Nästa epok

DeletedUser

Guest
Min syn på värld 2....

KoL - spar adlar och utökar sitt täta kluster och går på DO.

LaD - Efter sin omstruktion i stammen får en tight och stridsduglig stam.

TKOTRT - Fortsätter jaga flyktingar som flytt från DO.

TCO - Plockar RoS-R och tar semester ett tag.

DO - Flyr in i andra stammar precis som deras allierade gör.

ROS-R - Sakta kommer försvinna pgr av TCO duktiga krigare.

²º - Legenderna växer sakta starkare, dom jobbar bättre på diplomatin än förr.

UrbanT - Dom Urbaniska ryttarna slaktar DO och blir som 20, en liten men stark stam.

RIM - Ligger döda på slagfältet.

SVIT - Smiter iväg in i andra stammar.

GW - Blir uppadlade av LaD.

Bringt - Håller emot trycket från sina fiender och blir som Urban och 20, en krigsduglig stam av elit krigare.

MoB - Tonar bort in hos allierade.
 

DeletedUser

Guest
K¤O¤L snurrar flaskan och ser vad som händer, precis som vanligt.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
20 har ju förklarat krig mot DO.. skulle de deffa upp dem då?


Forsbeerg tjatar på 20 tills de inte orkar höra mer och bestämmer sig för att göra en fräckis och hjälpa DO, för att slippa forsbergs tjat :D Alt 1 är det mer seriösare förslaget om du inte har förståt det :p
 

DeletedUser

Guest
ja kanske de. men min pappa tog iallafall in den som vissa andra. nämner inga namn men per berg är en av dom


Fattar inget men är hedrad att du tar upp mitt namn hela tiden :)

Hellre vara nån och bli ihågkommen än att vara en "Nobody" och inte bli ihågkommen ;)
 

DeletedUser

Guest
TKOTRT Antar att efter att TKOTRT har lekt färdigt med DO (De kapiluterar eller flyr) så kommer de att titta öst eller söder mot nya byar.

LaD kommer att vilja leka mer med kakan, vilka går de på då, de kommer starta krig mot någon nära granne eller så kommer de köra distanskrig.

DO kommer att fly undan vreden som drabar deras byar (De flyr till KOL och närliggande stammar)

KOL får ta och fixa till sig, snart kommer de att sitta uppe hela nätterna för att de ångrade vissa beslut.

TCO kommer att göra det de är bäst på, ta kaffepaus och sedan kötta någon stam.

20 kommer om egoisterna vill att merga med någon stam som är nära eller så komemr de att vara en finne i röven mot andra stammar.

BringT kommer att vässa sina byar och leka gud ett tag till innan de går ihop med någon stam.

UrbanT kommer att spela som de gör, de kommer vara en "outsider" men kommer att vara värdefull iom sitt läge

Resterande stammar kommer att mergas eller adlas upp.

Beskriver kanske inte vad som kommer hända ordagrant, men lite tankar i alla fall
 

DeletedUser

Guest
Känns som om jag är lite mobbad ^^

bara lite tankar, om det är dyngfel eller inte återstår att se :)
 

DeletedUser

Guest
Känns som om jag är lite mobbad ^^

bara lite tankar, om det är dyngfel eller inte återstår att se :)

Men du måste ju fan själv inse att "krig mot någon nära granne eller så kommer de köra distanskrig" är de 2 alternativ som finns. Om du inte ser göra ingenting som ett alternativ, men då hade det varit vettigare att skriva "de kommer kriga"?

Snälla säg att du skojar...

...sen känns "finne i röven" som en liten underdrift. Skulle säga cancer isf. Växer som helvete och är väldigt svårt att göra någonting åt.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Klart att ni i 20 kommer vara fredliga? Ni har la kört SimCity sen v2 startade?
 
Topp