Nästa Händelse?

DeletedUser

Guest
Otroligt dött på v6 forumen=) inget skoj händer i v6 ? Vi kanske skulle spekulera i nästa stora händelse som inte är en slakt av en liten stam , eller internadling eller en barbar adling=)


Jag tror att det snart kommer att smälla till i top 10 , kan jue omöjligt vara så att så många bra spelare orkar har så enkla tw uppgifter en längre stund där av min tro att 2 större stammar kommer att hamn i luven på varandra , var jag hört det ? , något som tyder på det ? Svar Nej och Nej bara något min simpla lilla hjärna har fantiserat ihop i brist på annar kul att läsa om på v6 forumen=)
 

DeletedUser

Guest
V6 är dött pga av att världen liknar V2 och det forumet är dött tyvärr:(

Mm nått på top 10 kommer säkert hända snart;)
 

DeletedUser

Guest
Att något händer på 44an är väll knappast en högoddsare?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror alla stammar kommer över sina misshälligheter till påsk, så kan vi ha fred i vår tid och sträva efter viktigare saker... som att jaga poäng.
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har ju då min stora idé om vad som kommer hända ..

Jag tror att LAW förbereder sig, och att en viss stam bör skicka en j*vla massa deff till sin framtida front ...

Mer än så kommer jag inte avslöja, ni märker vad som händer killar :D
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som är nyfiken på vad det är som ligger bakom det önskemålet?

Ptja, till att börja med så har SB haft "god" relation till både yyigys och T.E.W.
Men antar att yyigys måste vara lite sura nu när kära SB tagit in T.E.W som de krigade mot?

Sedan så hörs aldrig något om SB och de verkar inte särskilt bra. Så det vore spännande att höra vad de klarar av.. t ex då mot yyigys för att det finns både bra o väldigt dåligt spelare där med..

Lite svammel.. förstod ni allt? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ptja, till att börja med så har SB haft "god" relation till både yyigys och T.E.W.
Men antar att yyigys måste vara lite sura nu när kära SB tagit in T.E.W som de krigade mot?

Sedan så hörs aldrig något om SB och de verkar inte särskilt bra. Så det vore spännande att höra vad de klarar av.. t ex då mot yyigys för att det finns både bra o väldigt dåligt spelare där med..

Lite svammel.. förstod ni allt? ;)

...Säger hon som stack från T.E.W vid första nys om krig:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
yyiiggs har ju inte klarat av att kötta mig ännu trots att man inte ens är aktiv, det förklarar väl att dem inte kan så mkt om krig och hur man ska attackera. Kanske finns några bra men inte många. Dem skickar ju deff som attackerande enhet.

Men tack för all ob ni ger mig :cool:
 

DeletedUser

Guest
frågan är varför du tjatar så mkt om att vi inte kan plocka dig när vi inte ens attackerar dig
 

DeletedUser

Guest
yyiiggs har ju inte klarat av att kötta mig ännu trots att man inte ens är aktiv, det förklarar väl att dem inte kan så mkt om krig och hur man ska attackera. Kanske finns några bra men inte många. Dem skickar ju deff som attackerande enhet.

Men tack för all ob ni ger mig :cool:

Kollade upp dig på TWstats och det ser ut som att du blev ganska slaktad fram tills du satt med en by. Om man ska döma från din OBranking får du massor med assist. Att sitta med en by och låta andras defftrupper döda yxmän, som antagligen har bottenmoral, är inget att vrida armen ur led för att dunka sig i ryggen för...

Är f.ö. väldigt tyst om krigen som är igång. En sak att låta yxorna tala istället för att käbbla här, men här är ju dött... :(
 

DeletedUser

Guest
Kollade upp dig på TWstats och det ser ut som att du blev ganska slaktad fram tills du satt med en by. Om man ska döma från din OBranking får du massor med assist. Att sitta med en by och låta andras defftrupper döda yxmän, som antagligen har bottenmoral, är inget att vrida armen ur led för att dunka sig i ryggen för...

Är f.ö. väldigt tyst om krigen som är igång. En sak att låta yxorna tala istället för att käbbla här, men här är ju dött... :(

Har du inte läst min profil. Jag är ju inte ens aktiv där..

Kolla upp bakgundsfakta innan du dömmer på folk på förhand.

Och det är dött här så det är väl bara att babbla på. Men säger såhär. Liote off topic men om ni är så duktiga krigar i yyiiggs så borde väl ni valt en dubbelt så stor stam som kilt gjorde i v5. Men nu vågar väl inte göra så för ni kan väl inte kriga ordentligt :rolleyes:
 
Topp