Nästa Händelse?

DeletedUser

Guest
Att de gick o plockade från olika halvkassa stammar visste jag =)

Ja, jag tkr att BAD är en skitstam, deal with it

Tänkte mer om de planerade ngt stort =) mot antingen en av de större stammarna eller mot ngn stor allians ^^

Och med stor menar jag inte stor genom poäng, utan genom trupper.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Skulle vara kul att få veta vad det är för ''insider info'' du har då jag som stamledare för Horden inte ens har denna infon :S

Det råkar inte möjligtvis vara så att du spelar i -Sth-? ;)

Han spelar i G/W


Jag tror inte att LAW och Horden kommer börja kriga än på ett rätt bra tag, tror att LAW kommer gå åt ett annat håll. :)
Vad Horden sysslar med vet jag inte riktigt ^^

Skulle tro du har rätt.


Lägg till det lilla som finns kvar GW och även -STH-

Skilj på det i sådana fall.
 

DeletedUser

Guest
De var mig ett himla gnäll från bittre Wonderbarken som inte vågar spela kvar i V6. Backstabben har jag redan kommenterat en gång, du sökte spioner i YYIGYS och hade planer för T.E.W att ta ut oss och då är det inte mer än rätt att vi slår till först.
Du är bara ledsen över att din plan inte gick i lås och sitter här och försöker fiska sympatier. Varför går du över till SB när det bränner till? Varför sitter du och skriver här när du inte lirar i V6?

Jag gnäller inte...Sökte jag spioner hos er...Vem har sagt nåt sådant löjligt...Kom med nåt bättre nästa gång va...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Var väl i och för sig LAW som köttade RF... ;)
Appropå större stammar som tar bort små skitstammar.

Jag hoppas du är medveten om vad du pratar om när du säger sådana saker ;)

Och när vi ändå är inne på .:RF:. o pratar .

Jag är besviken på er uppstickare ! Hur kan .:RF:. ligga i toppen i båda OBA och OBF ? Efter en hyfsat lång tid ändå, rankade 9 i OBA och 5 i OBF , det ger alltså en total sjundeplats..

Samma sak med -mAd?- , de ligger rankade på en total tjugondeplats. ^^
 

DeletedUser

Guest
Precis som mudnor är även jag besviken..

Då mitt kära SKIT ligger på en 19onde plats i total OB.. Även ifall denna stam har lagts ner för längesen
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas du är medveten om vad du pratar om när du säger sådana saker ;)

Och när vi ändå är inne på .:RF:. o pratar .

Jag är besviken på er uppstickare ! Hur kan .:RF:. ligga i toppen i båda OBA och OBF ? Efter en hyfsat lång tid ändå, rankade 9 i OBA och 5 i OBF , det ger alltså en total sjundeplats..

Samma sak med -mAd?- , de ligger rankade på en total tjugondeplats. ^^

Absolut. Jag är 10-top rankad spelare och spelar i LAW.
Och tog väl en hög med RF byar första natten.
RF stod upp i någon vecka innan dom föll.
 

DeletedUser

Guest
Absolut. Jag är 10-top rankad spelare och spelar i LAW.
Och tog väl en hög med RF byar första natten.
RF stod upp i någon vecka innan dom föll.

See my point ? Kolla OBlistorna, .:RF:. ligger fortf i toppen, tkr att de andra uppstickarna borde kötta lite mer :) och bli köttade ^^
 

DeletedUser

Guest
See my point ? Kolla OBlistorna, .:RF:. ligger fortf i toppen, tkr att de andra uppstickarna borde kötta lite mer :) och bli köttade ^^

Mjo, men det finns ju sina orsaker till det också.
Att ha LAW i ryggen hade ju trots allt sina fördelar för RF. :rolleyes:
Det kan du ju inte sticka under stolen med. :D
 
Topp