mwu vs set set-a och TLS

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Jo jag vet det, men jag tror nog det löser sig iaf.

Nu skickade southernlights ännu ett brev, han klagade över att vi adlade hans byar, sen skrev han på engelska hur han skulle ta över världen. :)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Jo när det gäller er.
Det är inte från en i ledningen jag fått mail, utan det är från:
Kreia - SET ...
Floonky - Normal reaktion - 5 utbytta PM
Xpert - Normal reaktion - -||-
Southernlights - Den jobbigaste
trinder - Den lättaste att ha en konversation med.

Och de mail jag skrivit till dig var väl fullt normala. Enbart svar på din krigsförklaring. Efter det har jag då f-n inte skrivit något mer, så jag förstår inte vad du klagar över där.
 

DeletedUser

Guest
hurra!

idag tog jag över en by med 11.000 poäng:D

sockerpelle 1- mwu 0:D
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Asså sorry för dubbel. Vet inte varför jag blev intresserad av detta kriget igen. Men SET, hur fan gåre? =)
Ni är ensamma mot DaDs nu, borde la inte vara ett problem. Bara fler byar att ta..? :)

Vill gärna se lite stats, är för lat för att ta fram skiten själv.
 

DeletedUser

Guest
visst

skulle gärna vilja se lite stats. vi tar det lite lugnt med kriget ingen brodska.
 

DeletedUser

Guest
?P

men vendetta har du gjort en ny på v5an för du blev ju adlad och vad heter din stam på v8an skulle gärna vilja bli allies är med i wws familjen
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hehe okej.. Du tänker så. Nä iofs..


Wemil1, jag har lagt ner v5, mina byar ägs till störst del av NightKnight87 som fick dom :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
de vart ju jäklar vad du har växt på barbarer nära mig :p finns ganska många kvar dock...


Det finns ett litet DaDs kluster kvar...ska se om man inte kan få bort det när TRE är borta är med vinden:rolleyes:

Hmm.. Tror inte det var barbarbyar, är ganska säker på att det var mina byar ^^
 

DeletedUser

Guest
kanske det ^^:D

bara att det har varit ett par (tror jag) SETare som blev barb förra veckan
 
Topp