spelade där! Vad är syftet med denna tråd egentligen? :p
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Antar att trådskaparen är nyfiken vad som hände med stammen han/hon en gång i tiden spelade i.
 

DeletedUser

Guest
haha, ja, dem kommer jag ihåg... Kände ledaren i en av de understammarna, var även via kö ledare för den stammen i någon vecka (va kö för den enda hertigen samt de enda två baronen ^^). Grymt roligt faktiskt, särskilt som vi låg i krig med dem höhö
 

DeletedUser

Guest
DDSV mergade väl med IL, blev Desire, blev av med större delen av IL och försvann mot VVV om inte jag minns fel?
 

thezla

New Member
Reaktionspoäng
0
Okej kul att höra att vissa kommer ihåg oss fortfarande :p Jag har för mig att när jag blev sönderadlad så låg typ DDSV på top 8 ^^
Btw, DDSV betydde Den Dolda Stigens Vandrare ;)
 

thezla

New Member
Reaktionspoäng
0
Det var iof väldigt skumt om de gick ihop med IL... Det var DDSV vs Libre då ju... o.o eller? :p
Men har nog ett svagt minne av att huvudstammen dissade alla systerstammar och typ anslöt sig till fienden :/ Det var lite surt ^^
Särskilt när ens egna polare började adla en ...
 

DeletedUser

Guest
DDSV huumh jo dom kommer jag ihåg, det var kungars kung som var boss där vaa? man drömde alltid att komma in där elr i någon av syster stammarna men det hände aldrig:mad:
 

DeletedUser

Guest
DDSV...jorå det kommer jag ihåg och det är lite med fasa man tittar på vissa namn och funderar *kommer vi att hamna på varsin sida om fronten en vacker dag?*


Blev inbjuden och utskälld av Wempa som antagligen tyckte att jag var en sopa som inte tänkte tillräckligt kallsinningt utan adlade massa småbyar trots tomma barbargrannar:)


Kungarskung var en av ledarna, han hamnade i en personlig fejd med TW7130 om ngn kommer ihåg honom? :rolleyes:
Han gjorde senare ett litet återfall som thekingisback men lade av utan ett ord...


Utav alla de stamprofiler som jag sett hittills så hade nog DDSV en av de allra mest genomtänkta, kändes på något sätt som en filosofisk tanke....


jepp, jag blev visst lite nostalgisk där:)
 

DeletedUser

Guest
Haha...DDSV
Spelade i den stammen ett litet tag. CCCP attackerade och alla planerade sin flykt ut till rimmen.
Så vad kan man då göra? Lämnade stammen det var ju ingen "stig" jag ville följa :p
Hamnade sen hos min "fiende" på ett annat konto.


Och det kontot spelar jag fortfarande på :)
 

thezla

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha kul att folk kmr ihåg DDSV iaf ^^ Kommer ihåg att jag hade Waldon typ bredvid mig och att han typ adlade alla barbarbyar runt mig :/ Han finns dock inte kvar lr? o.o
 

DeletedUser

Guest
DDSV mergade väl med IL, blev Desire, blev av med större delen av IL och försvann mot VVV om inte jag minns fel?

Mja.. Försvann mot VVV stämmer väl inte helt. Vissa uppskattade inte åtskilliga personer inom Desire och gick tillbaka till IL (Libre?). Dom aktiva därifrån gick till MASH, resten försvann pga inaktivitet (ungefär) ;o)
 

DeletedUser

Guest
DDSV...jorå det kommer jag ihåg och det är lite med fasa man tittar på vissa namn och funderar *kommer vi att hamna på varsin sida om fronten en vacker dag?*


Blev inbjuden och utskälld av Wempa som antagligen tyckte att jag var en sopa som inte tänkte tillräckligt kallsinningt utan adlade massa småbyar trots tomma barbargrannar:)


Kungarskung var en av ledarna, han hamnade i en personlig fejd med TW7130 om ngn kommer ihåg honom? :rolleyes:
Han gjorde senare ett litet återfall som thekingisback men lade av utan ett ord...


Utav alla de stamprofiler som jag sett hittills så hade nog DDSV en av de allra mest genomtänkta, kändes på något sätt som en filosofisk tanke....


jepp, jag blev visst lite nostalgisk där:)


haha den fejden kommer jag ihåg, kungars kung som var stam lös mot hela VVV han hade lite deff hjälp av WALDON men annars alla mot en,,
 

DeletedUser

Guest
Nu blev man ju nostalgisk! Jag var med i DDSV.

Men man spelade ju som en sopa på den tiden. Det fanns det för övrigt fler i DDSV som gjorde. Det offensiva spelet var inte riktigt vad man kunde vänta sig. Det var ju bara Waldon som kunde slåss.
 
Topp