Nästa epok

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nja du undrade ju om Liiii såg "att göra ingenting" som ett alternativ ;).
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Meh, du fintade upp mig på läktarn när du nämde båda i samma inlägg :(.

Iofs tror jag att Solace kommer bli en lagrande stam igen :p.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Om tre månader:

Fyra av top tio stammarna kommer inte längre existera då.
Tre av 10 - 20 återstår i sin nuvarande form.

K¤O¤L kommer igenom sina val av allians och stöd vara den utlösande nyckel som sänker andra.

K¤O¤L kommer vara etta
Tvåan kommer ha ett nytt stamnamn efter merg.
Trean till femman är alla kända namn.

Stammar kommer och går, kunskap och hängivenhet består.
Ibland har man rätt, även om i efterhand hoppades på ett annat sätt.
Men vad som idag känns rätt,
kan vara skrattretande om ett år.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Meh, du fintade upp mig på läktarn när du nämde båda i samma inlägg :(.

Iofs tror jag att Solace kommer bli en lagrande stam igen :p.

Solace har bara varit en lagrande stam under större internadlingsperioder. Men en tyst och snabbt agerande stam som aldrig backar oavsett odds har varit genmälet för oss.

Vi har varit en del av att nedbrytningen av två av de största och mäktigaste stammarna som funnits för sin tid. FRPOW och MR, båda har varit större än oss i utgångsskedet och ändå fått se sin stam gå under.

Få se nu hur länge vi får "lagra" i tid innan vi hämtas in i storkrigens centrum igen. Men då topp 10 stammarna vid det här laget vet att en sovande drake är bättre än skattletande kanske det kommer att dröja.
 

DeletedUser

Guest
Du har till vis del rätt Hoaa. Dock så finns det två faktum du utelämnar.

FRpow plockades främst bort av 20. Ni hade fört ett krig mot dem under mycket lång tid utan att göra märkvärd skada. 20 fick dem att gå under på ett par veckor. Självklart hade ni ett finger med i spelet, men om inte 20 hade gått emot FRpow hade ni aldrig tagit initiativ på att anfalla även i k55 där hela deras stam var lokaliserad.

När det kommer till MR har ni självklart spelat en stor roll även denna gång tillsammans med legender. Fast även här hade ni aldrig skridit till aktion mot MR ifall inte legender tagit inititativ.

Misstolka mig inte alls Hoaa! Ni är mycket duktiga på att kriga när ni väl gör det. Vad jag menar är bara att så länge ingen tar initiativ åt er så är ni en lagrande stam. Därför håller jag med om att ni kommer att bli en lagrande stam även denna gång (tills den dagen allierade drar in er i en konflikt eller att en annan stam ger sig på er)... Om jag siar om framtiden kommer det att dröja läääänge.
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
KOL får ta och fixa till sig, snart kommer de att sitta uppe hela nätterna för att de ångrade vissa beslut.

TCO kommer att göra det de är bäst på, ta kaffepaus och sedan kötta någon stam.

Lite rätt hade LIIIIIII iaf hahahaha fast utan kaffepaus, blir aldrig nån paus iaf endast en massa kaffe :D
 

DeletedUser

Guest
Ska bara rensa upp lite barbarer och gamla K¤O¤L spelare sen så fortsätter vi nog mot alla dom som någonsin spelat i K¤O¤L... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ska bara rensa upp lite barbarer och gamla K¤O¤L spelare sen så fortsätter vi nog mot alla dom som någonsin spelat i K¤O¤L... ;)

Rensa upp lite Barbarer Beaver, då lär du får mycket att göra ett tag framöver :rolleyes:

Jag misstänker att det snart dyker upp lite fler ;)

Lycka till med V2
 
Topp