Nästa Händelse?

DeletedUser

Guest
Har du inte läst min profil. Jag är ju inte ens aktiv där..

Kolla upp bakgundsfakta innan du dömmer på folk på förhand.

Och det är dött här så det är väl bara att babbla på. Men säger såhär. Liote off topic men om ni är så duktiga krigar i yyiiggs så borde väl ni valt en dubbelt så stor stam som kilt gjorde i v5. Men nu vågar väl inte göra så för ni kan väl inte kriga ordentligt :rolleyes:

Aha... har inte dömt någon på förhand. Dömer efter vad jag läser och efter TWstats. Som du säger är du inte aktiv och enligt TWstats har du byn full med support, ändå sitter du och dunkar dig själv i ryggen för att de inte kan ta din by... vilken stam som helst skulle vara sega med att ta en deffad by med dålig moral.

Vet förstås ingenting om huruvida yyigys är bra på att kriga eller ej så det kan jag inte kommentera... :rolleyes: finns säkert både bra och dåliga som i de flesta stammar.
 

DeletedUser

Guest
vem skulle denna spelare vara då

Har ni inte koll på era spelare?

Men nästa händelse som jag tror skulle vara skoj är att se är backsabbarstammarna mot nån av toppstammarna så får man se vilka på v6 som kan kriga och inte kriga :cool:
 

DeletedUser

Guest
Aha... har inte dömt någon på förhand. Dömer efter vad jag läser och efter TWstats. Som du säger är du inte aktiv och enligt TWstats har du byn full med support, ändå sitter du och dunkar dig själv i ryggen för att de inte kan ta din by... vilken stam som helst skulle vara sega med att ta en deffad by med dålig moral.

Vet förstås ingenting om huruvida yyigys är bra på att kriga eller ej så det kan jag inte kommentera... :rolleyes: finns säkert både bra och dåliga som i de flesta stammar.

Jag dunkar inte mig själv i ryggen alls. Och som du ser på tw-stats så är jag inte aktiv. hade jag varit aktiv hade jag ägt dem alla :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har ni inte koll på era spelare?

Men nästa händelse som jag tror skulle vara skoj är att se är backsabbarstammarna mot nån av toppstammarna så får man se vilka på v6 som kan kriga och inte kriga :cool:

De var mig ett himla gnäll från bittre Wonderbarken som inte vågar spela kvar i V6. Backstabben har jag redan kommenterat en gång, du sökte spioner i YYIGYS och hade planer för T.E.W att ta ut oss och då är det inte mer än rätt att vi slår till först.
Du är bara ledsen över att din plan inte gick i lås och sitter här och försöker fiska sympatier. Varför går du över till SB när det bränner till? Varför sitter du och skriver här när du inte lirar i V6?
 

DeletedUser

Guest
Bara jag som tycker att vi kan undvika det där med Horden vs LAW :eek:
 

DeletedUser

Guest
Bara jag som tycker att vi kan undvika det där med Horden vs LAW :eek:

Nej nej, det kan vi inte göra för vi VET med 300 % sannolikhet att det är JUST LAW och Horden som kommer att göra upp om V6!

Det är antingen LAW eller Horden som kommer att ta hem vinsten över V6 så ett krig mellan LAW och Horden kan INTE undvikas tyvärr!

Det ser vem som helst! Även om ni nu har allians så VET ni själva att ett krig mellan er kan inte undvikas och planerna för att backstabba varann har redan funnits (Insider-information från Horden).
 

DeletedUser

Guest
Självklart vet jag också att det kommer stå mellan Horden och LAW, dock så tycker jag inte vi behöver trigga ett krig nu :p
 

DeletedUser

Guest
Mycket mycket kan fortfarande hända i värld, v6 är långt långt ifrån över.

Finns många stora stammar kvar:)
 

DeletedUser

Guest
Eller hur. Rent löjligt att hävda att det kommer stå just mellan Horden och LAW i slutet av världen, världen är ännu ung och mycket kan hända. Tycker vi släpper det där nu.

Och förresten, känns lite konstigt att du först hävdar att Horden är den överlägsna stammen, och sedan försöker förstöra för oss genom att påstå att Horden skulle ha planer på att backstabba LAW??? Löjligt....
 

DeletedUser

Guest
Eller hur. Rent löjligt att hävda att det kommer stå just mellan Horden och LAW i slutet av världen, världen är ännu ung och mycket kan hända. Tycker vi släpper det där nu.

Och förresten, känns lite konstigt att du först hävdar att Horden är den överlägsna stammen, och sedan försöker förstöra för oss genom att påstå att Horden skulle ha planer på att backstabba LAW??? Löjligt....

Världen är ung?!?!?! Skojar du med mig? :confused:

V6 har funnits allt för länge redan och det är nästan helt dött av inaktivitet och det finns bara några fåtal stammar kvar som dominerar och jag håller med Hardstyle att det kommer att stå mellan Horden och LAW.

Ja, klart att ni i Horden vill undvika att få attacker från LAW men skulle LAW attackera är så är ni körda.....

Sopa inte det under mattan nu ;) Ni är lite oroliga ^^


Men det ska bli kul å se en match mellan Horden och LAW för annars händer det ingenting på V6, kommer att bli spännande å följa fighten mellan "For the Horde - vi är bäst" and the "Law is just not a justice"
 

DeletedUser

Guest
Världen är ung?!?!?! Skojar du med mig? :confused:

V6 har funnits allt för länge redan och det är nästan helt dött av inaktivitet och det finns bara några fåtal stammar kvar som dominerar och jag håller med Hardstyle att det kommer att stå mellan Horden och LAW.

Ja, klart att ni i Horden vill undvika att få attacker från LAW men skulle LAW attackera är så är ni körda.....

Sopa inte det under mattan nu ;) Ni är lite oroliga ^^


Men det ska bli kul å se en match mellan Horden och LAW för annars händer det ingenting på V6, kommer att bli spännande å följa fighten mellan "For the Horde - vi är bäst" and the "Law is just not a justice"



Skojar du med mig???

Den är fan inte gammal, det finns bara 11 spelare med över 1 mille...


Tycker vi sammarbetar bra med LAW:) så varför starta krig?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att LAW och Horden kommer börja kriga än på ett rätt bra tag, tror att LAW kommer gå åt ett annat håll. :)
Vad Horden sysslar med vet jag inte riktigt ^^
 

DeletedUser

Guest
Även om ni nu har allians så VET ni själva att ett krig mellan er kan inte undvikas och planerna för att backstabba varann har redan funnits (Insider-information från Horden).

Skulle vara kul att få veta vad det är för ''insider info'' du har då jag som stamledare för Horden inte ens har denna infon :S

Det råkar inte möjligtvis vara så att du spelar i -Sth-? ;)
 

DeletedUser

Guest
Vad Horden sysslar med vet jag inte riktigt ^^

Kan det här va nåt?

Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: BAD
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,379
Sida 2: 284
Skillnad: 1,095

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 41
Sida 2: 3
Skillnad: 38

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 9,929,370
Sida 2: 1,383,292
Skillnad: 8,546,078

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 293,788
Sida 2: 24,642
Skillnad: 269,146

image.php
 
Topp